Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Dietiste

Reageer met quote
De eerste week voorbij heb wel moeilijke momenten gehad.. maar het resultaat mag er zijn dacht ik zo Erg blij .. de eerste weken ga je vaak hard, daarna zit de valkuil het volhouden Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Dat klopt Hilda, maar als je volhoudt dan is de beloning geweldig. Kijk maar naar mij Erg blij
Ik ben volgens mij van mijn plateau af gedonderd, want de afgelopen 2 dagen heb ik ineen weer aardige minnetjes. Vanmorgen stond mijn teller op -68 kilo! En dat in iets meer dan 15 maanden. Ik ben echt trots op mezelf.
Nu weer volhouden dan heb ik ook weer eens een groen vakje ipv een rode Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 8:43    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier gelukkig ook weer naar beneden. Niet zo veel als dat ik aan het einde van de vorige week stond maar ik ben dan ook enorm aan het schommelen. Hormonen liggen behoorlijk overhoop. Nu op het ogenblik weer veel vocht aan het vasthouden dus ik zie wel wat er van komt.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 13:21    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Kelly, welkom. Een mooi doel om voor te gaan. Ook al lukt het je in deze sprint niet, er zal hierna vast wel een vervolg komen en dan kun je je weg vervolgen.

Een klein minnetje deze week, maar ik denk wel dat ik in mijn hoofd weer op de goede weg kom. En dat blijft afvallen, een proces van vallen en opstaan. Een tijd liggen spartelen, en nu tijd om verder te gaan.

Hilda, mooie score. Inderdaad nu volhouden, maar als je goed gemotiveerd bent gaat het vast goed komen.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 11:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   T174
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou dames, het gaat goed hier! Bijna allrmaal grorne vakjes!
Ik vandaag een eh, slecht eten dag. Ik merkte eerder deze week al dat het bijkomen toch van het beleg was en niet het brood. Nutella, pindakaas nrt hagelslag... Dat v3rvangen door kipfilet en kaas. Rn weer vaker Gruekse yoghurt als ontbijt. Maar vandaag kon 8k de pot Speculoos niet latrn staan. 2 broodjes mee gehad... Avondetrn: 3 gekruide dtunsticks uit de airfryer... Maat, zonder saus. En helrmaal niks anders erbij. De amandelkoekjes van Xenos had ik 9ok beter in de winkel kunnen laten.... dus eh, morgen dwt er wat bij zijn denk ik. Gelukkig was ik al 5 ons lichter dan mijn weegdag dinsdag dus hopelijk dinsdag gewoon een groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 22:44    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Hier weer een mooi weekresultaat, maaarrr gisteren was ik 1,1 kilo lichter dan vandaag! Geschokt
Had dus nog veel meer dan -0,9 kunnen zijn. Niet dat ik zo snel wil hoor.
Probleem is eigenlijk vooral dat ik afgelopen week best wat chocola en andere dingen heb gesnoept en ik elke dag maar weer afviel. Dan gaat een stemmetje in mijn hoofd zeggen dat ik dus gewoon kan snoepen en dan niet met mate. Wat dat betreft maar goed dat dat vandaag omgebogen is...

Laatst aangepast door dorea op zo 21 mei 2017 7:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Dorea, dit is ook een mooi resultaat maar wel jammer dat het meer had kunnen zijn.
Ik ben blij dat ik nog even kan wachten, gisteren ging het op zich goed maar gisteravond patat en hamburger gehad en 's avonds ook nog eens aan chips vergrepen. Nu weer pas op de plaats.

M1980, er staan bij jou meer dan 2 lege vakjes. Ik ga je uit de sprint verwijderen.

Allemaal een prettige zondag.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 7:44    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Eindelijk weer een mooi groen vakje. Volgende week vul ik niet in, want dan zit ik in Ierland bij mijn vriendin. Woensdag vertrek ik en dinsdag erop kom ik weer terug. Ik ben benieuwd. Vanochtend niks erbij en niks eraf. Maar ik hoop dat ik over twee weken een mooie groene kan produceren weer. Iedereen weer veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33

Dieet: Dietiste

Reageer met quote
Dorea, ik ken mezelf in jou verhaal.. je snoept en je valt af waarom zou je dan niet snoepen.. het gaat een keer mis en dan blijf ik snoepen Schaam Schaam maar gaat de weegschaal niet meer naar beneden.

Bossie, lekker hoor 2 kilo eraf.. en veel plezier in Ierland

Tja hier gaat het nog veel met ups en downs.. gisteravond vrienden op bezoek gehad.. chips en borrelnootjes op tafel je pakt een handje voordat je er erg in hebt Schaam Schaam .. later nog frituur hapjes..
Vandaag een verjaardag gaan richting Amsterdam..
Blij dat het weegmoment nog een poosje duurt..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 10:17    
Vrouw Weeggegevens   habiba
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi allemaal, hier gaat het lekker.Het is behoorlijk warm en ontzettend druk dus ik eet wanneer het kan en dat is super onregelmatig.

Hilda, succes op de verjaardag!

Bossie, geniet van je vakantie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 11:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 16 van 25