Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom habiba!! Ala het dit speintke1 niet helemaal lukt dsn gaan we verder in een nieuwe waar je ook welkom bent.

35 graden? Waar woon je? Heerlijk!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 15:36    
Vrouw Weeggegevens   habiba
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
T174 schreef:
35 graden? Waar woon je? Heerlijk!!!

In Marokko Lach Dag 1 ging goed, haha de kop is eraf! Hoe gaat het bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
ja, daar is ook een andere eetcultuur denk ik zo. Gewoon goed naar etiketten kijken en misschien kun je daar ook verwante zielen vinden die weten wat je daar kunt kopen. Elke keer een pakket op laten sturen lijkt me ook geen oplossing inderdaad.
Bij mij is er wel 1 ons af... Pff mijn man zat laat aan de cashews en ik moet na 9 uur gewoon niet meer eten. Bezweken uiteraard en daarna naar bed gevlucht. Dat had ik beter gelijk kunnen doen hahahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 8:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Habiba, heb je het boek van GOK? Ik vind het zo zonde om een boek te kopen wat vast niet ga lezen...
Ik denk dat ik veel last heb van koolhydraten. Ik ven d3 afgelopen dagen brood aan het eten wat manlief zelf heeft gemaakt. Broodmix van Robert (die van Heel Hollsnd bakt) maar dan g3maakt van zelfgemaakte zuurdesem ipv gist. Heerlijk maar ik denk bij mij een boosdoener. Ik kom alleen maar bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 10:13    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   l4a1968
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit sprintje en wens jullie allemaal veel succes met jullie streven naar minder kilo's ! In het verleden heb ik duizend-en -één-diëten gevolgd en daarmee, verspreid over de jaren, honderden kilos afgevallen met helaas als resultaat dat er nog meer kilo's bijkwamen. Ik ben in 2011 begonnen met 'afvallen' via de weegclub, heeeeel geleidelijk kleine veranderingen aangebracht in mijn eetpatroon waardoor ik van 131 kg nu terug ben op 117.7.
Groetjes,
Elvira
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 11:33    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Welkom Elvira. Knap hoor dat je zelf al zoveel kwijt bent geraakt. Succes met het verliezen van de rest.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 16:55    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Zo ben ik 2,8 kilo zwaarder en zo ben ik er bijna 4 weer kwijt. De weegschaal stond vanochtend op 106.6. Ik snap echt niet wat mijn lichaam aan het doen is nu. Hormonen van slag denk ik.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 17:34    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Dat zou heel goed kunnen, maar het kan ook aan de batterijen in je weegschaal liggen. Even checken Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 19:17    
Vrouw Weeggegevens   habiba

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
@Yvonne, dat is wel een heel groot verschil. Ongesteld misschien? Vocht aan het vasthouden?

@Elvira, dat is al een heel goed begin! Succes en volhouden, we gaan die 99 wel weer zien op de weegschaal Lach

@T147, ja, ik heb alle boeken van GOK maar niet hier. Ik heb dit in het verleden wel eens gedaan voordat ik naar Marokko verhuisde, maar hier de teugels behoorlijk laten vieren. Ik weet nog dat ik veel had aan de site van Jacoline (gezond leven) en ik weet nog de richtlijnen en een aantal favoriete recepten dus het moet wel lukken.
Vervelend dat je zo bijkomt van brood (of is het misschien het beleg?). Ik merk vooral dat ik met meer koolhydraten minder energie heb.

@Bossie: Ik lees/spreek geen arabisch dus de etiketten zijn voor mij lastig te lezen. Sommige dingen staan in het Frans, dus dan lukt het nog wel. Het is een beetje behelpen, maar we komen er wel. Heb je de cashews kunnen weerstaan vanavond of heeft je man je niet in de verleiding gebracht?

Slaap lekker allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 0:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
D3 cashews zijn al lang op hoor. Ik baal zo dat ik meer nar binnen due. Koolhydraten. Net alsof mijn lichaam er om vraagt. Een paar koekjes gehad. Soort Oreo. Dom. Maar wel meer gedronken. Wéér bijgekomen. Nog steeds niet goed naar wc kunnen gaan op wat diarree gisterochtend. Als ik in de ochtend mijn dochter naar school heb gebracht voel ik op de terugweg flinke aandrang. Maar zonder resultaat....
Vanochtend alleen twee beschuitjes met jam gehad. Vandaag eens proberen om te vastrn en géén koolhydraten te nemen. En toch eens een afspraak maken bij een orthomoleculair arts. Wellicht ven 8k er gevoelig voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 8:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 12 van 26