Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Patatski
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en minder eten, eetdagboek op caloriechecker van www.voedingscentrum.nl

Reageer met quote
precious222 schreef:
wat kan ik eten in de bioscoop, dat is ook weer zo'n verleiding...gr p

Hey Precious,

Daar heb ik iets op gevonden! Ik ben nog nieuw hier, maar misschien heb je hier wat aan.

Ik ga regelmatig met mijn vriend of een vriendin naar de film. En inderdaad: iedereen staat in de rij voor een fles drinken en een bak popcorn of nacho's. Bij een avondje uit hoort ook gewoon iets voor tussen je kaken, vind ik.

Dus ben ik op een vrije dag uitgebreid door de buurtsuper gaan struinen en heb alle etiketjes gelezen. Conclusie: Snack a Jacks zijn er in zakjes van 30 gram (een soort chipszakjes) en per zakje is het maar 125 kcal. Dat is natuurlijk net zoveel als een banaan en dus niet bepaald weinig, maar als je het vergelijkt met een bak gesuikerde popcorn of een zak M&M's... precies.

Vaak koop ik er ook nog een flesje Crystal Clear bij voor mezelf, en omdat ik toch bezig ben haal ik ook wat voor mijn gezelschap (in het geval van mijn vriend is dat een fles Cola en een zak M&M's). Als ik het 's middags haal leg ik de drankjes ook nog even in de koelkast zodat ze 's avonds koud zijn.

Win win win: ik hoef niet in die drukke rij bij de bios, heb mijn eigen verantwoorde snack bij me zodat ik me niet zielig en diëtig voel. En het scheelt een berg met geld! Want wat ze in die biossen durven vragen voor een doodgewoon flesje cola, dat is om je diep te schamen.

Gelukkig word je in Pathé-bioscopen niet gecontroleerd, maar als ze dat wel doen heb ik mijn woordje klaar. Zij verkopen immers geen Snack a Jacks!

Succes ermee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 mrt 2011 22:11    
Vrouw Weeggegevens   JesSsje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Vet Vrij Ziekenhuis Dieet

Reageer met quote
Misschien komt mijn honger gevoel idd omdat ik moe ben..

Ik heb het namelijk erg vaak tegen de avond rond een uurtje of 9/10 terwijl ik tot 12 uur opblijf..

Toch maar leren optijd te gaan slapen, kijken of dat zal gaan helpen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 08 apr 2011 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Linda wil afvallen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weightcare shake en gezond eten

Reageer met quote
ja... ik heb dat ook inderdaad. Ik kan gewoon niet vóór 12 uur naar bed, maar tussen 10 en 12 heb ik altijd een "snaai-gevoel". Ik ga gewoon eens een weekje proberen vroeger naar bed te gaan. Ik denk dat ik ook eet om mijn tekort aan slaap te compenseren qua energie. Oeps... dan had ik nu eigenlijk al in bed moeten liggen! Erg blij
Weltrusten! Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mei 2011 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Goed om uit te proberen meiden, dorst is er ook zo een! Lachen Welterusten... aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 mei 2011 23:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Honeypie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij is het inderdaad slaaptekort. Ik heb eens gelezen dat je ook niet afvalt als je te weinig slaapt. Je lichaam verbrand dan niet, zodat je dit kunt gebruiken voor als wakker bent. En als je dan ook nog gaat snaaien, dan gaat het er ook niet af. Ik merk van mezelf dat ik ook stresserig ben over mijn werk als ik te weinig slaap heb, en dus ook ga compenseren met eten. Dus tja. Ik moet echt genoeg slapen. Deze week is dat er behoorlijk ingeschoten. Vanavond per se vroeg naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2011 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
In je slaap maak je groeihormoon aan, wat zorgt voor groei en herstel van je spieren en verhoging van je vetstofwisseling. Het helpt ook de lichaamsstofwisseling (metabolisme) te reguleren door vet te verbranden, spiermassa op te bouwen en het bloedsuikerniveau op peil te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2011 10:16    
Vrouw Weeggegevens   dvo78
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Bedankt voor alle goeie tips. Nou moet ik zeggen dat het sinds het Gokken heel goed gaat, ik heb nog geen snoepje of koekje of wat dan ook op Erg blij. Maar voor het geval in drang krijg... is dit mooi mee genomen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2011 17:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Jet Cloud9
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuke tips zeg!
Dat helpt me wel door de moeilijke momenten heen! Die tip over het aanschaffen van een gezellige mok vond ik leuk! Dan is het toch een beetje een traktatie voor jezelf!
Ik ga ook zeker proberen meer te slapen! Door omstandigheden slaap ik sinds een jaar of twee maar zo'n 5 uur per nacht en toen ben ik ook zwaarder geworden. Nooit bij stil gestaan! Thanks!

Succes allemaal!

Never give up on something that you can't go a day without thinking about.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2011 11:27    
Vrouw Weeggegevens   angelmind
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
wat een goed bericht.. Lachen

ik ga dit zeker uitproberen

veel liefs Angelique
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2011 21:12    
Vrouw Weeggegevens   CCC

Reageer met quote
Hallo het wil me maat nietlukken te stoppen met snaaien... Heb ik via de dieëtiste een verantwoord dieet en nog heb ik vandaag om 10uur, 15uur en 21uur een grote koek gegeten (ze waren ook zooooooo lekker). Het dieet is goed vol te hpouden mag veel eten maar val er weinig van af (duurt heel lang). Vanmorgen stond ik op de weegschaal en schrok er weer eens van zoveel heb ik nog nooit gewogen, het gaat naar de 80 kilo. Dan ben ik zo verdrietig maar op het andere moment als ik die koek pak denk ik ook ik moet he tniet doen ik moet he tniet doen maar toch doe ik het... Hoe si het toch mogelijk dat het me niet lukt!????????
Wil ook meer bewegen dus wel 2 keer gefietst vandaag me tmn jongste dochter achterop en oudste naast me dus erg hard kan dat niet en dagen alleen thuis dus ook dan kan ik niet sporten ofiets dergelijks. Heb wel zo'n trilapparaat staan maar doe ik ook niks mee.
Baal van mezelf.................

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2011 21:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 7 van 17