Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   annechien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
wat een goede tips allemaal zeg!!

Ik zit dus nu in zo'n dipmoment....

Mijn vriend is nog niet thuis,pas rond 22:30,kids liggen op bed,
en er is nou niet echt iets op tv wat ik leuk vind,dus......
ga ik denken aan eten....ppff wat heb ik een (zoals jullie dat noemen) "hoofdhonger!!!"
heb uiteindelijk een paar plakjes komkommer gegeten,niet verkeerd dacht ik zo,maar het is niet wat ik wil..denk ik dan...
ppfff wat stom zeg!zo'n eetverslaving...ben dus echt gewoon een
emotie-eter,wist het al jaren,maar dit is mijn eerste moment dat het zo erg is sinds ik aan het lijnen ben(1maand)
ik denk dat ik zo maar ff ga douchen en een tijdschrift op bed ga lezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2011 20:42    
Vrouw Weeggegevens   nathalie1987
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi Karin,

Wat fijn om te lezen, ik kan me zo in die situaties inleven. Ik begon een poosje geleden al te realiseren dat ik een echte stress eter ben. Ik verzon vaak allerlei smoesjes voor mezelf om mijn schuldgevoel te temperen als ik weer een snaai bui heb gehad.
Ik heb nu het gevoel dat ik door jouw tips de buien beter kan aanvoelen en mischien ook beter kan relativeren tot wat het eigenlijk is. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat er ook andere oplossingen zijn voor mijn eet buien , nu zal ik voortaan gewoon omdraaien bij de keuken kastjes en iets leuks of ontspannends gaan doen.

bedankt groetjes nathalie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 19:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Fijn dat jullie er iets aan hebben meiden... soms heb je gewoon echt buikhonger, maar die verschillen kun je leren voelen.
En het kan heel eng zijn om een hoofdhongermoment of een emotie-aanval 'gewoon uit te zitten'. Maar het werkt wel, net als de afleidingstrucjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Mizzle

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Toen ik jonger was en aan het afvallen was, heb ik een grafiek gemaakt met mijn gewicht, dat op mijn deur geplakt en netjes elke week bijgehouden. Als ik zin in iets had keek ik daarnaar, naar wat me al gelukt was en naar wat ik nog wou afvallen. Hielp vaak wel, niet altijd....
Tegenwoordig heb ik hem niet meer nodig, ben min of meer afgekickt van zoetigheden. Natuurlijk heb ik er af en toe wel zin in iets, maar dan pak ik een appel ofzo en knabbel daarop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2011 16:32    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   lala167
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: niet snoepen

Reageer met quote
ik had me eigenlijk al voorgesteld, maar ik wil graag ook meedoen hier, ik ben 31 jaar en mama van 2 kids

weeg op dit moment 90 kilo en ben 1.70, nog tot enkele maanden terug woog ik 103 kilos Huil huil

als ik daar nu aan terugdenk kan ik weer een dip krijgen,

het is al laat en ik zit hier nog te tobben, heb namelijk behoorlijk last gehad van eetbuien, eigenlijk sinds jongs af aan, maar met mijn 17de jaar ging dat opeens helemaal goed en woog ik 57 kilo, ik was een gewone slanke meid, met dejaren mee ging het mis, steeds meer en meer kilo kwamen eraan, maar nooit zo erg als nu, tot mijn 21ste jaar woog ik 70 kilo, ging er nooit overheen

tja daar zit je dan nu, met 90 kilos, terwijl 70 kilo is wat ik zou moeten wegen met mijn lengte,

ben dus sinds 2 febr. begonnen met afvallen, althans ik blijf van suikers af, geen snoep of koek meer, dat wat ik vaak at in de avonden,

ik merk dat ik nu behoorlijk in de clinch zit met mijn zelf, emoties over en weer, voorheen als ik me rot voelde dan pakte ik gewoon wat lekkers en klaar was het dan, maar nu..nu kan ik nergens meer terecht, althans niet bij zoetigheid, want achteraf voel ik me toch alleen maar rotter en rotter!

ik hoop zo dat dit me gaat lukken, want deze extra kilos die ik meezuil hebben mij zo ongelukkig gemaakt, dat ik gewoon weer lekker wil genieten van mijn leven, weer aantrekkelijk wil zijn voor mijn man, weer fit voor mijn kinderen,

ik ga maar slapen, maar heb besloten hier iedere dag even te komen, want alleen kan ik het gewoon niet

gr.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011 2:20    
Vrouw Weeggegevens   grizzly
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Lala167,

Je mag trots zijn op jezelf hoor! Je zeg zelf al dat je enkele maanden terug nog 103 woog en nu weeg je 90. Die zijn waarschijnlijk er niet zomaar af gevallen. Zou trouwens wel heel handig zijn Lachen . Het minderen met zoetigheid went echt. Als ik nu zoete dingen eet of drink vind ik het ineens al snel veel te zoet. Ik gebruik alleen nog maar zoetstof (1 zoetje) in de koffie en zoetstof door de yogurt. En verder op een liter thee, 1 klein lepeltje honing. Als ik s'avonds trek krijg in iets lekkers dan pak ik meestal een paar handjes gemengde ongezoute noten en wat japanse mix. Of wat zeer klein gesneden blokjes kaas met allemaal stukjes komkommer, tomaat en wortel erbij. Dan ben je toch een tijdje aan het knabbelen maar eigenlijk ook heel gezond bezig. Misschien is dat iets voor je? Want jezelf een hele avond iets ontzeggen terwijl je trek heb dat werkt ook niet. Daar raak je alleen maar gefrustreerd van. Het gaat meer om de keuzes die je maak als je zin krijg in iets lekker. Probeer het eens, wie weet valt het je wel mee. Maar je heb alvast een pluim verdient hoor voor de 13kg die eraf is. Je had dit gewoon bij je gegevens moeten zetten in je profiel. Misschien dat je dat achteraf nog kan doen. Bij mij staat er ook dat ik begonnen ben eind december 2009 en ik doe hier pas mee sinds oktober afgelopen jaar. Maar die dalende lijn in je grafiek is toch wel leuk om terug te zien. Succes. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 feb 2011 14:27    
Vrouw Weeggegevens   lala167
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: niet snoepen

Reageer met quote
superbedankt voor je peptalk grizzly!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011 12:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   BoegBeeld45
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: 1000calorien-dieet

Reageer met quote
Hallo Karin,
ik heb het uitgeprint ,lekker handig om te lezen als ik neig om te snaaien.xjenny. boegbeeld45.

zie in dat je vooruitgang hebt geboekt en dat zult blijven doen.
http://www.weegclub.nl/forum/dagboek-van-jenny-boegbeeld45-1000calorien-dieet-t27253.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2011 15:24    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2011 15:26    
Vrouw Weeggegevens   housemama

Dieet: Geen echt dieet gewoon zelf proberen

Reageer met quote
Net begonnen dus zal nog veel in deze rubriek gaan lezen denk ik zomaar.

Groejtes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2011 20:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 6 van 17