Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor moeilijke momenten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   precious222
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Sip mmmm...ja thuis gaat er ook altijd een bakkie chips en wat drinken in onder de film.....slechte gewoonte dus gewoon afleren.
ben net weer begonnen met sonja bakker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 sep 2010 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Dancingcowgirl227
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hai Precious,

het is inderdaad een gewoonte om iets te eten tijdens het tv kijken of tijdens een uitje naar de bioscoop. Wat is nou lekkerder als een bakje chips lui op de bank, of een bakje popcorn in de bios zou je zeggen....iedereen doet het tenslotte maar wij kampen met ons gewicht. Dus is het aan ons te bepalen of we deze gewoonte willen doorbreken of voort willen zetten. Je kunt alvast oefenen met gezonde knabbeljes nuttigen als je voor de tv zit. Makkelijke dingetjes die je mee kunt nemen naar de bios zijn, kleine tomaatjes, schijfjes komkommer, worteltjes en noem maar op. Je hebt dan toch iets te knabbelen bij je en het is verantwoord en gezond. Het is een proef die je moet doorstaan om te bereiken waar je wilt komen en als je de minder gezonde dingen kunt weerstaan kun je jezelf later een schouderklopje geven,

lieve groetjes, Brenda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 sep 2010 0:28    
Vrouw Weeggegevens   precious222
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
op zich een goed idee...alleen gaan we hier naar de euroscoop en wordt je tas wel eens nagekeken op etenswaren die mogen niet mee naar binnen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 sep 2010 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Vlinder46
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sleeve

Reageer met quote
Ben ik blij zeg met je tips!!! Ik zit me echt in te houden om niet een pak koekjes uit de kelder te pakken. Ik snap niet waarom, heb vanavond goed en lekker gegeten, nog een sinasappeltje met yoghurt uitgeperst en nu een kop thee. Maar heb toch zin in iets lekkersssss! Maar ik ga me inhouden, ga zo even douche, dan wat tv kijken en dan toch maar naar mijn mandje toe.

Groetjes, Vlinder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 okt 2010 18:45    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Knap dat je je zo goed in de hand houdt meis, het blijft altijd moeilijk he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 okt 2010 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Vlinder46

Dieet: Sleeve

Reageer met quote
Sorry, toch een klein stukje pure chocolade gepakt (72%) ..... Was al buiten de houdbaarheidsdatum ..... Lag al heel lang in mijn koelkast ...... En nu is het op .... Maar .... het was écht een klein blokje nog.

Maar dat ik me nu veel beter voel??? Nee niet echt, maar op een of andere manier is die absurde drang naar koekjes wel weg ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 okt 2010 19:21    
Vrouw Weeggegevens   JaRo09
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker en een beetje van mezelf

Reageer met quote
wat een goeie tips zeg! deze ga ik er echt bij houden om het vol te houden!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 okt 2010 13:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Fijn dat jullie er iets aan hebben, alle beetjes helpen he! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 okt 2010 14:28    
Vrouw Weeggegevens   JaRo09
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker en een beetje van mezelf

Reageer met quote
nou vind ik wel! Het kan heel moeilijk zijn maar het is zeker de moeite waard! Ik zou graag weer wat kledingmaten van vroeger aan kunnen al hoe wel 34/36 niet hoeft hoor maar kilo's er af dat is wel de bedoeling

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 okt 2010 15:11    
Man   nielsB
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik heb ook altijd moeite met niet eten, ik heb altijd de neiging om snel een snack te pakken als ik honger krijg. Ik zal wel even proberen om je tips toe te passen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2010 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 2 van 17