Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Thuissport sprintje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   anoniem1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Als gastouder en moeder van 3 kinderen komt sporten in de sportschool er voor mij meestal niet van. In het verleden wel geprobeerd, maar maar een paar maanden stop ik alweer.

Inmiddels ben ik gestart met een kettlebel challenge voor 30 dagen. 5e dag vandaag gedaan en sinds 2 weken eet ik koolhydraatarm waar ik me super goed bijvoel. Alleen ik ben opzoek naar nog meer manieren van thuissporten vooral oefeningen of challenges die buik/billen aanpakken. Hebben jullie suggesties?

Doe gezellig mee en motiveer elkaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 14:26    
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe met je mee:) als je googled op buik challenge krijg je bij afbeeldingen een heleboel opties dit kan natuurlijk ook voor je benen, armen of billen. Misschien leuk om het samen te doen? Kunnen we elkaar steunen:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 16:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed plan Mara. Ik maak alleen eerst de challenge af waar ik nu mee bezig ben: Kettlebel challenge nog 17 dagen te gaan. Daarna ga ik zeker door met een nieuwe challenge 😊

Leuk dat je meedoet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 19:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig! Kettle bell challenge klinkt wel heel pittig! Is het goed vol te houden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 21:11    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja heel goed begonnen met een 4 kilo en sinds een week gebruik ik 12 kilo. Vandaag stonden er 100 kettlebel swings op het programma, ik merk dat het steeds beter gaat en ik minder rustmomenten tussendoor nodig heb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 21:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw knap! Goed bezig cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 6:55    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ga meedoen in dit sprintje omdat lopen tijdelijk niet goed is, vanwege hernieuwde last van hielspoor, fietsen ; iets te koud en soms glad, en ''ik ga naar de fitness'' blijft meestal bij de woorden; dus ik ga hometrainen ! Lachen Lachen Ook leuk ! Lachen

Zodirect de oude maar goede hometrainer ( fiets ) uit de berging naar boven sjouwen, hij kan het beste in de slaapkamer.

Zonder beweging val ik nauwelijks nog af. Zit een paar kilo van eengoed BMI. Een must dus.Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 13:25    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Was vergeten dat dit sprintje er al was. Heb dus een hometrainer sprintje geopend, sorry. Maar nu is het er al. Kunnen jullie daar ook meedoen. Heb eindelijk mijn hometrainer uit de berging gehaald, en de afgelopen 2 dagen 40 min. gefietst. 1e dag 8,5 de tweede 9.5 km. Ik wil alleen rustig fietsen op redelijk realistische weerstand. (nr.8 van 10) Tevreden en voel me er goed bij. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1