Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Tja meis, de enige die er iets aan kan doen ben jezelf: de oplossing van je eetprobleem zit tussen je oren... Kleine kinderen en thuisblijfmoeder zijn is geen excuus om niet te bewegen. Je hoeft niet naar de sportschool, je kunt op eigen houtje, in je eigen woonomgeving ook aan voldoende beweging komen.
Spreek jezelf liefdevol toe en ga gewoon iets doen, je hoeft maar 1 keer de stap te nemen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2011 21:28    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
hoi
ben nieuw bij de weegclub Uitroep
pas weekje gestart met betere eetgewoontes en meer bewegen ! Weight Watchers flexipoints
werk elke voormiddag tot half 1, dan snel naar huis, eten en
daarna heb ik altijd moeilijk moment ( tss half 2 en 3u ) voor kids uit school komen !
nu manier gevonden om dit te overbruggen : lezen in dagboekjes, babbelbox, bij tips en vraagjes ...
heb ik nog wel uren leesplezier voor de boeg !
Na half uurtje zit ik weer boordevol energie en kan ik dankzij goeie tips er weer tegenaan !
bedankt

groetjes
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 jun 2011 12:58    
Vrouw Weeggegevens   meisje2485
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een goede tips zeg!! Ik wil ze eigenlijk even in mijn dagboekje zetten, als je dit geen probleem zet?
Ik heb ze ook opgeslagen op men pc.. zodat ik er aan herindert word wanneer ik trek heb.
Want ook ik ben een emotie eter en heb steeds trek in lekkere dingen... Sip

Maar die doorstaan we door deze tips te doen en te lezen Erg blij

OH ja, de tip met dat belonen.. stenen in een pot? Die ga ik doen.. elke afgevallen kilo is 1 steen in de pot Lach

Elke minuut is een nieuwe start en ik maak daar steeds weer gebruik van..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 9:05    
Moderator

Reageer met quote
Lachen Knikkers in een glazen bak is ook leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 9:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   dvo78
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe het ook met knikkers, maar dan wel voor elke 100 gr 1 knikker dan zie je in ieder geval nog vooruitgang Lachen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 10:05    
Moderator

Reageer met quote
Maar dan moet je ze erook wel weer uithalen als je iets bent aangekomen he... Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 10:07    
Vrouw Weeggegevens   dvo78

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ah Nee joh die laat ik zitten... Lachen dan ben ik straks wel 40 kilo afgevallen aan het einde Lachen.

Natuurlijk haal ik ze er uit Uitlachen. Maar aangezien ik niet met kilo's afval en het anders wel heel deprimerend zou zijn om máár 8 knikkertjes in die pot te zien zitten... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 10:10    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   meisje2485
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Misschien is per ons beter, ik weet het nog niet..
Aangezien ik nog een hoop wil afvallen.. Maar aan de andere kant, 16 stenen lijken meer dan 1 Lachen

Ben er nog even over aan het nadenken!! In elke pot zit nu iig 1 steen.. Rollende ogen

Elke minuut is een nieuwe start en ik maak daar steeds weer gebruik van..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Naatjuh
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: weight care

Reageer met quote
bedankt voor de tip Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jun 2011 19:51    
Vrouw Weeggegevens   scrapbeppie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ik was ook een verschrikkelijke snoeperd.
Vroeger kon ik alles eten zonder aan te komen, maar na mijn 30ste is de bom gebarsten en vliegt elk pondje door het mondje.
Wij zijn met zijn 3en thuis en houden allemaal van lekker eten, koekje of taart bij de koffie en chips bij de tv.

In het begin had ik erg veel moeite om dat snecken onder de knie te krijgen. Ik bleef zoeken wat ik kon eten (hoofdhonger).
Ik ben nu 3 weken bezig met Atkins en moet zeggen dat die lekkere trek echt wel minder is geworden.
En als je 2 liter water op een dag drinkt is er niet zoveel ruyimte meer voor wat lekkers.

De tips hier ga ik zeker gebruiken voor moeilijke momenten.
Ik zie het meest op tegen de vakantie, daar gaan we lekker uit eten en dan kan ik niet mijn KH voor het diner tellen. Dus ik hoop dat ik de goede keuzes maak in het restaurant en dat er na 2 weken vakantie niet al te veel kilo's aan zijn gekomen.
Ik wil nou ook weer niet in de vakantie heel streng zijn voor mezelf en wel kunnen genieten van het lekkers wat het land te bieden heeft.

Iemand tips voor op vakantie?
Groetjes Amanda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jul 2011 12:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 8 van 17