Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips voor het makkelijker afkicken van suiker

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mayos
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
dat is helemaal niet stom, dat is de sleutel tot succes!! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 12:12    
Vrouw Weeggegevens   peetjehein
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 12:40    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
peetjehein schreef:
danje hoor ik ben ook heel trots op mij zelf al is het stom om van je zelf te zeggen.
Maar ik ben het wel
Erg blij groetjes peetje

Niets stom, Je doet het geweldig en dat mag je best tegen jezelf zeggen.

Als anderen het zeggen is het leuk maar jezelf een compliment geven of zelfs een beloning is ook heel goed.

Ik ben ook APETROTS op mijzelf. Zo, nu is het misschien voor jou ook wat makkelijker om dat te zeggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 6:59    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
denk dat mensen liever complimenten krijgen dan zichzelf complimenten geven.
Persoonlijk vind ik het fijner dat iemand tegen me zegt dat ik goed bezig ben dan dat ik het zelf zeg.
Dn klinkt het zo raar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 7:05    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Dan zou het een goeie oefening voor je zijn Mirjam, wat is er raar aan? Je mag best trots op jezelf zijn als je iets hebt gepresteerd, hoe klein of onbenullig dat ook mag lijken in de ogen van iemand anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 8:52    

Reageer met quote
Weet ook niet hoe dat kan. Maar ben blijer als iemand tegen me zegt dat ik er goed uit zie of vraagt of ik afgevallen ben dan dat ik het zelf zie.
Zal tussen de oren zitten denk ik.
Zelfde denk ik als mensen veel afvallen en iedereen het ziet maar je het zelf niet ziet. IK had in die tijd dat ik veel was afgevallen dat iedereen me dun vond maar ik zelf nog vond dat ik dik was. Keek ook niet naar mezelf mee in de spiegel voor die tijd en bleef het zelfde dikke persoon zien.
Je hersens haalt gekke dingen met je uit....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 21:20    
Vrouw Weeggegevens   Lilabella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Puur en gezond eten

Reageer met quote
ja dat heb ik ook wel dat ik het belangrijk vind dat anderen het ook zien dat ik afgevallen ben. Heeft met zelfvertrouwen te maken natuurlijk, je moet het in principe voor jezelf doen en niet om anderen te laten zien Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2011 21:52    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik deed het ook voor mezelf.....maar ik zag het zelf niet.
Nam me ook voor nooit meer dik te worden en nog geen half jaar later kwam ik langzaam al weer aan. En nu 2,5 jaar verder ben ik weer net zo dik en misschien wel dikker dan toen.

Je zelfbeeld moet ook afvallen om het zo maar te zeggen.
Nu doe ik het vooral om niet altijd moe te zijn en niet overal pijntjes te hebben of andere lichamelijke klachten.
Als je stopt met suiker eten krijg je meer energie dat zorgt ervoor dat je je beter voelt en de kans op depressies kleiner word.
Veel denken dat stoppen met suiker eten alleen maar goed is voor je lichaam maar is ook net zogoed voor je geest.
Als lichaam en geest in balans zijn voel je je goed. Dat is ook de rede dat je tijd moet maken om te ontspannen. Een boek lezen of dagje sauna...dat ligt aan de persoon zelf.
Aandacht geven aan je zelf!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2011 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Paquda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Omdat ik altijd veel suiker naar binnen heb gewerkt had ik de eerste 2 dagen veel last van hoofdpijn toen ik begon met lijnen.
Ik had mijn suiker in thee en koffie vervangen door 1 zoetje. De koffie doe ik nu zonder zoetje.

Je kan het toch wel goed merken aan je lichaam, ben er nu gelukkig over heen en is het puur mentaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Ladivaloca
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Paleo-dieet

Reageer met quote
ik ben vrij nieuw hier nog ,en ben dus alle verhalen nog aan het "doorspitten ".......

Mijn "stokachterdedeur" vertelde toevallig van de week ook dat niet drank en drugs máár suiker verslaving nummer 1 is .
Hij gaf me als advies om dingen die je echt niet "pruimt "zonder suiker , te verrijjken met een klein beetje honing...
....ik moet zeggen dat bevalt me goed tot nu toe ( maar ben ook pas 2 dagen bezig dan he ,hahaha)...misschien een tip voor anderen hier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2011 13:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12