Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

This is it! In zomer 2017 behaal ik m'n streefgewicht! (2/2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
page schreef:
Hmmm hij is een beetje rood.
Ik heb erg veel last met mijn darmen en kan haast niet naar de wc. Als ik dan moet ga ik met angst voor de pijn want dat doet het helaas.
Ik hoop dat dit snel over is.
Hebben jullie nog tips voor dit probleem???

WAPITI kruidentabletten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 1:32    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heel jammer, 0,8 aangekomen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in mezelf. Ik heb een hele week Modifast shakes gegeten en fruit/groenten. Ik ga overstappen van het Modifast dieet naar EGA, omdat ik dan meer mag eten gedurende de dag, als ik maar het dieetboekje aanhoudt, en de zoete groenten eet en meer water drink.

Ik hoop dat de verandering qua dieet ervoor zorgt dat het resultaat volgende week wel een groen vakje oplevert.

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Jeetje Kellydragongirl, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Wees teleurgesteld in de methode, maar niet teleurgesteld in jezelf zijn, je hebt je best gedaan!
Hopelijk gaat verandering van dieet je wel succes brengen. Het is vaak niet eens minder eten, maar anders. Veel groentes vooral.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:13    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hallo Jomar,

Dankjewel voor je motivatie.
Het is meer dat ik voorheen behoorlijk wat snaaide uit het werk (12:30 pauze op het werk en 19:00 avondeten), dus tussendoor erge trek.

Ik ben de hele week sterk geweest en heb radijsjes en frambozen gesnoept op dit zwakke moment. Verder elke pauze 30 min gewandeld en enkel water en zwarte koffie gedronken.

Ik ga er komende week tegenaan met mijn nieuwe dieet E.G.A. Mijn moeder houdt zich daar ook aan, en zij is er deze week flink mee afgevallen. Ik hoop dat het mij ook lukt.

Op straat feliciteren mensen mij nu met een baby, terwijl ik dolgraag kinderen had gewild, maar ze (nog) niet heb. Dat is wel heftig, vind het ook beschamend naar mijn vriend toe, die 57 weegt.

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:23    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een groen vakje erbij, tevreden mee Lach

Kelly, dat is ook zuur als je zo je best hebt gedaan. Misschien moet je lichaam even omschakelen en uit de spaarstand komen. Hopelijk deze week meer succes met het EGA dieet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 8:19    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Hier een mooi groen vakje.
Ben er helemaal blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Sanne1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier is het een ramp met eten. Ik blijf eten, veel en ongezond.
Voor de vierde keer op rij een rood vakje.
En ik zit op mn hoogste gewicht ooit.

Nu ben ik er klaar mee. Nieuwe start op deze eerste dag van een nieuwe maand.
Altijd onthouden: "Eten is niet de oplossing tegen rotgevoelens!"
Sanne...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 10:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En je krijgt er alleen maar meer rotgevoelens (over jezelf) bij omdat je teveel eet. Dus Nee, eten helpt niet tegen rotgevoelens. Maar het is niet makkelijk om uit die negatieve spiraal te komen Boos
Probeer altijd eerst een goede keuze te maken, aardbeien, snacktomaatjes ed, en dan tegen jezelf zeggen als ik er na nog trek heb dan mag ik wat anders. Zo haal je het beladende er af, en vaak als je wat anders gegeten hebt is de grootste behoefte aan wat anders ook weg. Voor mij werkt dat wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Kom ik deel 2 eindelijk tegen, beetje laat gezien hahaha. Ik betwijfel of ik het haal, maar we gaan een poging doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ Sanne,
Allereerst, ik vind je gewicht nog best meevallen. Je ziet zelf in dat er iets moet gebeuren.Die kleine plusjes elke week motiveren niet echt, maar wat je neemt zal dan net iets teveel zijn dan wat voor jou toegestaan is.
En van eten wordt je misschien even blij op dat moment, maar erna denk je grrr waarom niet iets gezonds genomen. Helaas kampen we allemaal weleens met zulke momenten.
Ik zat vanmorgen om half 6 bv al aan een zakje chips haha.. naja dan was dat mijn snackmoment van de dag.

Bossie,
ik ben ook pas ingestapt vandaag, kijken wat eraf gaat is toch prima..

Zometeen ga ik maar even naar de supermarkt, ik wilde eigenlijk wachten tot morgen, dan ga ik naar de markt, maar nu Jomar erover begint wil ik ze toch nu. Evenals watermeloen, jummiee wat heb ik daar zin in. Normaal doe ik mee aan de ramadan (niet verplicht), dit jaar even niet, t is zo warm begonnen, en ben al n aantal dagen ziek, dus zit er niet bepaald in nu.

Wat een hoop lege vakjes trouwens hier.. waar zijn jullie ?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 11:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8