Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Joycje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Motivatie: Wieke Biesheuvel

Reageer met quote
Zo ik heb nu een aantal pagina's van de tips gelezen. Maar als ik dan in jullie onderschriften kijk! Wauw zeg Wat zijn jullie al veel afgevallen.. Super knap..

Bedankt voor alle tips!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2013 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
https://www.youtube.com/watch?v=RrDpEI9FpZ0[/quote]
dit is misschien ook wat voor een moeilijk moment

Heel veel succes allemaal !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2013 16:59    
Onbekend Weeggegevens   Aurelie1
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: geen

Reageer met quote
Bedankt voor de tips.
Echter blijft het voor mij zeer moeilijk. Iedere dag heb ik een drang naar suiker (vooral koekjes) en ik kan daar zo moeilijk aan weerstaan. Meestal lukt het mij niet. Maar ik zou er zo graag vanaf willen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 15:30    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
De enige remedie is echt 'cold turkey afkicken'... zolang je blijft snoepen houd je het zelf in stand.

http://www.weegclub.nl/forum/tips-voor-het-makkelijker-afkicken-van-suiker-t23665.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 16:27    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   bloempje1984
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care (gezond eten)

Reageer met quote
de afgelopen dagen heb ik s' avonds toch gesnoept. het was telkens maar 1 of 2 paaseitjes, maar vind het nu zo moeilijk om er echt af te blijven. Zit nu weer met zo'n " ik wil een paaseitje" moment in mijn hoofd. Maar ik wil het echt niet, dus ik ga hem ook niet pakken. Hebben jullie dat ook, dat als je eenmaal 1 keer s' avonds slecht bent geweest dat het dan de dagen erna veel moeilijker is. De afgelopen weken ging het zo goed, maar nu de kinderen paaseieren hebben gekregen vind ik het echt weer moeilijk. Ik ga dadelijk maar een paar glazen water en een kop thee zetten en dan m'n bed in. Dat werkt bij mij nog het beste, in bed kruipen. Dan moet ik veel te veel moeite doen om die paaseieren te pakken Erg blij

geniet.....maar wel met mate!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Klopt en de drang naar suiker wordt mede veroorzaakt door het eten van suiker, dus je houdt het in stand door er steeds aan toe te geven. Heel verstandig om dat patroon te doorbreken! Zet ze uit het zicht, poets je tanden, ga douchen... dat 'snak' moment gaat over hoor. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Joycje

Dieet: Motivatie: Wieke Biesheuvel

Reageer met quote
Zo herkenbaar.. Ik heb ook de neiging om dan maar naar bed te gaan. Ik heb gelukkig niet zo veel in huis en al helemaal geen chocolade.. Maar ik ben nog in staat mijn schoenzool te frituren en er een zooltje speciaal van te maken.

Belachelijk toch!. Sterkte.. Vecht tegen de paaseieren!! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 19:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   bloempje1984
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care (gezond eten)

Reageer met quote
haha, ik heb gewonnen. Het koste wel heel wat moeite, maar de paaseieren zijn mooi in de kast gebleven. Heb nu ook weer veel minder zin in iets zoets.

geniet.....maar wel met mate!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 13:19    
Vrouw Weeggegevens   daphne89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben net aangemeld en lees dit bericht. Met verjaardagen spreek ook af wat ik mag hebben. Maar op 1 of andere manier kan ik me daar niet aan houden. Het is zo erg dat ik mezelf niet aan mijn eigen afspraken kan houden. vind het ook vreselijk.
Misschien wat tips???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2013 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Nessie3005

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Voor mij persoonlijk is NIET snoepen eigenlijk veel makkelijker vol te houden dan af en toe te snoepen. En dat komt dus idd dat als je suiker eet, je steeds nog wil....

Ik merk dat als ik af en toe zondig, ik eigenlijk de hele dag door zondig (vandaar dat ik dus ook weer 10kg ben aangekomen tegenover een jaar geleden waarschijnlijk) Maar goed, vorige week terug gestart en de eerste drie dagen is hard, maar nu totaal geen last om van het snoepen af te blijven. De zin blijft maar de discipline is er.
Mijn probleem is echter als ik op gewicht ben en de stabilisatieperiode heb doorlopen om terug te snoepen. Elke keer neem ik me voor om dat niet meer te doen maar dat is me nog niet gelukt helaas, terwijl ik dus weet dat nniet snoepen makkelijker vol te houden is dan af en toe ;-) Vandaar dat ik me ingeschreven heb hier, kwestie om wat steun te vinden en controle !!

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2013 21:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 14 van 17