Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ach ja. Het geeft je hoop he. 😂
Dinsdag ben 8k jarig. Dan komt er kwarktaart op tafel voor het beetje bezoek. En die sla 8k natuurlijk niet af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 10:35    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier gelukkig toch weer meer eraf dan wat er vorige week was aangekomen. Geeft de burger weer moed. Ach zo schommel ik maar heen en weer en uiteindelijk gaat de grafiek toch langzaam naar beneden. Althans dat hoop ik dan toch.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 14:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend wakker met eh, hoge nood. Laten we zeggen dat ik flink wat opgespaard had blijkbaar. Vaak brood gegeten maar gisteren broodje hamburgers. Er eh, kwam wat los. De weegschaal gaf daarna 1,1 kilo minder dan gisteren aan.... Normaal weer ik vooraf. Was nu geen tijd voor. 😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Lachen ik ken dat hahahaha

Ik heb gisteren gebbqd en me daarbij tegoed gedaan aan turks brood met kruidenboter. Resultaat: +5 ons. Viel me eerlijk gezegd nog mee. Hopelijk is het er morgen weer af, want dan heb ik mijn weegdag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 10:00    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De 5 ons is er weer af. Vanavond gaan we uit eten, dat wil mijn dochter zo graag. Moet dan maar he. Wat een straf Lachen
Ik hoop dat ik onder de 90 kom volgende week, maar elk tiental is een drempel Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 8:00    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Je hebt het al zo goed gedaan Bossie dus deze drempel kom je ook wel weer over.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 9:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vast wel Yvonne, maar ik verwacht weer een paar weken jojo-en zoals gewoonlijk Lachen
En ik ben er bijna, nog 8,2 kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 9:33    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Top gedaan Bossie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 11:09    
Vrouw Weeggegevens   habiba
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hebben jullie allemaal het pinksterweekend goed doorgebracht, dames? Lekker genoten van het mooie weer?

Hier gaat het uitstekend, lekker genoten van een barbecue gister en mijn gewicht daalt gestaagd (bijna 8 kilo nu!).

Bossie: wat een kilo's ben jij verloren zeg. Ik ben vorige week met mijn hond gaan wegen en toen woog ik met hem hetzelfde als mijn start gewicht zonder hem (hij weegt 5,3 kg). Moet je je eens voorstellen met wat voor mens/dier jij op de weegschaal kan staan om je oude gewicht weer een beeld te moeten krijgen! Je komt er wel, ik duim met je mee voor onder de 90 Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 21:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Habiba, een heleboel dames zeggen dat ze minder wegen dan dat ik ben verloren Lachen
Het begon bij mij met mijn dochter (bijna 20 kilo destijds), daarna mijn moeder (48 kilo) en daarna de lichtste volwassene van het gezin worden in plaats van de zwaarste. Nu zit ik in die laatste 10 kilo en de drempel van 90 kilo he. Eerst de druk van -70 en vlak daarna de psychologisch grens van de tientallen. Dat heb ik echt elke keer gehad na de eerste 20 kilo.

Momenteel blijf ik stilstaan op 91.2 Het zij zo. Ik ben ook erg moe en zou het liefst een gat in de dag slapen. Heb ik altijd na een drukke periode en na warm weer. En nu is het een combi van die 2 Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 7:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 21 van 26