Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

update Tarja mcl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   blackberrygirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass

Reageer met quote
Hihi, ken dit maar al te goed, die drukte Erg blij Is hier ook zo...
Fijn te lezen dat het goed gaat hoor !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Clau
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sleeve / GoK

Reageer met quote
De tijd gaat heel snel.
Had gehoopt weer aan het werk te kunnen.. maar helaas.,.veel te veel last van mijn maagje.
Rechtopzitten gaat nog steeds niet goed.. dus of ik hang aan tafel te eten.. of op de bank.

Streef 1 = 99 kg; 1-4-'11; 2e = 80 kg 2-12-'11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 21:55    
Vrouw Weeggegevens   tarja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP en gezond eten

Reageer met quote
Ben ik even weer...
Even een nieuwe update hoe het met me gaat ..
13 weken geleden nu en 30,5 kilo afgevallen..
Het gaat geweldig.Voe me ook zeer happy.Ben er ook zo blij mee..
Van maat 60 naar maat 50/52 gegaan..Kan weer kleren aan!!Hoeraaaaaaaaaa.......Kan best veel verdragen behalve appels..Daarvan word ik dus echt ziek(dumping) zitten blijkbaar toch teveel fruitsuikers in...Heb ontzettend last gehad van mn ontlasting maar dat gaat nu ook weer goed...Ben wel heel vaak en veel misselijk vooral na het warm eten..Vind ik wel jammer maar het is niet anders..Na 4 hapjes warm eten zit ik dan ook helemaal vol...Helaas gaat het sporten nog niet omdat ik last van mn rug heb en word behandeld door de fysiotherapeut..Krijg stroomschokjes door mn spieren..Mn tussen spieren zitten helemaal vast door de operatie en dat weerhoudt me van sporten..In januari 2011 ga ik aan bewegings therapie beginnen samen met mn fysiotherapeut..Komt wel weer goed..
Had nooit maar dan ook nooit verwacht dat de kilo,s er zo snel af zouden gaan en krijg dan ook met regelmaat zeer positieve opmerkingen en dat doet een mens toch zeer goed..
Zou de operatie zo weer doen,totaal geen spijt..
20 januari ga ik beginnen met het natraject,mits het weer het toelaat..Heb er best zin in..Lijkt me leuk en interesant om met lotgenoten te praten en te doen..We gaan sporten en ook naar een kookworkshop dus alleen maar leuk..
Voor de mensen die het leuk lijkt en ook op hyves zitten ,ik heb een site gemaakt met dieet-recepten voor mensen met een sleeve of gbp maar ook niet geopereerde mensen mogen lid worden..neem eens een kijkje zou ik zeggen http://dieet-recepten.hyves.nl/
groetjes Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2010 19:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn te lezen dat je al zo veel afgevallen bent Tarja, tof ! Gefeliciteerd zou ik zeggen zo Erg blij
Is een verademing als je om kledij gaat dat je je maat ziet naar beneden gaan, zoals de weegschaal..
Zou het ook zo opnieuw doen.
Hier gaat het eten goed, kan veel verschillende dingen eten, brood gaat niet zo goed, maar dan neem ik maar een lang broodje of zo, dat gaat wel, raar maar waar Erg blij
Doe zo verder meisje !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2010 9:46    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
blackberrygirl schreef:
Fijn te lezen dat je al zo veel afgevallen bent Tarja, tof ! Gefeliciteerd zou ik zeggen zo Erg blij
Is een verademing als je om kledij gaat dat je je maat ziet naar beneden gaan, zoals de weegschaal..
Zou het ook zo opnieuw doen.
Hier gaat het eten goed, kan veel verschillende dingen eten, brood gaat niet zo goed, maar dan neem ik maar een lang broodje of zo, dat gaat wel, raar maar waar Erg blij
Doe zo verder meisje !

Dank je meid,heel ief je reactie...
Jij doet het ook super en idd wat een genot om nieuwe kleinere kleren aan te kunnen en wat scheelt het in de knip hahaha
Brood kan ik ook niet eten neem dan craccottes of beschuit maar verder gaat het wel prima met mate...
rtjes en thx meis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2010 12:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We raken er wel, hadden we dit niet gedaan, dan gingen we dit ons leven lang beklagen denk ik...
Ik kijk al uit naar de volgende zomer, eindelijk es topjes aandoen... moet zalig zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2010 12:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
blackberrygirl schreef:
We raken er wel, hadden we dit niet gedaan, dan gingen we dit ons leven lang beklagen denk ik...
Ik kijk al uit naar de volgende zomer, eindelijk es topjes aandoen... moet zalig zijn...

Wat mij betreft mag het gelijk zomer zijn hahaha maar ja verheug me er ook op en dan heerlijk met een topje en rokje kunnen lopen zonder enige chroom...... Uitlachen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2010 15:26    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het verder ? Zo te zien aan je ticker, heel goed ? Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jan 2011 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Clau
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sleeve / GoK

Reageer met quote
zo te zien ga je net zo lekker als ik nu Tara..
hoe voel je je??

Streef 1 = 99 kg; 1-4-'11; 2e = 80 kg 2-12-'11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jan 2011 22:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Clau schreef:
zo te zien ga je net zo lekker als ik nu Tara..
hoe voel je je??

Heey Clau,

ja gaat super goed en ja we gaan zo ongeveer tergelijk op he hahaha...Kan eindelijk weer broeken aan met maat 48 terwijl ik altijd maat 60 gewend ben,Wat een verschil en voel me veel meer vrouwelijker...Gaat alles ook goed bij jou??
Nog problemen gehad kwa de operatie en erna??
Heb nu nergens meer last van alleen mn ontlasting is nog steeds niet zoals het was en kan soms een week niet naar de wc maar daarvoor neem ik dan dulcolax en dat helpt wel dan..Als het niet erger is heb ik dat er graag voor over..Op naar de zomerrrrrrrrr

Grtjes Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 10:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11