Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Zoooo weer thuis van 3 dagen met man en kids door de Efteling heen sjokken en in de hoop dat het vele lopen het foute eten wat compenseert Schaam Schaam We zullen het volgende week wel zien. Ik heb in ieder geval enorm genoten van alles en vooral van de quality time met mijn gezinnetje Erg blij
En tja als dat dan deze week ten kostte is gegaan van... So be it. Vanaf morgen weer wat streng ertegenaan. Heb nog 4 dagen Liefde Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 20:02    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klinkt gezellig Judy!
Ik voel me bagger.... de hele dwg migraine en al meer dan een week vreetbuien. Suikers en koolhydraten. Maar met name suikers. Deze week jarig geweest (41 al...pffff), mijn moeder jarig en vandaag manlief. Grlukkkg komen alleen zijn ouders zo even.
Veel kwarktaart, cake en vlaai gehad.... vandaag geleegd of 4 droge beschuitjes maar manlief had frietjes mee genomen. Met een frikandel speciaal en saterol voor mij.... ik heb er vwn genoten maar nu is het klaar. Ik wil dit niet. Ik voel me niet fijn in mijn lijf, krijg vaak een rood gezicht door waarschijnlijk suikers. Volgens de orthomoleculair arts is het een allergische reactie vanuit mijn darmen. Het is net of ik dan een vuurrood masker hrb over mn wangen en neus. Ik had het gisteravond opeens. Nu viel het extra op door zijn opmerking en is het me meer dwn duidelijk dat ik mezelf vergiftig. Met teveel suikers. Ik moet weer afkicken.
Het lukt alleen niet goed. Ik zit toch te drnken of een gastric sleeve niet ern goed hulpmiddel is voor mij. Maar wellicht is mijn bmi te laag. Net onder de 35.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Hé bah T174 balen dat je je zo K..voelt. gastric sleeve is wel een hele drastische oplossing. Wil je best op nog meer manieren helpen als je dat prettig vind via de app of mail ofzo geef maar en seintje het is ook verdories lastig om af te vallen ik begin ook met hele goed moed hou t meestal een paar weken vol en dan smokkelen de Suikertjes en snackjes weer langzaam binnen onder t mom van ach eentje moet kunnen en voor je t weet ben ik het hele plan van dieet alweer verloren..... Dus als ik je kan helpen stuur maar een pbtje dan helpen we elkaar wellicht verder. Je mag m'n nummer ook wel hebben als je dat wat lijkt. Hele dikke succes knuffel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017 20:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel. Heel lief. Ik ga je 3en pb sturen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 10:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Mogguh. Resultaat van -3 ons na een week jojo-en. Echt weer de psychologische grens pfff. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik eronder schiet. Morgen in elk geval niet, want we gaan bbqen vanavond. Iedereen weer veel succes deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 8:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Als je de sauzen zo veel mogelijk weg laat dan zal het meevallen. Het bij vlees en groenten houden helpt wel wat toch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 9:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb sausjes van heel weinig caloriën en zonder suiker. Het is meer dat ik dan altijd meer eet en ook aan het brood en kruidenboter zit Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 10:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Tsja, die kan ik ook nooit weerstaan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 15:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, -1. We zijn weer op de goede weg gelukkig. Wel jammer als je bedenkt dat je op 102 zat en nu 103,4. Maar ach, daar kom ik wel weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 6:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker toch T? Ach die psychologische grens van 100 is moeilijk te passeren. Zodra je het los kan laten schiet je er ineens over heen. Ga naar de 101 en probeer dat gewicht eens vast te houden voor twee weken. Dan komen jij en je lijf tot rust en dan kom je er makkelijker over heen. Evenwicht houden qua gewicht is best lastig hoor. Het is schommelen en jojo-en. De truc is de schommelingen zo klein mogelijk te houden oftwel het touwtje kort te houden. Veel succes!!
Ik had zondag dus gebbqd, maar mijn plus is er al weer af?! Dat had ik niet verwacht zo snel. Ik heb dus weer een schommelweek. Relax and enjoy the ride!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 7:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Pagina 22 van 26