Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hallo dames ik zie dat jullie al een tijdje bezig zijn maar ik zou ook nog graag mee doen met jullie sprintje. Ook ik wil heel graag onder de 100 kilo komen en hik daar al een tijd tegen aan. Steeds als ik in de buurt kom dan gaat er iets mis waar door ik steeds opnieuw boven die 100 kilo blijf schommelen. Ik hoop met jullie steun nu toch eens onder de 100 kilo te willen komen om daarna er nog behoorlijk wat kilo's af te krijgen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 13:56    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom Yvonne! We zijn allemaal met dezelfde atrijd bezig dus van jij mag je mee doen. Mij helpt het om hier vaak te schrijven. En het plezier als de weegschaal weer een beetje minder aan geeft.

Ik heb in de koelkast een schaaltje radijsjes staan. Als ik even wil snaairn dan pak ik twee radijsjes. Eventueel nwt een kopje zwarte koffie. En dan even relaxen. Lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo mijn vakantie is weer voorbij. Morgen weer netjes op mijn eten letten. Ga morgen eens een vastendag proberen en dan vrijdag nog eentje. Eens kijken hoe dat bevalt. Die 100 kg is nu wel heel dicht in de buurt.

Iedereen veel succes deze week

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 21:44    

Reageer met quote
Dank je T174. Radijsjes lust ik niet maar ik heb snoeptomaatjes in de koelkast staan. Maar toch grijp ik nu op het ogenblik naar alles wat niet in mijn eetpatroon past. Ben mezelf aan het tegen werken. Iets wat ik al vaker heb gedaan als ik in de buurt van de 100 kom. Weet niet waarom maar voor dat ik de stap om onder die 100 te komen kan maken moet ik dat doorbreken.

Iedereen veel succes hier.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 6:52    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yvonne, daarhebben meerdere mensen lasr van. 100 dichtbij, opeens gaat het mis.
Ik had vandaag een vastendag willen doen. Manlief had weer Elf brood gemaakt. Ik dus een snee gehad van 144 gr. Bleek op de verpakking dat het 380 callorieën per 100gr is... slik...
Lunch maar overslaan!

Gisteravond als avondeten 2 broodjes hamburger gehad... zuinig met de mayo en curry gedaan. Waren dunne diepvries hamburgers.
Maar geen onsje erbij omdat ik flink wat onkruid had uitgedaan in de tuin. Haha! En daar moet ik nog mee verder. Dus hopelijk morgen wat eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 10:54    

Reageer met quote
Onkruid uit mijn tuin halen dat houd ik iedere week bij. Dan hoef ik niet zoveel achter elkaar te doen. Zodra ik de eerste onkruidjes zie dan pluk ik ze er al uit. Zodra de eerste lente zonnestraaltjes zich laten zien zit ik dan ook al te genieten van mijn tuintje. Dat is aan de zuidzijde van ons huis dus het is er al vroeg in het jaar lekker om te zitten. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 17:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat neem ik me ook altijd voor maar 'opeens' staat er een hoop. En stel ik het uit. En zo groeit het enorm...,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 9:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heel herkenbaar. Hier moet het ook nodig gebeuren.

Gisteren is de vaste dag mislukt. Bleven onverwacht bij mijn ouders eten. Dat paste niet echt in mijn vaste dag.
Nu vandaag maar weer overnieuw. Merk je de dag erna al resultaat of duurt dat een paar dagen?

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 10:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Na een vastendag heb ik direct resultaat gelukkig. Ik heb vandaag ook een vastendag. Ontbijt was koffie en 3 radijsjes, hihi. Nu weer een kopje koffie. Ik vergeet alleen vaak genoeg water te drinken. Niet goed. Zeker op een vastendag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 10:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dan zal ik morgen eens op de weegschaal gaan staan. Ben wel benieuwd.
Heb vanmorgen yoghurt met frambozen en havermout op. Vanmiddag groenten bouillon met soepgroenten en vanavond broccoli met kipfilet. Ikheb dan nog 70 calorieën over.
Eerste liter water zit er ook al in.

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 9 van 26