Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
ja als je doet wat je deed, dan word je wat je was

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 16:41    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Ik heb in het verleden WeightCare gebruikt. Het werkte de eerste keer wel goed, vond vooral de repen handig en lekker. Ik deed het vooral als "boost": vind het altijd fijn als het aan het begin wat sneller gaat, het afvallen, daarna ben ik overgegaan op gezond eten.
Maar toen ik het later weer eens wilde gaan gebruiken kreeg ik enorm last van buikpijn, dus ik doe dat niet meer.

Nu doe ik het vastendieet. Ik heb ervoor gekozen te beginnen met 3 dagen vasten en 4 dagen normaal eten. Bevalt me goed tot nu toe (doe het nog maar iets meer dan een week). Deze week 2.2 kilo eraf! Heel blij mee. Vetpercentage is ook mooi aan het dalen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 8:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ik zit op een 0 deze week. Ik ben het ff kwijt, maar gelukkig geen plus. Zal wel door stress en verdriet komen. Eerst deze dag doorkomen en morgen gaan we verder. Voor degenen die het niet weten. Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat mijn zoontje van anderhalf onkwam in een verschrikkelijk ongeluk, dus het is echt een klotedag. Zeg maar klote week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 9:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wat vreselijk bossie. Sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 9:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oh Bossie, wat vreselijk. Die dag zal altijd een moeilijke dag blijven dan. Sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017 21:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dorea, hoe verdeel je die dagen? . Dagen achter elkaar vasten? Of ene dag wel, andere niet? En gebruik je er speciale produkten bij? Ik wil het ook erns proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 7:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe nu maandag, woensdag en vrijdag vasten. Ik gebruik geen speciale producten. Op de vastendagen neem ik alleen ontbijt en avondeten. Ontbijt meestal havermout met magere melk (200 kcal) of gekookte eieren met nog wat erbij bijvoorbeeld ham (ook weer zo'n 200 kcal). En s avonds een stukje mager vlees of vis met veel groente (300 kcal). Tussendoor koffie, thee en water en zorgen dat je genoeg te doen hebt voor afleiding Lach.

In het boek werd trouwens 2 dagen vasten 5 dagen gewoon eten aangehouden (bijvoorbeeld maandag en donderdag), maar omdat er bij mij zoveel af moet, wilde ik het wat strenger doen. Ik ga over een tijdje waarschijnlijk over op 2 vastendagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 9:22    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   jacqueline66
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
wow, dat is wel ff afzien zeg, dat vasten... hoe zorg je dat je niet van je stokje gaat op zo'n dag?

Een verliezer heeft een excuus, een winnaar een plan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 9:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga het proberen! Echter zonder boek dus zal even moeten goochelen. En dan ook gelijk 3 dagen vasten. Enig idee of een smoothie van fruit heel veel calorieën bevat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 9:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het bevat in elk geval heel veel koolhydraten en (fruit)suikers.
Aardbeien/banaan smoothie van AH 250ml is 130cal, waarvan 30gr koolhydraten volledig bestaande uit suikers, 1gr eiwit en 7gr vezels. Geen vetten. Doorgaans zitten er voor 100ml tussen de 40 en 60 caloriën in. Glas is tussen de 200 en 350ml.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 11:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 3 van 26