Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

This is it! In zomer 2017 behaal ik m'n streefgewicht! (2/2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Bossie: Je gaat in ieder geval hardstikke goed, en dat is het belangrijkste! Of je dat doel nu een maand, 2 maanden later haalt maakt helemaal niets uit natuurlijk Lach

Amanda: Chips om half 6 's morgens? Lachen Nou ja kan me voorstellen dat je dan misschien later op de dag minder behoefte hebt aan snacken. En die vroege caloriën gebruik je wel weer door de dag heen.
Beterschap, hopelijk smaakten de aardbeien en watermeloen Lach

Een mooi groen hokje weer. Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven, 18 kilo minder sinds januari. Nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Lekker he Jomar, ik ken het gevoel.

Mijn begingewicht op de site klopt niet. Ik begon op 7 februari 2016 met een gewicht van 161.1. Nu 16 maanden later ben ik 70.3 kilo kwijt.... Ik kan het gewoon niet bevatten, 70 kilo! Dat is een gemiddelde vrouw met overgewicht die ik ben afgevallen Geschokt En ik ben nog niet klaar. Mijn doel is 82,5 kilo, dus ik moet nog 8,2 kilo. Volgens de normen ben ik dan nog steeds te zwaar, maar ik denk dat minder mij gewoon niet staat. Toch is er een stemmetje in mijn achterhoofd die fluistert: waarom ga je niet naar 80.6, want dan ben je iets meer dan de helft afgevallen. Maar waar stop je dan? Ik dacht aan 82,5, want dan wil ik mijn verdere leven tussen de 80 en 85 blijven jojo-en. Dat is te doen. Ik ben meerdere keren op vakantie geweest en dat gaat prima. Ik blijf op gewicht of val af en qua eten gaat het gewoon heel goed. Ik heb geaccepteerd dat suiker gewoon een no-no is voor mij. Er zijn gelukkig steeds meer suikervrije alternatieven, alleen suikervrij roomijs kan ik niet vinden, maar heb gelukkig wel een recept gevonden. Dat wil ik dit jaar proberen, ik heb een ijsmachine, dus...

Moraal van het verhaal: als je eraan toe bent en je manier hebt gevonden, dan lukt het gewoon!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 10:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bossie: Wat een fantastische prestatie heb jij geleverd, respekt Uitroep
Kan me voorstellen dat je nu lekker in je vel zit en het bewegen zoveel makkelijker gaat Lach
Inderdaad nu gewoon kleine doelen stellen en als je dat bereikt hebt kijken of je je daar prima bij voelt, en misschien besluit je wel om nog een stapje te nemen. Zo niet, mag je sowieso ontzettend trots op jezelf zijn Lach
Ik heb altijd (tot mijn veertigste) tussen de 58 en 63 gewogen, dus voor mij was dik in de 90 (heb zelfs de 96 gezien Heel heel boos ) enorm veel.
58 hoef ik niet meer te wegen en ben al heel blij met wat ik nu weeg. Alles meer er af is een bonus Erg blij

Een ijsmachine staat ook nog op mijn verlanglijstje...misschien mezelf kado doen als ik mijn streef voor dit sprintje heb bereikt Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 10:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Jomar en dat is een leuk doel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 10:59    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jomar
Ik zeg t je; t smaakte heel erg goed.. (niet ook proberen he Lachen) Naja t lag naast mn bed die kleine zakjes, en k moest gewoon wat eten , te lui om op te staan ofzo?!
Die aardbeien en watermeloen zijn allang op...heeeeeeerlijk.. al 3 kwarts watermeloen eerlijk gezegd ondertussen... 1 bak aardbeien.. k heb maar gelijk nieuwe gehaald vandaag...
naja beter dit dan chips, niet!

Zozo das veel 18 kilotjes in amper een half jaar tijd.
Respectt Mallepietje

Wouww bossie, das heeeeeeeeel veel.... die andere 8 kilo is dan niks ten opzichte van.....
Je moet op dat moment kijken waar je blij en tevreden mee bent.

Mm..klinkt goed een eigen ijsmachine.....geen idee hoe te maken maar goed...dat kun je overal vinden....lang leve google Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 21:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad Amanda. Google is mijn held hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 10:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Google is your friend zeggen ze toch Lachen

Ik heb voor het eerst in mijn leven een week met een bakje aardbeien gedaan Geschokt 1 of 2 per dag om wat zoets te hebben, heerlijk! En gewoon zo, terwijl ik er voor altijd een lading suiker er op deed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 10:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Jomar!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jomar aardbeien zijn gewoon superlekker.. waarom eet j er maar 1 of 2?
ik at ze ook voorheen met suiker, nu de zonder, ook hartstikke lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 16:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet er 1 of 2, merendeel om controle te hebben. Zo neem ik ook 3 noten per dag of om de dag, en 1 of 2 blokjes 90% chocola of zelfgemaakte kokoschocola.
Voorheen kon ik gedachteloos een hele zak noten of reep chocola naar binnen werken Schaam Schaam Nu probeer ik echt heel bewust van de smaak en consistentie te genieten. Want dat is waar het toch eigenlijk om draait, niet hoeveel je naar binnen werkt zonder echt te genieten.

Mezelf een beetje discipline bijbrengen dus Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 16:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 5 van 8