Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 100+ naar 100- deel 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pfjieuw, ik zit weer op het gewicht van vorige week. Dat was eind week meer dan een kilo erbij. Manlief heeft ne geholprn om niks in huis te halen en ik hrb me ingehouden om niet 'stiekem' naar de winkel te lopen.
Ik voel me nu al 3en stuk rustiger. Een paar geirriteerde dagen gehad maar zql door afkicken van suiker zijn geweest.
Dag twee nu zonder ontbijt. Gek grnoeg is mijn lekkere trek in de loop van de ochtend er niet. Gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 6:36    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Goed zo T! Dat was inderdaad het afkicken zo te horen. Zodra fdat weg is, kun je het beter laten staan en ben je ook eerder verzadigd.

Welkom Kaya en veel succes. Mijn startgewicht klopt ook niet hoor, die ik een halve kilo hoger. Ik woog 17 maanden geleden 161.1 ipv 160.6, maar ik had geen zin dat aan te laten passen hahahaha.
Ik hoop dat ik jullie kan inspireren en motiveren, net als anderen dat voor mij hebben gedaan ohhh

Marmar, niet te lang wachten met een nieuwe kopen hoor! Er zit bijna altijd verschil in weegschalen en dat kan demotiverend werken als de volgende meer aangeeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@T174: ontbijt je 's ochtends echt niet?? Zou ik niet kunnen en lijkt mij ook niet zo handig. Maar als het voor jou werkt....

Vroeg het me idd al af of verschillende weegschalen van elkaar afwijken. Dat zal ook wel. Dus wie weet ben ik volgende week ineens 5 kilo lichter, haha! Jeuk Erg blij

Laatst aangepast door Marmar op di 11 jul 2017 10:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Bossie WoW, wat ben jij veel afgevallen zeg! Echt knap van je!

T fijn dat je weer een beetje in je ritme komt, is er een reden waarom je niet ontbijt smorgens? Want smorgens breng je je motor op gang door er brandstof in te doen dmv ontbijt.

Marmar, toen ik een andere weegschaal moest kwamen er kilo's bii ipv af, erg jammer haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 8:55    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik las laatst dat ontbijten zwaar overschat is.
Ik heb me om half 10 toch maar 2 boterhammen gemaakt. Ik had enorme honger.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Dank je Kaya Erg blij

Met mijn dieet moet ik echt 3 maaltijden eten. Dat is mijn "medicijn". Ik mag absoluut geen maaltijden overslaan, tussendoortjes is wat anders. Er moet eigenlijk 5 uur tussen zitten elke keer, maar dat red ik niet vaak hahahaha. Meestal tussen de 4 en 5 uur en in het weekend moet ik soms improviseren als ik mazzel heb en uit kan slapen. Ik probeer vaak te eten voor ik enorme honger heb, want anders heb ik aan mijn maaltijd niet genoeg en eet ik meer dan goed voor mij is. Ik heb nu nog geen honger, maar mijn maag wordt wel wakker. Ik ga dus om half 1 eten, dan heb ik genoeg aan mijn afgewogen lunch. Om half 4, 4 uur een tussendoortje en om half 6, 6 uur eten.
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 11:13    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Klein groen vakje juist nu ik het niet verwacht had. Lach

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 15:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Groen is grpen he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 17:25    
Vrouw Weeggegevens   Kattie23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sport

Reageer met quote
Hier voeg ik me ook graag aan toe! Sedert vorige week dinsdag beslist om er terug voor te gaan (paar jaar geleden van 104 naar 92 geraakt, helaas dan door omstandigheden het moeten laten schieten en terug naar 104,5 kg gegaan). Nu nieuwe poging! Dit sprintje ligt voor mij dicht in het bereik, ik hoop tegen eind juli het doel hier te halen! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Reageer met quote
Bossie1973 schreef:
Dank je Kaya Erg blij

Met mijn dieet moet ik echt 3 maaltijden eten. Dat is mijn "medicijn". Ik mag absoluut geen maaltijden overslaan, tussendoortjes is wat anders. Er moet eigenlijk 5 uur tussen zitten elke keer, maar dat red ik niet vaak hahahaha. Meestal tussen de 4 en 5 uur en in het weekend moet ik soms improviseren als ik mazzel heb en uit kan slapen. Ik probeer vaak te eten voor ik enorme honger heb, want anders heb ik aan mijn maaltijd niet genoeg en eet ik meer dan goed voor mij is. Ik heb nu nog geen honger, maar mijn maag wordt wel wakker. Ik ga dus om half 1 eten, dan heb ik genoeg aan mijn afgewogen lunch. Om half 4, 4 uur een tussendoortje en om half 6, 6 uur eten.
Fijne dag allemaal

Dat is wel even plannen idd. Maar het werkt wel!

Als ik een maaltijd oversla of te weinig eet ga ik snaaien. Zoals vandaag. Maa rik heb besloten om niet meer terug te vallen in mijn oude gewoonten en te bedenken dat alle gezonde maaltijden die ik neem er 1 is en het vanzelf steeds normaler wordt om dit te eten. Ik moet gewoon echt mijn groenten goed eten want als dat er een beetje bij in schiet dan merk ik dat de hele dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 21:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 6 van 19