Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Je moet vooral proberen wel het normaal aantal eiwitten op een dag te eten en zo weinig mogelijk koolhydraten te eten (vooral geen snelle koolhydraten (zoals suiker, aardappelen, witmeelprodukten)).
Door eiwit en vezelrijk te eten hou je langer een vol gevoel. Ik dacht ook dat ik misschien bijna flauw zou vallen maar het valt me reuze mee. Ik begin er al aan te wennen. Eerste dagen vond ik het wel pittig! Ik heb vooral trek op momenten dat ik normaal zou eten, maar dat gevoel ebt ook wel weer weg (zonder te eten).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 11:47    
Vrouw Weeggegevens   T174
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tot nu toe twee plaknes ontbijtkork met halvarine gehad, haring (had mijn zus meegenomen uit Scheveningen!) 3 kppjes zwarte koffir, kop zwarte thee. Vanavond staat een kleine smoothie van aardbeien, sinaasappel en eventueel wat yoghurt erbij op het menu en een omelet. Dan zit direct de vastendag 1 erop. Die smoothie zou excl de yoghurt maar 43 kcal zijn per 250ml.
Ik zit dan nog binnen de 500 calorieën. Maar ik heb toch wel honger nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Drink je geen water T? Je moet wel aan de 2 liter komen en die koffie onttrekt water, dus die kun je beter niet meetellen qua vocht. Thee geldt wel als water

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 14:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jawel.vergeten te vermelden. Vezig aan groot glas nummer 2 (250ml). In de ochtend drink ik niet veel naast de koffie. Voor de lunch water maar nu spa rood.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 14:48    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag beeindigd met 651 calorieën maar 223 verbrand met snel lopen. Pfjirue, morgrn weer wat meer eten. De volgende vastendag zwl ik gern ontbijtkoek meer nemen...hahs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 22:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
1,1 kilo minder dan zondag! Ik heb vannacht zeker 6x gigantisch moetrn plassen. Blijkbaar had ik last van vocht dus.
Mijn gewicht is meer dan vorige week maar ik ben tevreden. Donderdag weer vastendag.
Ik zie dat mijn ticker achter loopt! Nu 105,7.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 7:34    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Je ticker staat nu goed T! Lekker bezig! Hou je er rekening mee dat ontbijtkoek stijf staat van de suikers en koolhydraten? Suikers voeden het hongergevoel en het zijn ook zogenaamde snelle koolhydraten. Beetje vergelijkbaar als barbequen met benzine; snelle energie, maar voordat je wat aan het vuur hebt is het alweer uit ohhh
Ik was gisteren zes ons erbij door zondag, maar de helft was er vanmorgen alweer af gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 8:49    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooie omschrijving Bossie...😂😂😂

Ik eet ook geen ontbijtkoek meer. Het lijkt een gezond tussendoortje he naar helaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 20:01    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
ja ontbijtkoek zou ik ook niet nemen en al helemaal niet op een vastendag... dan zou ik het niet volhouden.

Hier ging het gister erg goed. Steeds beter eigenlijk. Had rond 12 uur wel trek (normale lunchtijd) en dat gevoel hield ook wel wat aan, maar werd zeker niet erger. Toen ik eenmaal druk bezig was, vergat ik het ook echt. Morgen weer vasten, het zijn zeker geen dagen waar ik naar uitkijk, maar zie dan de volgende dag wel gelijk resultaat op de weegschaal en bovendien is het steeds maar 1 dagje afzien en dan mag ik alweer normaal eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 20:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sinds vannacht moet ik om de haverklap plassen. Niet normaal! Vandaag veel water gedronken en spa rood nu.
Succes morgen dorea!

Ik besloot gisterrn te starten met vastrn en had torn die ontbijtkork al gehad. Te laat dus. Maar ik vond het zonde om het daarom uit te stellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 apr 2017 21:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 4 van 25