Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor het makkelijker afkicken van suiker

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   arienino
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
hallo
mijn man loopt momenteel bij de obesitas polie in het slotervaart ziekenhuis ,
de artsen zeggen dat iedereen denkt dat light producten beter zijn ,maar wat denk je
er zitten evenveel suikers in ,wie had dat gedacht .het zelfde als cola zero ,niet doen ,is even slecht als gewone cola
mijn man mag dat allemaal niet meer ,is het zelfde als zoetjes ,die namen wij altijd in de koffie omdat men zei dat het beter is ,maar daar is dus niks van waar .
zo zeggen de artsen in de obesitas polie amsterdam slotervaart ziekenhuis .hij heeft nu dat alles laten staan en is al 2 kilo afgevallen terwijl hij eerst zoetjes en light producten nam en nu niet meer ,dus ik geloof het zieken huis wel ,ze hebben het wel bewezen weer
gr arienino

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2012 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
In light en Zero zit zoetstoffen en zoetstoffen zijn bijna of misschien nog wel slechter dan suiker.
Maar omdat fabrikanten het zo weten te verpakken dat ze de conument het idee geven dat ligt/zero goed is voor de mens verkoopt het zo goed. Tegenwoordig wil iedereen afvallen of een maatje minder.
Als we allemaal gezonder en bewuster willen gaan leven zullen we zelf moeten weten wat er goed en slecht voor ons is. Dus dat is weten wat wel en niet goed is en etiketten lezen....nou ja eigenlijk zo min mogelijk producten met etiketten gebruiken en zoveel mogelijk vers en uit de natuur. Eten zoals onze voorouders hebben gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2012 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
helemaal mee eens.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2012 5:20    
Vrouw Weeggegevens   Shanna38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dit is een leuke site met info en recepten over suikervrij eten: http://suikerwijzer.nl/

Groetjes van Shanna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 feb 2012 21:13    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Er zijn dingen die ik gewoon echt niet kan eten zonder dat het gezoet is, kwark en yoghurt zijn van die dingen. Nu doe ik er vaak honing in want dat vind ik nog lekkerder dan suiker en is in ieder geval een natuurproduct. Echter zit in honing natuurlijk veel natuurlijke suikers en koolhydraten.
Weten jullie nog een goed alternatief? Ik wil namelijk ook niet teveel zoetstoffen nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 8:08    

Reageer met quote
Cahira schreef:
Hallo allemaal,

Er zijn dingen die ik gewoon echt niet kan eten zonder dat het gezoet is, kwark en yoghurt zijn van die dingen. Nu doe ik er vaak honing in want dat vind ik nog lekkerder dan suiker en is in ieder geval een natuurproduct. Echter zit in honing natuurlijk veel natuurlijke suikers en koolhydraten.
Weten jullie nog een goed alternatief? Ik wil namelijk ook niet teveel zoetstoffen nemen.

Je zou steeds een heel klein beetje minder kunnen nemen.

Zelf eet ik deze producten altijd met vers fruit erin.
In het begin zou je vooral zoet fruit kunnen nemen zoals bananen en aardbeien bijv.

Geloof mij, het is echt een kwestie van tijd en dan ben je van de zoete smaak af.
Ik heb heel veel diabetici begeleidt en niemand miste na verloop van tijd de suiker.
De mensen die echt geen zout meer mochten en bijv. brood zonder zout moesten eten vonden dat na jaren nog steeds een gemis.

Heel veel sterkte ermee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Miilanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het was voor mij gewoon een kwestie van wennen. Ik doe er zelf ook altijd vers of gedroogd fruit in. Anders vind ik het ook niet zo lekker. Daarnaast doe ik er ook Brinta in, maar havermout of muesli kan natuurlijk ook.
Biologische honing kan volgens mij geen kwaad, maar die haal je niet zomaar in de supermarkt.

Momenteel probeer ik op gewicht te blijven. Ik heb er hard voor gewerkt en ik ben er trots op! Ik hoef alleen nog te werken aan een strakker lichaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 18:03    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Bij Dirk verkopen ze wel biologische honing, maar dat is ook puur suiker en dus wat dat betreft net zo slecht. Maar als je steeds een beetje minder doet en inderdaad lekker mengt met fruit kun je het over maand zonder suiker eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 18:13    

Reageer met quote
Als ik iets in mijn leven geleerd heb, dan is het dat je vaak beter iets in hele kleine stapjes kunt (af)leren.

Voor afvallen geldt dat voor de meeste mensen ook. Ze zijn jaren bezig om af te vallen en uiteindelijk is het resultaat maar heel klein.

Met een minimale verandering is het zonder enig probleem vol te houden en gaat het gewicht langzaam maar gestaag naar beneden.

Oke, uitgezonderd in stressvolle situaties.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2012 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Mee eens Lunafloor, het probleem is dat de meesten snel resultaat willen zien... dus gaan ze voor rigoreus en streng en houden het niet vol. Het overbekende gejojo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2012 9:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 6 van 12