Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

update Tarja mcl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tarja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP en gezond eten

Reageer met quote
tarja schreef:
Clau schreef:
zo te zien ga je net zo lekker als ik nu Tara..
hoe voel je je??

Heey Clau,

ja gaat super goed en ja we gaan zo ongeveer tergelijk op he hahaha...Kan eindelijk weer broeken aan met maat 48 terwijl ik altijd maat 60 gewend ben,Wat een verschil en voel me veel meer vrouwelijker...Gaat alles ook goed bij jou??
Nog problemen gehad kwa de operatie en erna??
Heb nu nergens meer last van alleen mn ontlasting is nog steeds niet zoals het was en kan soms een week niet naar de wc maar daarvoor neem ik dan dulcolax en dat helpt wel dan..Als het niet erger is heb ik dat er graag voor over..Op naar de zomerrrrrrrrr

Grtjes Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
[quote="tarja"][quote="tarja"]
Clau schreef:
zo te zien ga je net zo lekker als ik nu Tara..
hoe voel je je??

Heey Clau,

ja gaat super goed en ja we gaan zo ongeveer tergelijk op he hahaha...Kan eindelijk weer broeken aan met maat 48 terwijl ik altijd maat 60 gewend ben,Wat een verschil en voel me veel meer vrouwelijker...Gaat alles ook goed bij jou??
Nog problemen gehad kwa de operatie en erna??
Heb nu nergens meer last van alleen mn ontlasting is nog steeds niet zoals het was en kan soms een week niet naar de wc maar daarvoor neem ik dan dulcolax en dat helpt wel dan..Als het niet erger is heb ik dat er graag voor over..Op naar de zomerrrrrrrrr

Grtjes Tanja

Mn balen mn ticker werkt niet goed,had hem even bijgesteld maar blijft zo staan als hij al was en nu ben ik 103,5 even uitzoeken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Clau
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sleeve / GoK

Reageer met quote
Tanja,

IK denk dat je hem alleen maar ff moet refreshen die pagina..
Ik zie hem nl. wel goed.

Hier gaat het afvallen goed.. lichamelijk helaas nog niet.
Kan nog steeds geen BH om.. (pijnlijk litteken)
Goed passende broek geeft ook nog steeds erge druk op de maag..

Gisteren bij de Huisartsenpost geweest.. omdat de pijn op de borst erger werd. (kon net weer overdag een bh om)
zo erg dat het zweet in mijn handen stond en ik er misselijk van was.
Helaas vond de arts geen afwijkingen, ontsteking oid.
moet het nu gewoon goed in de gaten houden...

Vind het soms (vooral met hele lekkere dingen) nog wel wennen dat je maar zo weinig kan eten..
Heb jij dat ook??

Groet van Claudia

Streef 1 = 99 kg; 1-4-'11; 2e = 80 kg 2-12-'11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2011 12:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Clau schreef:
Tanja,

IK denk dat je hem alleen maar ff moet refreshen die pagina..
Ik zie hem nl. wel goed.

Hier gaat het afvallen goed.. lichamelijk helaas nog niet.
Kan nog steeds geen BH om.. (pijnlijk litteken)
Goed passende broek geeft ook nog steeds erge druk op de maag..

Gisteren bij de Huisartsenpost geweest.. omdat de pijn op de borst erger werd. (kon net weer overdag een bh om)
zo erg dat het zweet in mijn handen stond en ik er misselijk van was.
Helaas vond de arts geen afwijkingen, ontsteking oid.
moet het nu gewoon goed in de gaten houden...

Vind het soms (vooral met hele lekkere dingen) nog wel wennen dat je maar zo weinig kan eten..
Heb jij dat ook??

Groet van Claudia

Hoi Claudia,

ja hoor klopt ,had hem gelijk er na gerefreshed en klaar dus was te voorbadig...

Jeetje zeg wat vervelend dat je nog steeds last hebt van het lidteken en van je maag(druk)...Heb het ook wel een tijd gehad hoor maar nu nergens meer last van..Wel vind ik de lidtekens erg duidelijk en dat word ook niet minder maar ach daar kan ik wel mee leven...
Het lijkt me niet goed hoor dat jij daarvan z,on last hebt en ervan zweet..Heb je ook een algeheel bloedonderzoek gehad???Zo niet alsnog doen hoor,kan nooit kwaad...Heb wel erg last van haaruitval maar hoor daar meer mensen over maar laat voor de zekerheid mn B12 van de week nog even prikken...
Soms heb ik ook nog wel zin in lekkers hoor en betrapte me erop dat ik het weekend vooral s,avonds lekkere trek heb..Dus heb gewoon snack a jacks nu in huis gehaald en rauwkost zodat ik niet de kans krijg om me te vergrijpen hihi wel een keertje hoor maar probeer om er geen gewoonte weer van te maken...Vind het ook moeilijk hoor om je heel eetpatroon te moeten veranderen...

Nou meid hoop dat je gauw van die nare pijn af bent want dit is niks..
Liefs Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2011 15:33    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb vandaag nog steeds last gehad..
Indien het morgen nog zo is.. bel ik het zh.

Wat betreft lekkere hapjes.. ik neem meestal een stukje worst of kaas..
Ben er dankzij GOK (Grip Op Koolhydraten) achter dat als ik iets van koolhydraten neem, ik door blijf eten.
Met een stukje worst of kaas.. kan ik het beter beperken en krijg ik uiteindelijk minder caloriën binnen.

(ik neem 1x per dag een koolhydraat uurtje.. mag dan gewoon kh eten.. meestal de warme maaltijd)

Mag nu 6x per dag wat eten.. meestal red ik het met 4x per dag.
Dankzij GOK gaat het hier goed.. en weinig trek momenten.
Heb laast zelfs een dag gehad.. dat mijn partner me vroeg.. zo.. en wanneer wil je nu gaan eten?
(het was toen 18 uur.. en had de hele dag alleen nog maar gedronken.. gewoon vergeten te eten.. ik!! vergeten!!! onvoorstelbaar! - en had nog niet echt trek..)

De littekens zijn idd. erg duidelijk en mooi paars..
(op die tussen mijn borsten na.. die blijft rood/rozig.. maar daar heb ik ook last van..)

Algeheel bloedonderzoek niet gehad.. wel op div. dingen geprikt.
B12 zit hier wel goed.. pas nog geprikt, ivm. schildklier..
Ben met de medicatie al van 137 mcg. naar 100 gegaan.. (vorige week) omdat de waarde te laag was.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2011 0:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Clau schreef:

Ben er dankzij GOK (Grip Op Koolhydraten) achter dat als ik iets van koolhydraten neem, ik door blijf eten.
Met een stukje worst of kaas.. kan ik het beter beperken en krijg ik uiteindelijk minder caloriën binnen.

(ik neem 1x per dag een koolhydraat uurtje.. mag dan gewoon kh eten.. meestal de warme maaltijd)

Heb laast zelfs een dag gehad.. dat mijn partner me vroeg.. zo.. en wanneer wil je nu gaan eten?
(het was toen 18 uur.. en had de hele dag alleen nog maar gedronken.. gewoon vergeten te eten.. ik!! vergeten!!! onvoorstelbaar! - en had nog niet echt trek..)

(op die tussen mijn borsten na.. die blijft rood/rozig.. maar daar heb ik ook last van..)

Ben met de medicatie al van 137 mcg. naar 100 gegaan.. (vorige week) omdat de waarde te laag was.

ja bel gewoon maar weer hoor want dit is natuurlijk niet goed meid...Moet toch een reden voor zijn...
Ben benieuwd..Ik neem net als jij ook een stukje kaas en geen magere maar gewoon belegen,even de smaak in je mond en dan ben ik gelijk tervreden en ga niet op zoek naar anders..Goed idee van je hoor dat KH uurtje...Ik kan ook meestal niet meer dan 4x per dag eten maar probeer het tenminste wel...Het varieert en net als jij vergeet ik ook soms om te eten,hahaha wie had dat gedacht...
Om mijn buik vd operatie zijn de lidtekens rood en paarsig en soms jeuken ze ook maar zien er goed uit alleen vind ze erg zichtbaar..Maakt niet uit hoor,ga toch niet in bikini lopen..
Ik gebruikte medicatie vd bloeddruk maar ben er ook van af en had tramadol en dat 6 x daags daarvan krijg ik nu nog maar 1 x per dag dus een hele verrijking..ja ben erg blij met mn GB...
Sterkte en ik hoor wel van je he als ze wat ontdekken..Lieve groet Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 jan 2011 11:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Clau schreef:

ja bel gewoon maar weer hoor want dit is natuurlijk niet goed meid...Moet toch een reden voor zijn...
Ben benieuwd..Ik neem net als jij ook een stukje kaas en geen magere maar gewoon belegen,even de smaak in je mond en dan ben ik gelijk tervreden en ga niet op zoek naar anders..Goed idee van je hoor dat KH uurtje...Ik kan ook meestal niet meer dan 4x per dag eten maar probeer het tenminste wel...Het varieert en net als jij vergeet ik ook soms om te eten,hahaha wie had dat gedacht...
Om mijn buik vd operatie zijn de lidtekens rood en paarsig en soms jeuken ze ook maar zien er goed uit alleen vind ze erg zichtbaar..Maakt niet uit hoor,ga toch niet in bikini lopen..
Ik gebruikte medicatie vd bloeddruk maar ben er ook van af en had tramadol en dat 6 x daags daarvan krijg ik nu nog maar 1 x per dag dus een hele verrijking..ja ben erg blij met mn GB...
Sterkte en ik hoor wel van je he als ze wat ontdekken..Lieve groet Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 jan 2011 11:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 mei 2011 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Joke47
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Geweldig!!!

Ik zat wat te neuzen en zag jou...
Ik heb nog een lange weg te gaan, maar wat super dat t jou gelukt is!!

Gr.Joke

tarja schreef:

[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2011 23:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het nu met je Tarja?
Hier gaat het geweldig, sinds september een sleeve.
Ben nu al ruim 50 kg kwijt.
Via mijn profiel, kun je in mijn draadje komen, daar heb ik foto's van mijzelf geplaatst.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 8:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11