Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   linda88
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
bedankt voor deze tips
de meeste kende ik al wel,
maar dat met die knikkers is grappig hihi

becks boek ga ik ook binnekort lezen. lijkt mij ook heel steunend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2011 11:50    
Vrouw Weeggegevens   linnie-xxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
wat een goede tips allemaal!!!

hier hebben we wat aan!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 22:04    
Vrouw Weeggegevens   dite
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond,natuurlijk eten

Reageer met quote
Bedankt voor de tips, Yes! (nederlands= , nu nog even bijhouden wanneer mijn zwakke momenten zijn. In je onderbewustzijn weet je het allemaal wel, maar om de knop te vinden en die om te draaien, zodat je anders gaat denken, is soms moeilijk te vinden.
Als er een zwak moment is ga ik zeker de babbelbox en andere forums bezoeken voor steun. Ik ben een nieuwkomer dus ik moet de site eerst leren kennen hoe het allemaal werkt enzo en zo te zien helpt het wel, omdat iedereen hetzelfde doel nastreeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2011 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Als jullie naast het lezen ook nog inspirerend foto materiaal willen zien dan kan je op onderstaande link klikken.

Je ziet dat 5 kilo afvallen al een enorm verschil kan uitmaken.
veel succes.
http://www.weegclub.nl/forum/succesfoto-s-t9037.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 8:36    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Miriam B

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Is zeker goed om te zien. Alleen de mevrouw op de eerste foto's staat niet op beide foto's hetzelfde. De linkerfoto staat ze een beetje vooroverbewogen en de rechter stijf overeind.
Als ik naar voren hang is mijn buik ook boller dan dat ik overeind sta. Dus dat is een beetje jammer ook al is het heel knap dat ze 5 kilo is afgevallen....en het ook op internet durft te zetten zo met foto.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Dat maakt misschien iets uit maar toch zie je 5 kilo al goed.

Heb je ook de foto's die daarna komen gezien? Er staan foto's van mensen die zoveel afgevallen zijn dat ze echt onherkenbaar zijn geworden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Ik heb ze niet allemaal gezien maar ik kijk wel eens vaker in het fotohoekje en dan zie je zo veel mensen die onherkenbaar zijn geworden door gewicht verlies.
Vind het ten eerste knap dat ze foto's durven te plaatsen en ten tweede dat ze het voor elkaar hebben gekregen zoveel af te vallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 8:34    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   marjolijn1968

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jeetje , als je die tekst zo leest lijkt het idd een heel stuk positiever zeg. Zo had ik het nooit bekeken. Ik ga er mee aan de slag en als ik in een dip zit deze tekst nog eens doornemen! thnxx Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Dank jullie wel voor de complimenten! Het is voor een groot deel mijn eigen ervaring. Ik heb er ook veel aan gehad om het allemaal op te schrijven, als een soort therapie en gewoon om het nog eens zichtbaar te maken. En ik val er ook nog weleens op terug hoor, vooral het stuk over jezelf niet in de put praten, het uitzitten van onrust en het vooraf bedenken van antwoorden om lief-aangeboden-dingen-die-ik-niet-wil af te slaan Lachen helpt me goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 12:56    
Vrouw Weeggegevens   hna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Letten op koolhydraten

Reageer met quote
Wat ik me afvraag,
Hoe goed/slecht zijn dingen als Liga's (gewone met melk) en Liga Fruitkicks?Mn moeder heeft die namelijk net voor me gekocht (ben nog maar 18 hoor Uitlachen ), voor tussendoortje. Heel lief natuurlijk, maar ben bang dat die dingen eigelijk helemaal niet goed zijn? Dat zou ik dan weer eenbeetje sneu voor haar vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 okt 2011 10:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 9 van 17