Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   J65
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: via diatiste

Reageer met quote
haiiii
bedankt voor je tips weet je wat zo lastig is ... dan zeg ik tegen mezelf vandaag ga ik goed me best doen en dan toch neem ik iets en zeg ik weer dit is het laatste slechte morgen doe ik het niet maar dan neem ik het toch en stel ik het weer uit ik ben gewoon niet sterk genoeg en dat is zooooooo frustrerend.
zit ik gezellig bij een vriendin en ik kan dan niet 1 choco laadje nemen Nee hoor hele zak gaat weer en denk ik ach heb gesport ...en morgen neeem ik niks slecht maar ja dan is er wel weer iets zoets waar ik voor zwicht vooral die zoete dingen drop chocola
drama drama heb jij nog tips het lijkt gewoon wel een verslaving naar zoetheid . wil er zo graag vanaf maar het is zo moeilijk als ik het niet neem voel ik me zooo rot .
Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 nov 2010 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Dat rot voelen is vaak maar een momentje hoor en hoe goed zul je je voelen als je het kunt weerstaan? Dat weegt veel zwaarder! Bovendien is dat iets waar je even doorheen moet, als je eenmaal een paar dagen zonder zoet hebt gehad (afkicken) dan wordt het steeds makkelijker. Maar ja, dan moet je het wel eerst doen. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Sofie40
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik voelde me het laatste half jaar erg verslaafd aan vet en zoetigheid.
Toen ik had besloten het roer om te gooien, heeft het echt een paar weken geduurd voordat de behoefte uit mijn hoofd weg was.
En later las ik op het forum ergens dat je dus 3 weken nodig hebt om aan een andere gewoonte te wennen.
Ik merk dat ik nu erover nadenk of ik wel of niet wil snoepen, en niet meer klakkeloos op een impuls reageer.
Ik ben ook een echte emotie eter.
Nu begint de grip die ik er (meestal) op heb, me een veel beter gevoel te geven.
Ik ben altijd zo teleurgesteld, net als jij, als ik me weer eens heb laten gaan, dat ik liever ga voor dat andere gevoel.

Eetdagboekje Sofie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 20:18    
Moderator

Reageer met quote
Sofie, ik vind het reuze knap van je! Je hebt echt een andere levensstijl gekozen en bent je veel bewuster van wat je eet of niet wil eten. Petje af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 20:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   ForStarsOnly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
sowieso is elke dag evalueren echt goed denk ik.
elke dag zonder iets ongezond denk ik: heb ik het nu gemist, dat ongezonde eten??
En dan denk ik: Nee ik heb niks gemist... en dan voel ik me gelijk een stuk beter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Sofie40

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Kaatjekat, het voelt als een gezonde manier van leven, en daar voel ik me zoveel beter bij!

Eetdagboekje Sofie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 20:23    
Vrouw Weeggegevens   josje123

Dieet: GOK

Reageer met quote
[Verder nog een tip: http://www.caloriechecker.nl/ Deze site is van het voedingscentrum. Je kunt er elke dag alles invullen wat je gegeten hebt en aan de hand daarvan zien hoeveel calorien en vetten je hebt binnen gekregen. Ik heb het nu standaard ingebouwd in mijn 'computerritueel': e-mail checken, calorien checken, hyven ect.. Op die manier ben je je elke dag bewust in hoeverre je goed bezig bent en of de volgende dag een 'balens-dag' moet worden of niet ohhh

groetjes!
Tracy[/quote]
Dit vond ik dus nou echt een goeie tip ik ben meteen begonnen met invullen. Ben ook voor het eerst hier en moet alles nog inlezen maar op deze manier calorieen tellen is leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 dec 2010 21:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lotte86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Wel even een puntje over die caloriechecker. Ik gebruik hem zelf al jaren af en aan, werkt inderdaad prima! Maar je moet wel af en toe verpakkingen blijven checken. Taco's b.v. blijken twee keer zoveel calorieën dan wat ze aangeven op de caloriechecker. Ook moet je uiteraard niet vergeten, de boter/olie waarin je bakt in te vullen etc. En je moet je niet blind staren op wat zij aangeven als voorkeursproducten. Dan mag je namelijk echt nog maar vrij weinig eten!

Maar het is wel een goede indicatie van hoeveel je eet. En om te kijken waar je probleem puntjes liggen (bij mij blijven dat toch altijd de tussendoortjes ohhh).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2010 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Lin68
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
Hallo

Zo het ene feest(Sint) is achter de rug op naar de kerst.
Sinterklaas was voor mij erg moeilijk. Ik vind chocolade namelijk heerlijk. Ik heb nu in de kast ook nog een aantal letters liggen van de kids maar ik heb tot nu toe aardig kunnen beheersen.
In vorige berichtjes staat dat je er wel een keer aan gewend raakt geen zoet meer te nemen maar ik moet er toch niet aan denken nooit geen chocolade meer te eten. Af en toe mag toch wel.
Alleen moet ik mezelf aan leren niet die hele reep weer op te eten dat was mijn probleem. Als die eenmaal aangebroken was moest die ook op.
Ook heb ik onlangs een etentje met collega,s gehad .Het was heerlijk en ik heb genoten en de dag erna gewoon m,n goede eetgewoonte weer opgepakt.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en iedereen nog veel succes.
Vooral nu met de Feestdagen.

Groetjes. Kerst kus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 13:02    
Moderator

Reageer met quote
Je zegt dat de repen van de kinderen zijn, laat ze ze zo snel mogelijk opeten, en dan flink tandenpoetsen! En anders weggeven of weggooien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 13:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 4 van 17