Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Doosje35
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
heb een vraagje ,
kan je aankomen terwijl je nog niks hebt gegeten en gedronken.?? Verward Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2013 23:03    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Haha, je hebt vast een digitale weegschaal... Idee wat denk je zelf... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2013 23:04    
Vrouw Weeggegevens   Doosje35
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Erg blij dat is ook zo

ik weeg altijd in de ochtend 2x wel maf maar het heeft wel wat..hi hi
maar even goed bedankt Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2013 9:50    
Vrouw Weeggegevens   xrealxlifex
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauw!

Het is net alsof je in mn hoofd kan kijken, en mij door hebt wat ik zelf niet begrijp waarom ik nou steeds ''honger'' heb en de verkeerde dingen eet,, ik pak uit verveling snel, chips, of chocolade, ZO fout ik bewaar je tekst sowieso

heel erg bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 23:55    
Dagdeal (728x90)
Moderator

Reageer met quote
Dat komt gewoon uit mijn eigen hoofd meis... bindare dondat. Rollende ogen Ik ben ervaringsdeskundig zal ik maar zeggen. Erg blij Kop op hč!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 0:01    
Vrouw Weeggegevens   isabelg
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: weith care plus gezond eten

Reageer met quote
supergoeie tips....en nu weet ik ook waarom ik het de laatste 2 dagen zo moeilijk heb...ik wil naar bed!!! maar dat kan niet, want ik heb nachtdienst Rollende ogen dus ik heb een grote kan thee gezet, en als ik die honger weer voel opborrelen neem ik een kop thee...
Het is nu wel zo als je nachtdiensten draait dat heel je eetritme verstoord is...ik heb nu gewoon te weinig gegeten...ik zou natuurlijk wel wat kunnen eten nu, maar overmorgen ben ik weer uit de nachtdienst en ik wil dan weer gewoon op de normale tijdstippen kunnen eten...moeilijk die wisselde diensten hoor...Ik werk in de zorg, maar het is hier heel rustig 's nachts...je bent alleen en dan slaat de verveling snel toe...dus hopen maar dat de mensen gauw en vaak bellen ( Nee hoor grapje, lekker slapen is voor iedereen beter Lach
of hier komen lezen...en dat helpt enorm... bedankt dus allemaal!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2013 3:19    
Moderator

Reageer met quote
Ook als je nachtdiensten draait moet je gewoon 3x per dag eten, honger hebben is dan juist heel onverstandig! Probeer een planning van je maaltijden te maken op tijdstippen die overeenkomen met de tijden overdag. Dus 'ontbijten' als je uit bed komt, dan na een uur of 4/5 (of wat jij gewend bent) je 'lunch' en dan na weer 5 uur je 'avondeten'. Meestal kun je in de nachtdienst wel maaltijden opwarmen en anders kun je een maaltijdsalade meenemen naar je werk. Idee Plan die nachten ook een paar tussendoortjes in, en vraag evt. hoe je collega's het oplossen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2013 10:20    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   isabelg

Dieet: weith care plus gezond eten

Reageer met quote
ik heb je raad opgevolgd...ik kan hier alles eten als ik wil, dit is een kleinschalig project, dus ik heb een keuken tot mijn beschikking Erg blij
Maar ik heb mijn ontbijt genomen toen ik wakker werd, heb een heerlijke sla met tonijn en een beetje fetakaas gegeten, en heb een paar crackers, fruit en kwark meegenomen naar het werk...samen met mijn kan thee kwam ik heel goed de nacht door.
Toch blijft de zin naar iets zoets en "lekkers" me parten spelen...Daar kan ik veel beter mee overweg als ik gewoon overdag leef...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 5:35    
Moderator

Reageer met quote
Wat leuk dat je ermee aan de slag gegaan bent! ja ik kan me voorstellen dat het 's nachts moeilijker is, ik weet van mijn eigen diensten dat die altijd veel rustiger waren dan wanneer je overdag draait, dus ben je je veel meer bewust van je lijf en als de verveling een beetje toeslaat, of de vermoeidheid... tegen een uur of 4/5 had ik het altijd slecht. Maar goed gedaan hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 11:50    
Vrouw Weeggegevens   Snooki

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
bedankt voor de goede tip,ik ga het zeker uitproberen ik hoop dat het me lukt Onschuldig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mrt 2013 22:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 13 van 17