Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   San-68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
zo kan het misschien ook, helemaal niet slecht.
ik ben al zover dat ik geen behoefte heb aan tussendoortjes en als het wel zo dan stel ik mezelf de vraag of ik echt nog langer over het lijnen wil doen om op gewicht te komen. Dan weet ik het antwoord wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2012 8:07    
Vrouw Weeggegevens   ks88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder koolhydraten, meer sport

Reageer met quote
Goede tips! Ik heb binnenkort mijn laatste toetsweken van het schooljaar (ik studeer nog) en dan kan ik ze vast goed gebruiken!! Door het saaie leren en de stres heb ik altijd zo de neiging om te snaaien!

Wat bij mij ook helpt is gezond voedsel dan juist binnen handbereik houden (stukjes komkommer en zo). Dan hoef ik niet in de keuken te gaan zoeken naar iets en kom ik minder in de verleiding om juist iets ongezonds te pakken.

Als ik me doordeweeks goed heb gedragen dan beloon ik mezelf in het weekend met een stukje cereal chocolade (minder vet en suiker) bij de koffie ... juist dan geniet ik er extra van Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 15:33    
Vrouw Weeggegevens   San-68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ks88 schreef:
Goede tips! Ik heb binnenkort mijn laatste toetsweken van het schooljaar (ik studeer nog) en dan kan ik ze vast goed gebruiken!! Door het saaie leren en de stres heb ik altijd zo de neiging om te snaaien!

Wat bij mij ook helpt is gezond voedsel dan juist binnen handbereik houden (stukjes komkommer en zo). Dan hoef ik niet in de keuken te gaan zoeken naar iets en kom ik minder in de verleiding om juist iets ongezonds te pakken.

Als ik me doordeweeks goed heb gedragen dan beloon ik mezelf in het weekend met een stukje cereal chocolade (minder vet en suiker) bij de koffie ... juist dan geniet ik er extra van Lach

Dat is ook niet gek zo'n lekker stuk chocola als beloning. Ik heb altijd een schaaltje schoongewassen cherrytomaatjes op het aanrecht staan en daar eet ik altijd even een paar van als ik in de keuken sta. Net zo makkelijk als jij doet met de komkommer.
Succes met je studie,
groetjes van San

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Wat mij helpt op feestjes vooral, is mezelf -bij twijfel- afvragen of dat wat ik wil nemen terwijl ik weet dat het het afvallen niet bevordert, wel echt wil. Dan voer ik in mijn hoofd een gesprek met mezelf:
"Zou je dat wel doen? ja het is zo lekker en iedereen neemt. ja maar het is óók niet goed voor je, je wilt toch afvallen? ja da's waar, maar het ziet er zo lekker uit. En eentje kan toch geen kwaad? Nou dat weet ik nog zo net niet, want van eentje komt een tweede en als de rem er dan afgaat... is dat het waard, dat even te kunnen proeven, om je doel niet te bereiken. Ik bedoel, hoelang heb je er lol van. Het zit misschien een halve minuut in je mond en daarna heb je weer spijt. Hmmm... eigenlijk heb je gelijk, dus dan maar niet.Ik ben trots op je!
Zoiets. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 9:38    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   m1eke
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Wat een fijne tips, bedankt!!

Eten jullie 's avonds na het avondeten ook altijd nog wat?
Ik eet dan vaak nog wel een paar crackertjes of wat komkommer, beetje yoghurt (soms van alles wat Schaam Schaam )
Maar is het nou echt zo slecht om 's avonds nog wat te eten?
En moet ik overdags meer eten en dan niet meer?
Heb vaak 's avonds echt nog wel zin in iets.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen/reacties.

Thanks!

Groetjes Mieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2012 14:48    
Moderator

Reageer met quote
Als je zin hebt in "iets" is het niet nodig... Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2012 14:56    
Vrouw Weeggegevens   m1eke

Reageer met quote
Maar als ik nog niet aan m'n calorieinname zit, is het dan ook slecht voor het afvalproces om 's avonds te eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2012 15:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Moderator

Reageer met quote
Nee hoor, maar dan zou je bijvoorbeeld kunnen kiezen voor iets eiwitrijks met weinig koolhydraten. De laatste worden omgezet in suikers en als je weinig meer verbruikt (wat gebruikelijk is 's avonds, tenzij je sport) gaan ze de vetopslag in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2012 15:25    
Vrouw Weeggegevens   robijntje3

Dieet: Gezonde voeding

Reageer met quote
pfff ik heb zo'n honger! en heb heel goed gesport bij de sportschool, een uur bootcamp gedaan. En daar ook heel braaf "een hap yoghurt" besteld. dat is 250gr. yoghurt, 1 eetl. honing en wat bleek, iets van 50gr. cruesli... nu zie ik op het weight watchers dieet dat cruesli echt veel punten heeft en ben ik al 2,5 punten over mijn totaal heen. Niet fijn, terwijl ik juist nu na het sport zin heb in kaas of iets anders lekkers... ga maar snel douchen en naar bed, want dit wordt niks... Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2012 20:29    
Vrouw Weeggegevens   JSB12
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Als ik het moeilijk heb tijdens sporten denk ik gewoon aan iets leuks en behaal ik toch elke die 600 kcal die ik heb verbrand.

dus zet door. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2012 15:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 12 van 17