Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 100+ naar 100- deel 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   habiba
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik heb jullie bewust een beetje genegeerd, want het gaat niet zo goed. Of ja, eigenlijk gaat het prima, maar mijn gewicht stijgt zonder dat ik me niet aan mijn plan houd. Ik ben best streng voor mezelf en kan alles redelijk makkelijk weerstaan (Nee, geen taart voor habiba, geen pizza, geen frietjes, geen brood, ooh ja gezellig een BBQ, ik neem mn eigen salade wel mee zodat ik niet aan de aardappelsalade ga, etc, etc...) maar toch blijft mijn gewicht maar stijgen. Ik snap het niet en het frustreert me.

Heeft er iemand met een beetje verstand van GOK zin om eens even in mijn dagboekje te neuzen? Tips zijn welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 21:37    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ook hier loop ik er tegen aan dat ik mezelf ga saboteren als ik tegen de 100 kilo aan kom. Zo erg dat ik inmiddels al weer in de buurt van die 110 begin te komen. Snaaien en niet meer op mijn eetpatroon letten is het gevolg. Hormonen raken ook van slag wat de situatie geen goed doet. Vocht vast houden zet ook nog eens extra gewicht op de schaal. Wordt soms zo moedeloos van mezelf.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 13:35    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Herkenbaar dames. Maar volgens mij heeft het weer een grote invloed. Meer last van vocht merk ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Ook ik heb er last van hoor, maar bij mij spelen ook een boel drukte en stress vanwege een schoonpa in het ziekenhuis een grote rol. Dan komt lijnen vaak op een tweede of derde plaats en kies je vaak een makkelijke uitweg ipv een goede ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 11:26    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb weer last van mijn suikerverslaving.... daarom ben ik jullie aan get vermijden. Door de hitte en venauwdheid ga ik weer eten. In d3 ochtend nadatik Anouk naar school heb gebracht weer een paar keer zo zwak geweest en naar de Aldi gelopen. Speculoos, stroopwafels, xroissantjes... en gisteren halve zak huismerk chipitos erin geduwd. Ik baal enorm want schrok me rot op d3 weegschaal. Maar het enige waar ik aan denk zijn de stroopwafels in de kast. Ik baal hier zo enorm van! Eén verkeerd ding eten en de rem springt los. Ik ga maar weer vastendagen inlassen vanaf maandag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 12:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
In 2,5 maand tijd bijna 5 kilo aangekomen. Bah wat baal ik van mezelf dat ik zo zwak ben,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Hou je taai T, je kan jezelf niet voor je kop blijven slaan he. Accepteren en herpakken. Geef jezelf even een peptalk en ga er weer voor ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 13:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Manlief heeft het makkel8jker gemaakt. De stroopwafels heeft hij opgegetrn...😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 14:24    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kijk dat is nou eens echte liefde, haha. Stroopwafels zijn nu in ieder geval weg T. Nu op zoek naar lekkere gezonde dingen.

Habiba en yvonne, hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Yes ik ben onder de 100...eindelijk waarschijnlijk volgende week er weer boven want vrijdagnacht alleen maar overgegeven en zaterdagnacht kwam alles er met dezelfde noodgang aandelen andere kant uit dronken Horen Zien Zwijgen
Maar goed voor vandaag een heel mooi groen vakje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 7:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19