Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
T, probeer anders eens de Fjord crackers, blauw pak. Daar zitten minder khd en vetten in en ze zijn nog lekker ook en probeer echt de suikers achterwege te laten. Die gooien bij jou elke keer roet in het eten. Hou je een eetboek bij? Dan kun je het namelijk terugzien of in elk geval zien waar het nou fout gaat.

Habiba, de cashews zijn op gelukkig, heb er 1tje genomen gisteren. Vanochtend echt weer maar 1 ons eraf, dat zet niet echt zoden aan de dijk. We zullen zien wat morgen brengt.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 8:53    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zal ik eens kopen Bossie. Dankje!
Ik heb nu minder trek dan de afgelopen dagrn waar k dat neergranenvrood heb gehad. Maar wel altijd zin in de waterijsjes van de p,us. 40 callorieën per stuk. Die heb ik heeeeeel veell gehad...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 11:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh toen ik vanochtend nog typte over mijn slechte stoelgang kon ik daarna direct gaan...😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 11:18    
Vrouw Weeggegevens   habiba
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
T: goed nieuws Lach Kilootje lichter nu? Lachen Ik heb hetzelfde: hoe meer brood ik eet hoe meer trek ik heb. Ik herinner me van een vorige koolhydraat arme periode dat ik wel eens vergat te lunchen. Dat komt echt niet voor wanneer ik wel koolhydraten eet, dan kijk ik bij wijze van spreken tijdens het ontbijt al uit naar de lunch.

Bossie: hopelijk morgen beter Lach Maar eraf is eraf en zolang er een dalende lijn in zit...

Hier een vliegende start: 2,6 kilo lichter dan twee dagen geleden. Vocht natuurlijk, maar het maakt me wel vrolijk! Mijn schoonzus heeft lijnzaad voor me gevonden en gister heb ik bakpapier weten te vinden dus vanochtend lekker lijnzaadcrackers met eiersalade gegeten Lach Habiba is happy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 12:06    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker habiba!

T, zijn die ijsjes suikervrij? Als het 40 cal is en die 40 bestaan alleen maar uit khd/suikers, dan vlieg je nog je doel voorbij ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 12:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nee Bossie, niet suikervrij.... dat is het probleem. Ik ben er steeds meer aan het eten. 5 a 6 per dag...
Ik heb me eens ingelezen over brood. 8k heb besloten even een tijdje geen brood te eten. Wellicht helpt dat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 13:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Habiba, heerlijk dat er al zoveel af is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 13:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
T, waarom koop je geen limonade bij bolero.nl en maak je daar zelf ijsjes van? Ik drink die limonade, maar ipv 1,5 of 2 liter, mix ik het met 5 liter. Als je dus zo'n pakket koopt ben je incl bezorgen 11,90 kwijt en maak je vervolgens meer dan 120 liter limonade!
Dan mag je kiezen uit 24 smaken, heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 8:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zelfgemaakte ijsjes vind ik niet zo lekker. Die worden me te had. En ik heb er feen vormpjes neer voor...

Nou, een broodvrije dag en geen aardappelen heeft gewerkt. De stoelgang ook, hihi. 1 kg lichter dan gisteren! Voor mij voorlopig geen brood meer.

Heeft iemand een goed alternatief voor een broodloze pizza?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 9:02    
Vrouw Weeggegevens   habiba

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Broodloos als in low carb? Ik kan me iets met bloemkool herinneren en met een bodem van gehakt. Even googlen? Met khd gebruik ik regelmatig wraps als bodem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 12:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 13 van 26