Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

update Tarja mcl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tarja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP en gezond eten

Reageer met quote
Nataske schreef:
Suc6 met je beslissing en ga der voor !!!

Heb effe gekeken bij jou Nataske en zie ik dat nou goed???
15-4 tm nu 31-5 ben jij al 20 kg kwijt????????
jeetje zeg wat knap...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Nataske
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
tarja schreef:
Nataske schreef:

jeetje zeg wat knap...

ja klopt ben 20 kilo kwijt .... Sta nu even stil ( waarom weet ik niet )...Maar gaat goed komen Lach ...Ben allang blij dat ik die 20 kilo kwijt ben !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010 17:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nataske schreef:
tarja schreef:
Nataske schreef:

jeetje zeg wat knap...

ja klopt ben 20 kilo kwijt .... Sta nu even stil ( waarom weet ik niet )...Maar gaat goed komen Lach ...Ben allang blij dat ik die 20 kilo kwijt ben !

Nou mijn petje af hoor...Heel knap en dat je even stil staat vind ik niet echt onlogisch hoor je bent in mum van tijd afgevallen..Maar ga zo door ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Nataske
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Dat gaat helemaal goed komen !! Wat ik al schreef ben allang blij dat ik die 20 al kwijt ben.....Het geeft zoveel voordeel ( voor mij dan )...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010 20:17    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nataske schreef:
Dat gaat helemaal goed komen !! Wat ik al schreef ben allang blij dat ik die 20 al kwijt ben.....Het geeft zoveel voordeel ( voor mij dan )...

Ik hoop het net als jij ...snel te mogen ervaren..
Fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2010 7:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
tarja schreef:
Greetje schreef:
Hoi Tanja

Lees dit nu pas. Wat een goed nieuws de GBP.
Je zult zien dat je een heel ander en veel leuker leven krijgt. Natuurlijk blijf je altijd verantwoordelijk voor je eigen voedselinname maar het is een prachtig hulpmiddel.
Straks er gezond bij bewegen en het is belangrijk dat je je vanaf nu geestelijk gaat voorbereiden op wat straks gaat komen.

Het kan voorkomen dat je gaat twijfelen, dat je huilt of angstig bent. Dat hoort er allemaal bij. Je moet als het ware afscheid nemen van het "oude" leven.Daardoor ben je straks als het zover is er goed op ingesteld

Had je Willy als je assistente?
Zij is altijd heel meelevend en betrokken bij de mensen.
Inderdaad was ik 1 van de eersten. Nu is er nog veel meer verzorging er om heen en dat is erg goed.
Een goed voor en na traject is erg belangrijk .Je kunt daar altijd terecht als je ergens mee zit en hoeft Willy maar te bellen.
Meid verheug je erop en stel je er op in. De rest volgt vanzelf.
Fijn dat je steun aan ons hebt.
groeten Greet
Erg blij

Heb nog even een vraag,weet niet of jij Greet hem beantwoorden kan maar mischien wel iemand anders dan hier...Maar je moet dus de vitamine,s en mineralen goed slikken maar ik gebruik nu vanwege ik die heb voorgeschreven heb gekregen vd dieetiste hier in het dorp al enige tijd CaD 1000/880 orange bruisgranulaat...(calcium/colecalciferol=vitamine D3) mag ik deze gebruiken na de GBP operatie???
Vraag het nog wel even na int ZH maar was nieuwsgierig of iemand het hier toevallie weet...
Gebruik het omdat ik door ernstige rugpijn haast niet buiten kwam en ik daarbij een 1000 cal dieet volgde..
Daarbij krijg ik zeer weinig of melk binnen dus dit zal zbz moeten veranderen..ben ik ook mee bezig hoor... Gelijk maar alle goede dingen aanleren en voorbereiden..maar dacht vragen is vrij..

Liefs Tanja

Mijn vraag is z,on beetje bevestigd , CAD 500mg/440 IE 2 x daags 1 zakje dus mag ik gewoon zoals nu mijn zakje 1 x daags innemen...Ik las nl ergens hier een tip van Greet en hierin worden alle vitamine,s etc beschreven waaronder dit ook...
Thx Greet en de huilbuien zijn dr nog steeds hihihi maar nog 2 1/2 maand wachten en dan ...........Hopen we Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Komt allemaal goed, hoort er allemaal bij Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010 23:03    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
tarja schreef:
tarja schreef:
Greetje schreef:
Zelf gebruik ik de calcium magnesium zink tabletten zonder suiker van de Hema en een Multivitamine ook zonder suikerlaagje
Ik neem er ook 1 vitamine d tabletje bij om de calcium op te nemen in de darm.
Normaal slikken mensen Cal mag D maar daar kunnen er veel niet tegen en krijgen krampen dus doe ik het op deze manier en dat gaat heel goed. Als je de GBP hebt moet je zonder meer vragen wat je mag hebben.
Misschien zit er ook suiker in die orange bruis of zoetstoffen en dat kan je beter niet nemen. groeten Greet

Bedankt Greet ik neem het wel mee naar het ZH dan kunnen ze het zien want ik heb ze van de huisarts en dietiste

Word een beetje gek vanmezelf...Er is geen dag dat ik er niet mee bezig ben..Niet op de ongezonde manier hoor maar het speelt maar in mn hoofd..Twijfel ook absoluut niet maar zal er wel bij horen..
Zorg dat ik steeds wel bezig ben zodat mn man niet gek van me word Erg blij wachten .....Wachten en gewoon nogmaals wachten en geduld hebben ..Hihi wou ik dus ook effe met jullie delen...
Liefs Tanja

Ben ik weer even....
Ga nu mn 3e wachtweek in..
Dus na deze week nog z,on 9 te gaan..Hopelijk nog eerder..
Maar geduld hebben he..Oh wat is dat toch erg dat wachten Schaam Schaam
Ga maandag (volgende week) maar vast beginnen met het pre-dieet..Wat er af is scheelt alleen maar..
Mn piama,s gewassen en het tassie nog steeds ingepakt Lachen

Trouwens stel je krijg last van maagzuur,mag je dan wat innemen na de operatie??
En welk pijnstiller word geadviseert??Normaal gebruik ik paracetamol of zou een zetpil hiervan beters zijn??
En hoe zit dat met de ontlasting na de GBP??
Want je darmen krijgen wel een tikje mee natuurlijk en daarbij is je voeding heel anders ,wat mag je daarvoor nemen als je er last van krijgt??
En ik hoorde dat je 4 x per jaar B 12 injectie moet laten spuiten???
Nou zodra ik wat hoor laat ik het zekers weten..
Liefs Tanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2010 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
Wordt allemaal geregeld.
De pijnbestrijding is heel goed en wordt ook heel professioneel gedaan.
Je bent constant onder controle.
Ook de ontlasting gaat vanzelf.
Neem oordopjes mee dan kan je lekker slapen en sokken want dan heb je warme voeten.
Dus geen zorgen maken het gaat allemaal prima. Lachen

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2010 21:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Greetje schreef:
Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
Wordt allemaal geregeld.
De pijnbestrijding is heel goed en wordt ook heel professioneel gedaan.
Je bent constant onder controle.
Ook de ontlasting gaat vanzelf.
Neem oordopjes mee dan kan je lekker slapen en sokken want dan heb je warme voeten.
Dus geen zorgen maken het gaat allemaal prima. Lachen

Thx lieverd...
Ach ja komt van al dat wachten he ..Hahahaha..
Ga je piekeren Uitlachen Maar ben nu wel weer op de hoogte Uitroep
ja oordoppen zitten al in de tas want dat word een ramp..Hoef maar iets te horen en Tanja is weer wakker..ga altijd al eerder op bed dan mn man want als ik later ben en hij snurkt nou dan kan ik mijn slaap wel vergeten..moet eerst zelf in coma zijn Erg blij Erg blij Erg blij
Maar mischien mag ik wel een slaappilletje of reageer zo op de pijnstilling dat ik wel slaap..We zullen zien,komt wel goed..Dikke wollen sokken zitten ook al in de tas,hahaha ben ermee bekend ..

Lief je reactie..
je krijg een dikke smok zoals we dat in Groningen zeggen Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2010 21:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11