Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauw wat super!!!!
Hier gaat hey even waardeloos. Prive dingetjes spelen emotioneel mee. En dan begin ik weer te snaaien. Steeds meer...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 18:43    
Man Weeggegevens   Bartman
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Hallo,

Ik heb me bij jullie toegevoegd omdat we in dezelfde categorie zitten qua gewicht.

Wanneer en hoe juist geef ik nu mijn gewicht door? Kwestie van na twee weken niet geband te worden. Uitlachen

Succes verder iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 23:13    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Voor deze week (week 22) heb je je gewicht nu al doorgegeven (week loopt hier van zondag tot zaterdag) je volgende gewicht (week 23) mag je doorgeven van zondag 4 juni tot zaterdag 10 juni enz...

Je kan je gewicht maar 1 maal per week doorgeven en dan telt dit voor de volledige site (alle sprintjes waaraan je deelneemt en je eigen overzicht).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 7:16    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Hallo heb me nog even aan gemeld bij dit sprintje voor de laatste weekjes ...... Net een weekje bezig met totaal de knop om.

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 8:16    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom nieuwelingen!
Bartman, iedere week kun je je gewicht op de home pagina invullen. Deze komt dan automatisch in de sprint(s) waar je aan mee doet.

Bij mij gaat het al een week niet goed... veel dingen in mijn hoofd waardoor mijn innerlijke vreetmachine weer is geactiveerd helaas. Dat wordt morgen een hele dikke plus. Man, iedere keer als de 100 zó dichtbij is gaat het mis!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 10:36    
Vrouw Weeggegevens   l4a1968
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ook op dit sprintje welkom Judy78 ;-)

T174, wat jammer dat je een wat mindere week achter de rug hebt, heel herkenbaar dat spanningen en emoties die 'innerlijke vreetmachine' activeren. Wens je heel veel sterkte voor deze week en hoop dat je het knopje weer snel kan omzetten.

Ik ben zelf bijna 3 kilo aangekomen in 3 dagen tijd, (gelukkig) allemaal vocht met het warme weer. Ik kan heel slecht tegen hoge temperaturen want niet handig is als je dus in een redelijk warm land woont (Frankrijk). Ik pas niet eens meer in mijn schoenen, alle sandalen zitten strak, zelfs mét klittenband blijft niet zitten...dus zeer onelegante teenslippers (extra wijd) aan naar het werk, zucht!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 14:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ow, vocht kan natuurlijk ook een rol spelen bij mij! Slippers passen echter nog. Bah, ik haat het als het zo tering heet is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 16:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   l4a1968

Reageer met quote
nou he, helemaal met je eens....gewoon tussen de 21 - en maximaal 25 graden, alles wat daarboven zit wil mijn lijf niet!! ;-)
Hier in Frankrijk nog 4 warme dage maar in het weekend wordt het gelukkig bijna 10 graden minder, goed, het is dan nog steeds 24 graden maar aangenaam! En gelukkig is dan het volgend weegmoment ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 17:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Een dikke vette plus voor mij.... veel chocola en zoet beleg gehad. Eigen schuld, dikke buik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 9:21    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier nog steeds last van hormonen. Volgens de huisarts is de overgang gestart. Kan zeggen dat ik er nu ff niet blij mee ben en ik hoop dat mijn lichaam gauw weer balans gaat vinden. Zeker ook weer balans in gewicht want het geschommel op de weegschaal is enorm waardoor ik dan ook niet weet wat ik in moet vullen. Ik heb het zwaarste gewicht van de week dan maar ingevuld. Misschien dat het dan volgende week weer mee valt. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 17:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 18 van 26