Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

tips om de knop om te zetten

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Haakmuts
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik weet het niet meer.
ik begin smorgens goed tijden het ontbijt en met de lunch ga ik de mist als in. ik eet dat teveel.
en dan heb ik het gevoel dat de dag alweer ,verspeelt, is.
en zo gaat het al een week.
ik moet ergens de knop zien te vinden.
kan iemand mij helpen waar ik die moet zoeken hihi Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2016 13:50    
Vrouw Weeggegevens   Roxx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik weet niet hoe je dagelijkse leven eruit ziet. Ik ga in het weekend altijd te wandelen, minstens een uutje. daarna eet ik altijd iets wat goed vult zoals ik bij mij nu heb ondekt dat ik lang kan doen op een smoothie van banaan, 2 kiwi's en een grote hand spinazie bladen. en dan heb ik ook lang een vol gevoel. Ook zit ik langer vol van een schaaltje yoghurt. dan neem ik altijd fruit bij wat ik nog heel klein snijd. zo doe je ook wat moeite voor je eten. Als je werkt/school neem dan zoveel mogelijk gezonde dingen mee waar je veel van kunt eten en niet veel in hoeft te zitten, als je uit verveling eet neem je bijvoorbeel een komkommer of tomaat mee. of een wortel want daar doe je langer over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2016 19:39    
Vrouw Weeggegevens   Roxx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De knop ik bij mij omgegaan toen ik van mijn gewicht schrok. en daarna in de spiegel keek in mijn ondergoed. maar het is voor iedereen anders, en het is natuurlijk doorzettingsvermogen en leuke receptjes waarbij je het lang vol houd. zonder lekker eten houd je het niet vol maar ik hou gelukkig erg van fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2016 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Haakmuts, misschien zou je een tussendoortje moeten nemen tussen ontbijt en lunch, stukje fruit of zo? Dan heb je met de lunch minder trek en kun je het misschien makkelijker aan om goed en matige keuzes te maken? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 0:27    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Koop het boek van Judtith Becks, een schrift, kaarten en leuke stickers. Begin te lezen en dan van dag tot dag 42dgn haar stappenplan. Oh, hoe confronterend en wat een foute gedachten hebben we ontwikkeld omtrent eten, dieten, troosthapjes en het goedpraten.
Mij helpt het enorm om af te rekenen met ongepland, teveel eten, mensen die me eten opdringen en vooral het eten minder belangrijk te maken!
Tja, kijk naar mijn lijstje, het werkt echt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2016 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien heb je hier ook iets aan:
http://www.weegclub.nl/forum/tips-voor-moeilijke-momenten-t23366.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 feb 2016 14:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1