Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben nu een kilozwaarder dan dinsdag... gaat lekker he.... Schaam Schaam

De mei vakantie zit erop. Vanochtend dochter naar school gebracht. Lopend want ik mag niet meer rijden. 2x 10min. Vanmiddag zoon naar de pruterspeelzaal op dezekfde lokatie en om 3 uur beide kids halen. Dus 3x 20min lopen. Wasdag dus van beneden baar badkamer (wasmachine) naar zokder (droger). Vandaag nog niks gegeten. 9:40uur nu. Duurt nog lang tot de lunch...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Sterkte ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 11:11    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier gaat het helemaal mis wat de weegschaal betreft. Maar ik heb me vandaag herpakt en hoop dat ik dat vol kan houden zodat er volgende week het gewicht weer naar beneden gaat ipv omhoog.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 18:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps, ik heb me ook herpakt, succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 18:51    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Bossie1973 schreef:
Oeps, ik heb me ook herpakt, succes!!

Jij ook succes

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 18:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ongelofelijk.... gisteren een niet zo geslaagde vastendag maar wel 1000 callorieën gehad. Ceel beweging gehad 3n wat zegt de weegschaal? 1 ons zwaarder dan gisteren!! Ok, ik heb niet veel gedronken maar dit had ik niet verwacht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 7:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vergeet je niet dat je misschien spieren hebt opgebouwd? Die zijn een stuk zwaarder dan vet he ohhh

Ik heb voor het eerst weer mijn dochter met de fiets naar school gebraccht. Pff ben kapot! Vanmorgen een goed resultaat op de weegschaal van -6 ons en nu volhouden. Ik ben wel weer toe aan een dikke - om het moraal hoog te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 8:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Die spieren zullen meevallen. 3x op en neer naar school en flink aanpakken in het huishouden zal echt niet veel spieren opbouwen.

Ik zou wel eens willen proberen om te beginnen met hardlopen. Maar ik ben bang dat mijn knieën daar niet blij mee zijn en ik schaam me ook voor mijn omgeving. Ik wil niet dat iemand mij ziet. Er zal vanalles mee wiebelen he. Ik zou daar schijt aan moeten hebben maar dat kan ik niet. De sportschool is me momenteel te duur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Misschien komt het wel omdat jevte weinig gedronken heb. Probeer vandaag eens om minimaal 2 liter te drinken.
Als ik te weinig heb gedronken merk ik dat meteen op de weegschaal. Afvalstoffen moeten ook afgevoerd kunnen worden.

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 12:38    
Vrouw Weeggegevens   habiba
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
hoi allemaal!

Ik heb me zojuist bij jullie sprintje aangemeld. Ik ben op dit moment zwaarder dan ooit (111.6 kg) en ik voel me slechter in mijn vel dan ooit. Mijn kleren zitten niet lekker, bh's knellen, ik ben voortdurend ontzettend moe en het is tijd om in actie te komen. Mijn streven voor dit sprintje is onder de 100 en dat is behoorlijk ambitieus, maar dat gaat lastig worden in de korte tijd over. Maar goed, wie niet waagt... Lach De eerste kilo's zullen voornamelijk vocht zijn dus misschien gaat het in het begin wel hard.

Ik probeer de richtlijnen van GOK toe te passen, maar ik woon niet in Nederland dus het wordt even puzzelen met het maken van crackers en brood en koolhydraat arme maaltijden. Ook moet ik mezelf echt pushen om meer water te drinken (hoewel het hier al 35 graden is, dus niet onbelangrijk om veel te drinken).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 14:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 11 van 26