Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

This is it! In zomer 2017 behaal ik m'n streefgewicht! (2/2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee Lach Ben nu zo'n beetje halverwege en nog een deel kilo's te gaan. Het uiteindelijke streefgewicht zal ik dit sprintje niet halen, maar heb het op 69 kilo gezet. Dat zou heel mooi zijn.
Succes allemaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Sanne1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie deze week?

Ik heb een paar eetbuien overwonnen door te gaan wandelen. Helaas eet ik over het algemeen nog wel te veel dus blijft gewicht hetzelfde (beetje schommelend).
Ik vind het erg moeilijk om bv in de ochtend na 2 boterhammen te stoppen.

Hoe houden jullie vast aan je voornemens?

X Sanne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 9:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
hoi allemaal,

sorry dat ik al weer een tijdje hier niet ben geweest.
Het ging even niet zo goed.. emotioneel zat ik er even doorheen (dit jaar 10 jaar geleden dat mijn broer is overleden), kon de motivatie niet meer vinden en was echt even klaar met alles.
Nu begin ik langzaamaan weer op te krabbelen, en weer rustig aan met gezonder eten en meer bewegen. Vrijdag zal ik weer op de weegschaal stappen, en dan zien wat de schade is. Maar goed, ik probeer positief te blijven nu. En ik ga in kleine stapjes richting mijn doel. Die zal ik niet deze zomer halen, maar ik hoop dan maar eind dit jaar Lach

Sterkte CrazyMoon,
Bedankt voor deel 1. Doe je mee met deel 2?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
ja, CrazyMoon, wel mee doen met dit sprintje, jij hebt het idee gehad om het te beginnen! Hoop dat je je motivatie weer helemaal terug vind en het maakt niet uit wanneer je de streef haalt, deze zomer of pas later. Ik snap ook best dat het wel emotioneel is, maar prober je er over heen te zetten, de pijn gaat nooit weg maar jouw leven gaat wel gewoon door.

Sanne, bij mij gaat het zozo, ik heb wel gesport, maar als het om eten ga, grijp ik te snel naar de chocola, daar moet ik nog wat aan zien te veranderen. Ik ben dus ook helemaal de verkeerde om te vragen hoe ik dat doe met voornemens. Ik neem me wel voor om geen chocola te eten, maar in praktijk werkt dat dus niet. Ik sport wel veel, en dat hou ik dus vol omdat ik anders op de kop krijg van de trainer, ik voel me dus ook verplicht om heen te gaan, anders had ik het al lang laten vallen ondanks dat ik voor 6 maand heb betaald...

Jomar, success!

Ik sluit het sprintje op zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 17:12    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Sophie,

ja moeilijk he, de drang om het te doen wint dan helaas toch van alle positieve motivatie.
Maar er komt een dag dat we het gaan winnen Lach Dan kunnen we "Nee" zeggen tegen al het te veel ongezonde en kiezen we voor onszelf en een gezond lichaam. Uiteindelijk geeft een gezond lichaam meer vreugde dan 1 reep chocola.

Goed dat je in ieder geval sport! Ga zo door!

Ik heb helaas weer veel te veel gegeten dus sta komende week waarschijnlijk in het rood.
Maar opgeven en blijven eten is ook geen optie dus elke dag weer het goede proberen

Take care! X

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 21:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi gezegd Sanne 1986. Daar heb je helemaal gelijk in. 'Uiteindelijk geeft een gezond lichaam meer vreugde dan 1 reep chocola'
Nu er een flink aantal kilo's af zijn ga ik echt merken dat ik me met minder kilo's zoveel beter voel.

Ik heb deze week een vriendin te logeren gehad, dus het gewichtsverlies zal morgen niet zo spectaculair zijn. Maar ik heb me wel zo goed als helemaal aan het koolhydraatarm gehouden. Enkel wat meer stukjes kaas, worst, nootjes en misschien wat grotere porties om niet in de val te lopen om echt buiten mijn boekje te gaan.
Volgende week weer wat strenger zijn, maar denk dat ik wel een klein groen vakje heb morgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 21:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Toch nog 0.6 kilo er af deze week, dus ik ben heel tevreden Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 9:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   LilyBeer
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Dr.Cohen

Reageer met quote
hi all,

ik ga met jullie meedoen dan heb ik ook een steuntje in de rug
(kan ik wel gebruiken Erg blij ).

suc6 de komende week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 17:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jomar schreef:
Nu er een flink aantal kilo's af zijn ga ik echt merken dat ik me met minder kilo's zoveel beter voel.

Fijn Jomar! Dat blijven onthouden en voelen.
En toch ook weer groen, knap!

Ik helaas nog geen verschil in mn jojo mmmmmmm
Maar elke dag weer een nieuwe kans Sport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 9:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
LilyBeer schreef:
hi all,

ik ga met jullie meedoen dan heb ik ook een steuntje in de rug
(kan ik wel gebruiken Erg blij ).

suc6 de komende week

Leuk Lily, zet m op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 10:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8