Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Tips buikje wegwerken

Auteur Bericht
Man   Loonwerker
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van bijna 19, 177cm en weeg momenteel 71,8 kilo. Maar toch begint er een klein buikje (buikvet onderaan de buik) te vormen. Ik ben er wat op gaan letten en probeer er nu vanaf te komen.

Ik ben gewoon normaal blijven eten, neem ontbijt. Ben tussendoortjes (zoals snoep etc..) over gaan slaan, en met dit mooie weer voetbal ik met mijn kammeraden 2 a 3 keer per week.

Ik slaap ook minstens elke nacht 7 uur per nacht, soms wat meer maar dat is niet zo vaak.

Toch zou ik graag van dat buikvet afwillen komen, dit gaat niet binnen een week. Dat verwacht ik ook niet, maar toch vraag ik me af of ik wel goed alles doe om dat vet te verbranden.

Dat voeballen is btw elke keer 1 uur.

Iemand tips of doe ik het goed?

gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2016 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Loonwerker.
Koolhydraten minderen ( bewust omgaan met de hoeveelheid koolhydraten die je eet) helpt goed tegen buikvet.
Ga eens rond kijken bij de low carb eetwijzen hier op het forum, er zit een manier tussen die je aanspreekt. Afvallen in gewicht zal niet nodig zijn vermoed ik?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2016 18:28    
Man   Loonwerker

Reageer met quote
Afvallen voor het gewicht is zeker niet nodig. Het is puur mijn buikvet wat ik weg wil hebben. Koffie verwissel ik 9 van de 10 keer voor water. Als ontbijt neem ik alleen worst met brood en een glas melk. Verder is het puur dat ik z.s.m. van dat buikver af wil. Vandaar dat ik wat tips wou hebben. Dat dieet wat je opnoemde ga ik zeker aan beginnen!

Is dit tevens ook een (redelijk) goed ontbijt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2016 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Oefening in een sportschool zouden je misschien kunnen helpen. Lach Je lichaamsgewicht is keurig, dus anders gaan eten zal niet veel helpen vermoed ik. Suiker in al zijn vormen mijden is nooit verkeerd, maar of je dan van dat buikvet afkomt zou ik niet weten. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mei 2016 0:28    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Toch wel Missy Lachen , zeker als je 19 bent. (Ik geef toe, als je 46 bent blijft er een hardnekkig beetje hangen, maar... de rest is weg)
Dat lukt met alleen sporten meestal niet omdat je niet plaatselijk vet kunt verbranden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mei 2016 18:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1