Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Dank jullie wel
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 11:44    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik had gedacht dqt ik zwaarderdan gisteren zou zijn. G3k genoeg niet. Mijn weegschaal zei eerst -0.2, toen -0.3 en toen gelijk aan gisteren. Hij is er niet zeker van dus...haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 15:08    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik kreeg geen berichtjes meer van dit sprintje dus toch maar komen kijken. Ik Ben weer bij gelezen. Lach

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 23:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh dat ken ik lady.

Vorige week 102,7. Ging omlaag maar dinsdag opeens 102,9! Gisteren zelfs 103,2. Vandaag weer 102,6. Ik begrijp er niks van.
Gisteren maar 102,9 ingevuld...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 9:42    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heel jammer, 0,8 aangekomen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in mezelf. Ik heb een hele week Modifast shakes gegeten en fruit/groenten. Ik ga overstappen van het Modifast dieet naar EGA, omdat ik dan meer mag eten gedurende de dag, als ik maar het dieetboekje aanhoudt, en de zoete groenten eet en meer water drink.

Ik hoop dat de verandering qua dieet ervoor zorgt dat het resultaat volgende week wel een groen vakje oplevert.

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat jammer Kelly! EGA ken ik niet. Wat is dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:33    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
T174 schreef:
Wat jammer Kelly! EGA ken ik niet. Wat is dat?

EGA staat voor Eerste Goudse Afslankclub maar inmiddels zitten ze door heel Nederland. Je kunt er afslanken via een cursusleid(st)er in een clubje of via een internet cursus. De richtlijnen zijn vooral gericht op gezond eten waarbij sommige combinaties niet gemaakt mogen worden (bv kaas en pasta) en sommige combinaties juist wel. Alles wordt via een boekje of via de internet cursus uitgelegd. Persoonlijk vind ik het een makkelijk te volgen systeem. Ik ben er dan ook al heel wat kilo's mee afgevallen. En als ik me er aan hou dan gaat het goed. Maar soms ben ik wat rebels en dan stap ik af van het systeem. Helaas gaat het dan qua gewicht ook mis. Sip

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 13:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Dietiste

Reageer met quote
Helaas 1 ons erbij.. maar heb ook niet altijd gezond gegeten.. Dus daarin tegen valt het me niet tegen Schaam Schaam

Ben al een poosje erg moe en voel me futloos.. soms ineens ook erg duizelig en licht in me hoofd... naar de huisarts geweest en afgelopen dinsdag nuchter bloed geprikt... En ja hoor heb een forse te kort aan vitamine D...
Nu hopen dat de medicatie gaat aanslaan.. zal wel wat tijd kosten. Maar dat ik me energie weer terug krijg Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 13:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hilde, dat heb ik ook wel eens. De vit D wordt door een van mijn medicijnen afgebroken. De hele winter door neem ik daatom vitaminen pillen. Dat houdt het op peil. Ik merk echt dat de zon mij energie geeft. Ik krijg dan zin om vroeger op te wtaan en schoon te maken. Hihi. Normaal een bloedhekel aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 17:24    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Haha, daar heb ik nou nooit last van... zin om schoon te maken Lach

Ik heb mij weer eens gemeten, nu ik 8 weken mijn dieet volg. Ben al 14 cm kwijt van mijn taille! Heel blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 7:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 17 van 26