Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JaRo09
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker en een beetje van mezelf

Reageer met quote
dat is idd een goeie als je een honger gevoel hebt pak je gauw naar iets en dan kijk je vooral wat lekker is en niet wat verstandig is.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 11:42    
Vrouw Weeggegevens   bella75
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
heeft er iemand nog tips voor de dropjes waar ik niet van af kan blijven.......... ,

zijn er ook calorie arme dropjes??? Rollende ogen

groet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 17:12    
Vrouw Weeggegevens   Adelly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Bella,

Zijn die zakjes suikervrije dropjes van Venco niet ook calorie-arm?
Die zijn best wel lekker, ik proef in elk geval geen verschil met gewone dropjes! Nu heb ik ze niet meer in huis, ben net begonnen met S.B. en als ik één dropje pak, is de rest van de zak binnen no-time op! Schaam Schaam

Ik zal het morgen in de winkel weleens nakijken.

Groetjes Adelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 19:39    
Vrouw Weeggegevens   precious222
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Een vraagje aan Karin.
Hoelang duurt het voordat je van je cafeine verslaving af bent. Ik heb allemaal last van hoofdpijn en drink veel water.
Ga het toch proberen. Ik drink nu ook smorgens cafeinevije koffie.
Groetjes Precious...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 19:55    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik heb laatst gelezen (sorry, weet niet meer waar) dat caffeinevrij geen bal uitmaakt... ik heb in Amerika geen koffie gedronken omdat het overal onderweg meer slootwater leek en een dag of 4 echt heftig afkickverschijnselen gehad, maar dat zal per persoon best verschillen. Ik zou zeggen: google er eens op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Diana31
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: geen dieet, wel meer sporten en (veel) minder snoepen

Reageer met quote
Ik ben 10 jaar geleden voor 3 maanden naar Nepal geweest. Dat is echt een aanrader voor de liefhebber (haha) want daar was ik veruit de grootste en dikste persoon op de school waar ik heb gewerkt.Het fijne confronterende van de Nepalesen is dat ze rustig recht in je gezicht zeggen dat je 'fat' bent. Gewicht is daar (hoe kan het ook anders in een ontwikkelingsland met vooral 2x daags rijst op het menu) helemaal geen issue of taboe. VRagen naar het aantal kilo's was dan ook heel normaal.Leeftijd daarintegen was uit den boze..Maar goed, tijdens mijn verblijf bij een lokaal gezin ben ik toen 11 kilo afgevallen. Waarom: 3 maal daags eten, veel lopen tegen de bult op (ik had geen auto of fiets daar), geen snoep (dat doen ze daar niet) en er was geen snack winkel in de buurt (ik zat nogal afgelegen). Ik heb toen weken lang 'honger' gehad omdat mijn lichaam moest wennen aan andere (normale) eetgewoontes. Elke keer als mijn hoofd zin had dan zei ik tegen mijzelf "ik heb het niet nodig, de mensen hier vallen ook niet om en daarbij heb ik nog reserves". Dat hielp wel al was het moeilijk (mede ook omdat er geen alternatief was, er was gewoon niets om te pakken.. haha).
Helaas eenmaal in Nederland weer in het oude patroon gevallen, en nu ik je tips lees (ik heb het niet nodig vooral haha) moet ik weer denken aan toen. Ik kan het dus wel!
Bedankt voor de tips!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2010 14:14    
Vrouw Weeggegevens   nachtvlinder

Reageer met quote
Ook een tip:
Als je 's avonds trek hebt in iets, bv. chips ofzo, neem dan een schaaltje met druiven. Dit is veel gezonder en je hebt toch iets te knabbelen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 okt 2010 7:04    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Tracy27

Reageer met quote
Wat een goede tips zeg! Idd heel goed om over te lezen als het moeilijk is.. Ik heb zelf altijd grote moeite met verjaardagen en de weekenden.. 's Avonds heb ik niet zoveel last meer, ik drink graag een lekker grote kop thee en dat vult mijn maag (in iedergeval m'n hoofd-honger!).

Tip van mijn kant: koop voor jezelf een super leuke, grote mok/glas, bijv. van Blond Amsterdam (heb zelf een heel leuke gekregen!) zodat je 's avonds rond 'rammel-tijd' jezelf ook een beetje trakteert op een leuke, lekkere kop thee! Persoonlijk drink ik krijg biologische thee, bijv. van Zonnatura of Simon Lévelt. Lekker Slapen thee van Piramide is momenteel mijn favoriet.

Verder nog een tip: http://www.caloriechecker.nl/ Deze site is van het voedingscentrum. Je kunt er elke dag alles invullen wat je gegeten hebt en aan de hand daarvan zien hoeveel calorien en vetten je hebt binnen gekregen. Ik heb het nu standaard ingebouwd in mijn 'computerritueel': e-mail checken, calorien checken, hyven ect.. Op die manier ben je je elke dag bewust in hoeverre je goed bezig bent en of de volgende dag een 'balens-dag' moet worden of niet ohhh

groetjes!
Tracy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Mirgolo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K

Reageer met quote
Prima tips,dat kunnen we goed gebruiken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 31 okt 2010 13:00    
Vrouw Weeggegevens   floortje81

Dieet: gezond eten en weightcaps

Reageer met quote
Bedankt voor de tips!! Ik ga voor t eerst beginnen met afvallen dus hoop dat ik er wat aan heb...

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 nov 2010 15:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 3 van 17