Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van +100 naar -100 deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Welkom Jacqueline!
T, ik begin de ochtend meestal met 2 fjord crackers met daarop in totaal 70 gram ricotta en een stuk komkommer van ca 80 gram. Daarbij nuttig ik een emmer koffie en over de ricotta strooi ik graag knoflookpoeder. Wanneer ik terugkom van mijn dochter op school brengen, volgt emmer koffie nummer 2.
Rond deze tijd nuttig ik een appel (als ik daaraan denk of wanneer ik er zin in heb).
's Middags weer 2 fjordjes met 100 a 125 gram beleg (ligt eraan wat, meestal kip of kalkoen filet) en groente ca 120 gram (komkommer, paprika, kesbeke zoetzuur of tomaat). Soms maak ik een tonijnsalade, maar dan doe ik er mayosaus bij die bijna geen caloriën bevat.
's Avonds neem ik mijn maaltijd wat ruimer en zit ik tussen de 140 en 200 gr vlees en ongeveer net zoveel groente. Ik eet dus geen pasta, rijst, aardappelen e.d. Soms neem ik 's middags een appel of een fjordje met philadelphia of zo of iets van Atkins. Ligt eraan of ik trek heb of niet. Drop eet ik wanneer ik zin heb en noteer ik ook niet en 's avonds trakteer ik mezelf op iets, zolang het maar voor 9 uur is. En uiteraard alleen wanneer ik er zin in heb, wat meestal wel zo is.
Ik ga een appel vatten. Momenteel heb ik nergens zin in om te doen. Ik ben moe en uit mijn hum. Ik moet wassen of boekhouden, maar zal waarschijnlijk weinig uitvoeren. Het zij zo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017 10:48    
Vrouw Weeggegevens   jacqueline66
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Bossie1973 schreef:
Ik moet wassen of boekhouden, maar zal waarschijnlijk weinig uitvoeren. Het zij zo

hier ook zo, heb wel net de was opgehangen, maar moet eigenlijk werken. (thuiswerkdag) ik ben nog niet echt begonnen....zit meer te interpretten Geschokt

Een verliezer heeft een excuus, een winnaar een plan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb me ook weer ingeschreven.

Zal vast aan de dag liggen. Ik heb ook weinig zin om wat te doen

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017 11:21    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Interpretten...😂😂😂😂

Zin om wat te doen geb ik nooit. Maar heb al was gedaan en gevouwen, zoonlief van de peuterspeelzaal gehaald, vloer geveegd (hond in de rui), naar pedicure geweest en geluncht. Niet in die volgorde. 😁

Mijn schoonmoeder komt zo even 9p zoonlief passen die zijn dutje doet nu. Ik ga twee uurtjes helpen op de school van mijn dochter.

Ik heb een WIA dus werk niet. Maar ik ben tenslotte niet voor niks afgekeurd. Dus alles rustigaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017 12:27    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Oke, ik doe mee Lach
Leuk. Zal later even bijlezen en wat meer over mezelf schrijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017 20:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom dorea!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017 22:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Dorea.
Nou ik zit weer op mijn gewicht van zondag gelukkig. Ik heb nog 2 dagen om een min te pakken Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 7:07    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Wat is er al weer veel geschreven en ingeschreven. Gezellig, welkom allemaal.

Ik val momenteel nog af met behulp van maaltijdvervangers. Heb wel duidelijk aangegeven dat voor mij de 100 de grens is om vanaf daar af te bouwen en verder af te vallen middels koolhydraatarm.

Bossie, ik heb in het verleden ook wel Cohen gevolgd. Goed afgevallen om de teugels daarna ruim te laten vieren en dus ook veel weer aangekomen. Dat is wel een beetje een probleem, ik hoop dat ik dat nu onder controle weet te houden. Aardappelen heb ik geen moeite mee om te laten staan, alleen de rijst en pasta's minder. Ik neem dan een klein kopje en de volkoren variant, dat vult ook meer en heb je ook minder behoefte aan meer. Maar vind het knap van je dat je dat weet te laten staan. Maar niet alleen dat, ook wat je bent afgevallen. Het vergt een boel dicipline om zo goed door te blijven gaan. Topper!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 13:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Pien. Maaltijdvervangers vind ik niets, die zijn me veel te zoet. Ik heb een tijd geleden herbalife gedaan, maar na een paar dagen kreeg ik het niet meer door mijn strot, bleh. Ik gebruik af en toe iets van Atkins als aanvulling en dat gaat goed. Ben vooral gek op de repen hahahaha, maar die pak ik als tussendoortje ipv als maaltijd. Ik vaar er wel bij ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 14:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Shakes is niks voor mij. Herbalife, Kruidvat en Cambridge geprobeerd maar van de eerste en laatste moest ik echt spugen. Jak. Kruidvat kokhalzend naar binnen maar niet voor elkaar gekregen om de pot leeg te maken. Ik had meerdere collega's die flink zijn afgevallen mrt Cambridge maar ook weer flink zijn aangekomen toen ze weer in hun oude eetpatroon vielen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 15:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 2 van 26