Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

This is it! In zomer 2017 behaal ik m'n streefgewicht! (2/2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Een mooi groen lijntje in ieder geval ja, dus mag niet klagen eigenlijk.
Maar ik zie die kilo's zo graag verdwijnen Lachen

Gisteren een lange zomerse jurk gekocht voor een bedrijfsuitje volgende week (3 dagen naar Kopenhagen) Het is geloof ik al 20 jaar geleden dat ik een jurk heb gedragen Geschokt Maar dacht doe eens gek en paste er 1 in een winkel. Paste zomaar in maat 40 en volgens dochter stond het leuk, dus maar gekocht. Nu nog zien of ik hem echt ga dragen, ben helemaal geen jurkentype eigenlijk Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Lekker toch meid Geniet er van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 11:17    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zo blij dat ik nu ook een groen vakje heb. Niet gesnoept meer. Veel kersen en rode bessen en aardbeien gegeten de afgelopen periode. Heerlijk dat fruit van deze periode. Dan mis je de zoete snoeperijen ook niet meer. Ik heb ook meer gelopen, en meer water gedronken dan eerst. Het heeft gelukkig geholpen, met eindelijk gewichtsverlies.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Waardeloos, ik ben al tijden niet geweest. Het ging zo goed..., maar ben weer begonnen met werken, moet veel reizen en daarnaast ben ik ook tweede jaars student aan een online uiversiteit en dat met kinderen er nog bij, heb ik geen tijd om adem te halen, laat staan om te sporten en op mijn gewicht te letten Sip.

Jomar, ik ben gek op jurken, zitten zo lekker, niks geen strak gedoe rond je buik Lachen ik draag eigenlijk niets anders. In de zomer lange jurken en in de winter korte met een dikke legging eronder.

Bossie, goed hoor! Ik zat ook onder de 90, maar durf me nu helemaal niet meer te wegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 11:51    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie, wat vervelend. Even door de zure appel heenbijten. Dan kun je weer beginnenmet afvallen. Heel veel succes!

Het ziet er naar uit dat ik mijn doel misschien wel kan halen! Ik ga mijn best doen 😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 8:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kellydragongirl: Fijn dat je weer op de goede weg zit! Zoet fruit helpt zeker om de trek in zoetigheid te bevredigen Lach

Sophie: Kan me voorstellen dat het lastig is om op gang te komen, en blijven volhouden, als je agenda zo volgepland staat.
De jurk zit inderdaad heerlijk, lekker luchtig en los, maar voor mij even wennen Lachen

Bossie: Wat een mooi groen vakje! Je zit inderdaad niet ver meer van je streefgewicht, en of je het haalt of niet...je bent maar mooi heel dicht in de buurt gekomen! Maar ik hoop voor je dat je het haalt Lach

Ik heb ook weer een mooi groen vakje gelukkig, na een slechtere week. Streefgewicht voor dit sprintje haal ik niet met nog 2 weken, en het bedrijfsuitje wat ik heb van dinsdag tot donderdag. Maar dat geeft niet, uiteindelijk kom ik er wel Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 9:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat zijn er trouwens ontzettend veel af gevallen zeg. Een hele lange lijst, maar uiteindelijk zijn er nog maar een paar over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 16:37    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet zoveel meer Nee, maar hopelijk gaan ze toch lekker Lach

Een hele ons er af deze week (die er na mijn ontbijt vast al weer dubbel aanzit Lachen )
Volgende week hopelijk weer wat meer Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 9:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een + deze week. Ik ging gisterenavond helemaal de fout in. Jammer, kan gebeuren en we gaan gewoon weer verder ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
het afvallen staat een beetje op een laag pitje. Schaam Schaam
Ik ben de komende twee weken weg en neem geen laptop mee, dus zal ook niet online zijn.
Ik denk niet dat ik nog het einde mee maak van dit sprintje.

Veel succes allemaal! zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 10:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8