Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 10:31    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanochtend dus naar een orthomoleculair arts geweest. De kans is groot dat ik een voedselallergie heb. Waar mijn darmen op reageren en die de roodheid in mijn gezicht verklaren. En die mijn migraine en overgewicht niet ten goede komen. Ik moet zakjes kopen en de komende twee weken alles wat ik eet en drink invriezen en meenemen naar hem. Met speciale apparatuur meet hij dan of ik er allergisch voor ben. Ik ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Ff gewoon heel verdrietig sta je op de weegschaal zijn er op een of andere manier gewoon "spontaan" 3 kilo bij. heb me keurig aan mn eten gehouden en zelfs al 3x naar de sportschool geweest deze week. Als het zo moet kan ik er net zo goed gelijk mee stoppen wat een desillusie zie t ff niet meer zitten en ben verdorie pas in week 2.
Snik ik snap er niks van Huil Huil Huil Huil Huil Huil Sip Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 13:09    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Judy, misschien houd je door de warmte wel vocht vast.
Drink je wel genoeg? Je lichaam houdt vocht vast als het niet genoeg erbij krijgt.
Niet opgeven hoor! Ga gewoon zo door als je zeker weet dat je niets verkeerd doet en kijk volgende week weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 13:59    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Judy, hoeveel en wat drink je op een dag? Geef eens een dagrapport van wat en hoeveel je eet? Het kan ook zijn dat je te weinig eet of te weinig vet of eiwitten eet. Dan raakt je lijf ook van slag. Vergeet ook niet te meten samen met het wegen. Je bent ineens heftig aan het sporten en spieren zijn ook knap zwaarder dan vet he. Hoe slaap je? Heb je stress? Dat zijn ook dingen die veel effect kunnen hebben op afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 15:02    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Judy78 schreef:
Ff gewoon heel verdrietig sta je op de weegschaal zijn er op een of andere manier gewoon "spontaan" 3 kilo bij. heb me keurig aan mn eten gehouden en zelfs al 3x naar de sportschool geweest deze week. Als het zo moet kan ik er net zo goed gelijk mee stoppen wat een desillusie zie t ff niet meer zitten en ben verdorie pas in week 2.
Snik ik snap er niks van Huil Huil Huil Huil Huil Huil Sip Sip

Ik snap wat je bedoeld Judy. Met dit weer raakt mijn lichaam helemaal van slag. Het kan soms wel 3 tot 5 kilo schelen op 1 dag. Heel frustrerend maar niets aan te doen. Gewoon volhouden dus. Als je alles goed doet dan gaan die kilo's er echt wel vanaf. Misschien niet deze week of volgende week, maar dan maak je vast ergens een klapper zodat jij je ineens verbaast. En inderdaad ook centimeters meten. Soms zeggen die meer dan kilogrammen. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 20:47    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Bossie1973 schreef:
ja raar he Dorea. En het erge is dat ik nog steeds te dik ben. Ik ben van broekmaat 56 naar broekmaat 44/46 gegaan, maar ik kan nog steeds niet inschatten of ik een broek pas of niet. Dat moet ik echt proberen. Ik heb echt een maf zelfbeeld. Vroeger was ik dikker dan ik dacht en nu ben ik dunner dan ik denk Lachen
Mijn brein loopt achter de feiten aan

Men zegt dat je brein er een jaar over doet om aan een nieuwe situatie te wennen. Het klopt dus inderdaad dat het achter de feiten aan loopt. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 20:52    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat vervelend Judy. Ik kan me voorstellen dat je stevig baalt.
Mijn lijf is met dit te warme weer ook van slag. Hou wat vocht vast, zweet als een gek. G3lukkig toch weer iets eraf vandaag. Gisteren ging me beter af dan eergisteren. De eerste dag dat je niet toegeeft aan de suiker behoefte is de zwaarste he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 7:32    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Judy: het kan ook aan je weegschaal liggen! Misschien moeten de batterijen vervangen worden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 8:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
T, afkicken van suiker duurt tussen de en 5 dagen. Zodra je er over heen bent, dan ben je ineens verzadigd en heb je veel minder trek in tussendoortjes. Dan pas gaat je lichaam echt verbranden.
Ik kwam er na iets meer dan een week achter, dat ik honger had, toen heb ik mijn porties iets vergroot en binnen een week mijn ontbijt en lunch weer verkleind, ik had er genoeg aan. Na anderhalve week zat ik weer op mijn kleine porties en ging ik lekker. De eerste kilo's die eraf vliegen zijn meestal afvalstoffen en vocht, daarna pas vet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 9:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 20 van 26