Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Uiteindelijk toch een GBP!!!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lofeli
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 05-02-2013 GBP (gezond eten)

Reageer met quote
Ik loop al heel mijn leven rond met overgewicht. Ik heb heel veel dieten gevolgd en zelfs een maagband gehad! Soms was het resultaat verbluffend en viel ik ruim 30 kilo af!

Zo ook de laatste keer. Mijn moeder liet een gbp doen in Belgie. Ik was hier zo fel op tegen, lekker makkelijk dacht ik! Hierdoor was mijn motivatie om zelf af te vallen enorm groot. Ik sloot mij aan bij de weegclub en viel hier 35 kg af mbv dit forum.

Maar zoals je in mijn persoonlijke grafiek kunt zien zitten die kilo's er allemaal helaas weer aan na een jaar. Hierdoor voelde ik me zo loser maar besefte wel dat ik echt hulp nodig had.

Ik heb die hulp gezocht bij dr. Hesp in Dordecht. De verpleegkundige hoorde mijn verhaal aan en de dokter vond dat ik genoeg serieuze pogingen had ondernomen en besloot dat een gbp bij mij gaat helpen. Half oktober was mijn eerste afspraak bij de eokter en hierna ben ik door de molen gegaan. Dietiste, fysio, anesthesist en verpleegkundige heb ik bezocht.

Nu wacht ik op een datum dat de ok wordt uitgevoerd. Dit zal eind feb/begin maart zijn. Ik ben er nu echt aan toe. Ik zie dat het mezelf niet gaat lukken en pak deze kans met beide handen aan! Maar spannend is het zeker!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2013 17:12    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Heel veel suc6! Hopelijk krijg je snel je datum!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2013 18:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Slankie! Jij bent al een hoop kwijt! Lekker hoor!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013 14:19    
Vrouw Weeggegevens   Mona
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight Care

Reageer met quote
Hoi Lofeli,

Wat geeft het een opluchting he! Dat er eindelijk iets gedaan kan worden aan het overgewicht.

Ik heb altijd veel dieten gedaan en werd er uiteindelijk alleen maar zwaarder van.
Toen dacht ik, dan maar meer bewegen met gewoon gezond eten, ook dit hielt ik niet vol, omdat er geen resultaat was.

Nooit over na gedacht om een maag verkleining te ondergaan, dat was altijd een ver weg van mijn bed show, en langzaam begon ik te accepteren dat ik zwaar oud ging worden, en dacht, zolang in maar stabiel ben, en niet meer aankom, dan is hier misschien wel mee te leven.

Gelukkig werden 2 mensen in mijn directe omgeving geholpen aan een maagverkleining, en zag ze helemaal opbloeien.
En afvallen dat ze deden, ik wist niet wat ik mee maakte.
Ze kregen energie, meer levenslust, en werden steeds gelukkiger.

Toen dacht ik: dit wil ik ook!!

Dus ik zit in precies het zelfde traject als jou, ik kan elk moment opgeroepen worden voor de screening en hopelijk krijg ik een GO!!

Alleemaal heel spannend.

Hoe sta jij hierin?
Ben je ook beetje bang voor de operatie?
of bang dat je dadelijk allemaal normale dingen niet meer kunt eten?

Echt heel spannend vind ik het allemaal, en het mag van mij snel genoeg gebeuren.

Jij bent al bijna aan de beurt, fijn joh!
Ieder geval heel moedig dat je de stap genomen hebt!

Heel veel succes!

grtz Mona
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2013 11:35    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Mona!
Wat fijn om te lezen dat iemand er precies zo over denkt als ik. Ik had ook gedacht om oud en dik te worden/blijven. Ik vond het ook erg moeilijk om deze stap te nemen maar ben zo blij dat ik het gedaan heb!
Ik zie mijn moeder ook helemaal opbloeien en zoveel meer energie krijgen. Dat wil ik ook!

Ik vind het wel erg spannend. Zeker omdat ik nog 3 redelijk jonge kinderen thuis heb. (10-8-6 jaar) Ik ben nooit eerder geopereerd en zie er wel een beetje tegenop. Maar dat is logisch toch?

Ik ben best een bourgondier en hou van uit eten gaan. Ik ben dan ook erg benieuwd wat ik dan nog kan eten. Maar als ik naar mijn moeder kijk is dat toch nog best veel.

Ik hoop echt coor je dat een een go krijgt. Hou me op de hoogte van je screening. Ben benieuwd! Succes!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jan 2013 15:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vond de operatie ook doodeng. En het idee dat ik waarschijnlijk nog een keer moet vanwege m'n galblaas bezorgt me kippenvel...
Op de operatiekamer heb ik het ok personeel ook vriendelijk gevraagd om het gezwets over m'n laatste vakantie voor een ander te bewaren. Ik ging kapot van de zenuwen en wilde liever in mezelf keren...maar voor je het weet word je wakker. Ik was eigenlijk snel weer wakker en dacht...is dit alles? Helaas kwam de klap nog wel maar twee andere die voor en na mij geopereerd zijn liepen al weer rond. Het is zo wisselend en laat je vooral niet bang maken. Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat! Voor mij nu 25 kilo in 17/18 weken. Geeft dat geen moed???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jan 2013 17:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Slankie! Van dat gewichtsverlies kan ik nu alleen nog maar dromen! Lijkt me zo fijn.

Balen dat je weer geopereerd moet worden zeg! Is dat een gevolg van je sleeve?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jan 2013 17:07    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He Slankie,

Het geeft zeker heel veel moed, dat je al zoveel kwijt bent.

Daar had je toch nooit over kunnen dromen, zoveel afvallen:-)
Lijkt me echt een heerlijk gevoel!

Ik denk echt, op het moment dat ik zoveel af ga vallen, dat ik mijn vriendinnen bel/ mooi outfitje koop en eens ga uit leven op de dansvloer in de kroeg met een paar wijntjes erbij:-) zie het al helemaal gebeuren..hihhi....

Ik vind het echt knap dat je al zo ver bent, helaas wel erg balen dat je waarschijnlijk weer onder het mes moet, toch hoor je dat vaak he!!gal stenen naar een gbp.

Ieder geval succes met afvallen en de operatie.

Grtz Mona
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jan 2013 22:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hahaha nou alcohol is iets wat ik nog steeds niet durf. Zo bang dat het verkeerd valt hahaha. Net als biefstuk en dat soort dingen. Operatie zou idd echt niet leuk zijn. Volgende week of misschien morgen weet ik meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013 8:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben ik blij dat ik geen biefstuk lust!Lach dat is van dat moeilijk verteerbaar vlees.

als ik op een avond 3 wijntjes drink, ben ik al dronken.
Dat zal in de toekomst wel al met een half wijntje zijn gok ik!haha..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013 10:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6