Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 100+ naar 100- deel 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bossie: als je 1x de fout in gaat zal,het toch niet direct mis zijn? Maar je hebt wel gelijk dat dit tot meer honger kan leiden.... zo herkenbaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 18:25    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Zo na een pittig weekje toch nog flink wat afgevallen.... soms begrijp ik mijn eigen lijf echt niet. Deze week 2x uit lunchen geweest 1x gebbq ( en niet echt op gelet) van het weekend ook nog kampleider geweest met de bijbehorende frietjes, kroket en chips en snoepjes. En in de weken ervoor zo streng geweest en toen maar heel weinig. Begrijp me niet verkeerd ben superblij met dit resultaat maar ga me bijna afvragen wat nu slimmer is Geschokt
Toch maar doorgaan met gezond eten en me niet zo druk maken als het een keer niet zo streng is. Iedereen weer heel veel succes komende week dikke nu nog maar straks magere knuffel van mij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 22:58    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Bossie1973 schreef:
Obees, ik ben ook wel even een jaar langer bezig he ohhh Je gaat echt ongelooflijk hard. Hoe doe je het?

Ik heb een plus deze week. Gisteren de fout in gegaan. Behoefte bevredigd en we kunnen weer verder. Nu hopen dat de pizza er niet voor gaat zorgen dat ik suikerhonger krijg. We gaan het zien.
Het zorgde er wel voor dat ik vanmorgen heel goed naar de wc kon en dat is wel heel erg fijn Lach
Vooral veel minder eten als voorheen en gezondere keuzes maken, vooral meer groenten en fruit en minder vetten en suikers...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 3:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gewoon gezond eten dus en je gezonde verstand gebruiken klinkt zo makkelijk....Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 6:33    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Janita1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.
Ga mij zo even wegen... en weet niet of ik dit sprintje onder de 100 ga raken maar al is het maar een - zou ik al heel blij mee zijn.
Kent iedereen hier elkaar al?
Misschien anders leuk om een voorstel rondje te doen.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 7:17    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Janita, maak je je ook even lid? Ik zie je nog niet in de lijst. Wat ik wel zie is dat je inmiddels onder de 100 zit. Top!

Obees, dit is al deel 4 he. Voor iedereen die ooit onder die verdraaide 100 wil komen óf er nooit meer boven wilt komen. Dus, voor iedereen. Ongeacht of je het deze aprint zal halen. Maar 8k vind het ongelofelijk geqeldig dat je in een half jaar al 40 kilo kwijt bent! Ik wil verdorie ook maar val steeds weer terug als de 100 in zicht is.

Weer bijgekomen helaas... pizza, chips, koekjes, snaaien... damn. Ik vind het zo ontzettend moeilijk om me in te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 7:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nieuwe dames, welkom!

Ik moet me weer dagelijks hier laten zien denk ik. Op zn minst kijken. Ik kan boos op mezelf worden als ik voor de zoveelste keer de discipline niet heb om niet te snaaien etc. Iedere avond in bed denk ik dan 'morgen ga ik echt weer startrn met minder eten enniet snoepen, dat kan toch niet moeilijk zijn?'. In de ochtend is de drang naar zoet veleg weer groter dan mijn discipline en dan begint het al. Inmiddrls ook al een mini krentenbol achter de kiezen nadat ik mijn dochter naar school heb gebracht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 8:03    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Iedereen hoor ik erover dat ze het moeilijk hebben, ik ook hoor. Nu is het de truc om de schade zoveel mogelijk te beperken door goede keuzes te maken of in elk geval het minst slecht te kiezen. Als je dan toch honger heb, eet dan iets, maar ga niet snaaien. Neem kwark, yoghurt, fruit of als de honger echt erg is, een boterham of cracker. En neem een groot glas water er bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 8:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Als ik het lastig heb ga ik naar deze site. Even wat berichtjes lezen of iets posten in een sprintje, dat helpt mij echt. Misschien ook iets voor jou T174?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 14:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat moet ik ook doen ja Marmar.

Vandaag is het verder redelijk goed gegaan op het avondeten na. Pannenkoeken... 2 dunne gehad met appelstroop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 18:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 3 van 19