Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

update Tarja mcl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Truus27
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric by pass

Reageer met quote
Je mag gewoon over op de vaste voeding hoor
Wel erop letten dat je goed kauwt enzo en niet meteen iets gaan eten wat zwaar oop de maag kan vallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2010 18:01    
Vrouw Weeggegevens   tarja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP en gezond eten

Reageer met quote
Truus27 schreef:
Wel erop letten dat je goed kauwt enzo en niet meteen iets gaan eten wat zwaar oop de maag kan vallen

Dank je Amanda ,heb je bv een tip wat ik dan als avond eten kan nemen??
En waneer moest jij bloedprikken?was dat de 1 x dat je een afspraak had na de operatie met de chirurg??
twijfel opt ogenblik een beetje aanmezelf want ik doe over mn warme prutje geen half uur en ook geen half uur over een kopje drinken..Doe ik het wel goed..Had jij dat ook of doe ik het verkeert???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2010 19:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
tarja schreef:
Truus27 schreef:

En waneer moest jij bloedprikken?was dat de 1 x dat je een afspraak had na de operatie met de chirurg??
twijfel opt ogenblik een beetje aanmezelf want ik doe over mn warme prutje geen half uur en ook geen half uur over een kopje drinken..Doe ik het wel goed..Had jij dat ook of doe ik het verkeert???

Voel me wat onzeker,steeds wat zeurderige Buikpijn en als ik gegeten heb ,ookal is het maar 2 hapjes dan heb ik het gevoel alsof er lucht voorzit wat er niet uit wil..Krijg nog gepureerd deze week..Ook heb ik ineens twijfel...Zal ik het wel kunnen??Zal het voor mij weggelegd zijn ??Niet dat ik spijt heb hoor van de GBP maar even die onzekerheid..Stel dat ik het volheid gevoel niet herken???Sorry hoor moest het even kwijt hier...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010 10:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
tarja schreef:
tarja schreef:
Truus27 schreef:

Voel me wat onzeker,steeds wat zeurderige Buikpijn en als ik gegeten heb ,ookal is het maar 2 hapjes dan heb ik het gevoel alsof er lucht voorzit wat er niet uit wil..Krijg nog gepureerd deze week..Ook heb ik ineens twijfel...Zal ik het wel kunnen??Zal het voor mij weggelegd zijn ??Niet dat ik spijt heb hoor van de GBP maar even die onzekerheid..Stel dat ik het volheid gevoel niet herken???Sorry hoor moest het even kwijt hier...

Ben ik even weer..Erg last van mn darmen gehad en zelfs een klysma gehad..Dit heeft mij erg opgelucht want ik was er echt ziek van..Voel me nu 3 weken na de operatie nog niet de van het!!Nu weer griep te pakken ..Ik lijk wel steeds bezig ziek te zijn..
Ben nu wel weer aan de vaste voeding en dat bevalt best wel goed..herken nu ook snel het vol gevoel en heb absoluut geen honger gevoel..Ik schrijf het iedere dag op zodat ik niet vergeet te eten want het wil er wel eens bij inschieten..Sta nu sinds een dikke week stil en was zelfs een dikke pond aangekomen maar dat kwam door mn darmen natuurlijk..Ik las dat als je overgaat van vloeibaar naar vast er wel meer mensen stil staan of groeien dus maak ik me hierover geen zorgen..Ik heb absoluut geen spijt vd GBP maar het ziek zijn erna ben ik wel beu..Hoop snel weer wat meer fit te zijn en weer meer energie te krijgen..Ga binnenkort nog bloed laten prikken,even voor de zekerheid..grtjes tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 sep 2010 21:11    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   blackberrygirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass

Reageer met quote
Hoi Tarja,
Gaat alles nu weer beetje bete
r met jou ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010 11:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
blackberrygirl schreef:
Hoi Tarja,
Gaat alles nu weer beetje bete
r met jou ?

Wat lief van jou Blackberrygirl dat je vraagt...
Veel ups en downs gehad idd en last vd ontslasting maar dat gaat beter...
Ben op het moment heel erg vatbaar voor alle griepjes en dingetjes maar moet zeggen het gaat steeds beter...
Op het moment ben ik 22,5 kilo afgevallen en dat in bijna 9 weken..Ben erg trots maar nu nog een beetje aansterken want dat is toch het allerbelangrijkste he..
En jij??Hoe gaat het met jou???
Grtjes Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010 11:01    
Vrouw Weeggegevens   blackberrygirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass

Reageer met quote
Dat gaat vlotjes hoor Tarja, proficiat Erg blij
Hier alles goed, de herfstvakantie loopt ook weer teneinde, maandag mogen de drie kids weer starten en in januari start ons kleinste, zal hier stil zijn. Maar heb een "to do" lijstje aangemaakt ! Ga onder andere serieus gaan sporten... Nu met het slechte weer staat de fiets euh weer op stal... shame on me, maarja, ons derde fietst nog niet zo goed, dusja, ik neem geen risicos.
Maar alles komt goed !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2010 20:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
blackberrygirl schreef:
Dat gaat vlotjes hoor Tarja, proficiat Erg blij
Hier alles goed, de herfstvakantie loopt ook weer teneinde, maandag mogen de drie kids weer starten en in januari start ons kleinste, zal hier stil zijn. Maar heb een "to do" lijstje aangemaakt ! Ga onder andere serieus gaan sporten... Nu met het slechte weer staat de fiets euh weer op stal... shame on me, maarja, ons derde fietst nog niet zo goed, dusja, ik neem geen risicos.
Maar alles komt goed !

ja gaat id goed en ben ook super blij...Totaal geen spijt vd operatie en zou het zo weer doen!!!
Sorry dat ik zo laat reageer maar had het ongelovelijk druk,,,Kan ook gebeuren he..
Maar jij gaat ook super he!!
Ben je al aan het sporten geslagen??Ik helaas nog niet omdat ik al mn tussen spieren vast heb zitten door de operatie en als dat beter word ga ik met mn fysiotherapeut beginnen met bewegen/sporten...|Lekker veel wandelen met je kleintjes als het weer het tenminste toelaat...Komt allemaal goed...lieve groetjes Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 19:36    
Vrouw Weeggegevens   Clau
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sleeve / GoK

Reageer met quote
Fijn dat het nu beter met je gaat Tarja.
Ik heb mijn sleeve nu inmiddels ook bijna 6 weken, moet nog wel wennen aan de kleine maaltijden.. maar dat zit vnl. tussen mijn oren.

Streef 1 = 99 kg; 1-4-'11; 2e = 80 kg 2-12-'11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 20:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Clau schreef:
Fijn dat het nu beter met je gaat Tarja.
Ik heb mijn sleeve nu inmiddels ook bijna 6 weken, moet nog wel wennen aan de kleine maaltijden.. maar dat zit vnl. tussen mijn oren.

Alweer 6 weken wat gaat de tijd snel..Ik alweer 9 weken de gbp...
Het zal nog wel een tijdje duren meid voor je weer gewend bent..Ik ben nog steeds aan het wennen en verwonder me iedere dag weer...Heb helemaal geen trek en honger,moet er echt om denekn om te gaan eten ...Had dit veeeeel eerder moeten doen ...Maar komt helemaal goed met ons..grtjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 21:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11