Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Think Thin Thursday Tips by Judith Beck (engels)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 31-12-2007
Berichten: 14997
Dieet: 5:2 Vegetarisch


  Reageer met quote
Tuesday Reality Check: Dieters think they'll be happier if they can eat whatever, whenever, and in whatever quantity they want. In reality, once they start disciplining their eating and feel in control, invariably they feel so much better.

Dinsdag: Realiteits Check:
Mensen die op dieet zijn denken dat zij gelukkiger zullen zijn als zij alles kunnen eten wat zij willen, wanneer zij willen en elke hoeveelheid die zij willen.
In werkelijkheid is het zo dat als zij hun eten meer disciplineren en meer het gevoel hebben in controle te zijn, dat zij zich veel beter voelen.


Wednesday Sabotaging Thought: I'm upset, I need to eat to calm down. Response: If I eat when I'm upset, it will only make me feel better temporarily and then I will end up with two problems: the original one and now also the problem of getting off tack and feeling bad about myself. I deserve to be soothed but I don??t deserve to feel bad about going off my diet. It??s worth it to find other ways to calm down.

Woensdag Sabotage gedachte:
Ik ben gespannen, ik moet eten om te kalmeren.
Antwoord: Als ik eet wanneer ik gespannen ben, zal dat mij alleen even een beter gevoel geven en daarna zal ik met twee problemen zitten: Het oorspronkelijke probleem en nu ook nog het probleem dat ik van mijn pad afgegaan ben en mij slecht voel over mijzelf.
Ik verdien het om gekalmeerd te worden maar ik verdien het niet om mij slecht te voelen door mij niet aan mijn dieet te houden.
Het is de moeite waard om andere manieren te vinden om mijzelf te kalmeren.


Think Thin Thursday Tip: Make a list of all the reasons why it??s important to you to lose weight and read it every day, especially before meals and when you??re having cravings (and during holiday weekends!). It??s much easier to turn down unplanned food if you are reminded of exactly why it??s worth it to do so.

Denk Dun Dinsdag Tip:
Maak een lijst van alle redenen waarom het voor jou belangrijk is om gewicht te verliezen en lees deze elke dag, vooral voor de maaltijden en wanneer je een sterke eetdrang hebt ( en tijdens de vrije weekenden!)
Het is veel gemakkelijker om ongepland eten af te slaan als je er aan herinnerd wordt ,waarom het zo waard is om dat te doen.




Friday Weekend Warm-up: Make healthy choices this 4th of July weekend, like eating more fruits and vegetables and less fried foods and deserts. You absolutely, 100%, will not regret it when the holiday has passed.

Vrijdag: Weekend warming up:
Maak voor het komende 4e July weekend gezonde keuzes zoals meer fruit en groente eten en minder gefrituurd voedsel en desserts.
(4 juli is een feestdag in Amerika)
Je zal er absoluut, 100 procent zeker, geen spijt van hebben zodra de feestdagen over zijn.


Saturday Inspiration: Keep working on your healthy eating habits! Being thinner feels SO MUCH BETTER (for so much longer) than the momentary pleasure of any food or drink.

Zaterdag inspiratie:
Blijf werken aan gezonde eetgewoontes!.
Dunner zijn voelt ZO VEEL BETER ( en zoveel langer) goed dan het korte moment van het genot van welk voedsel of drank ook.


Sunday Sabotage: If you??re thinking ??This is too hard, I don??t want to stick to my diet right now,? remind yourself, ??This is just sabotaging thinking! I can??t keep giving into this type of thinking because then I will never reach my weight loss goals. Just ignore these thoughts and stay on track. It??s worth it!?

Zondag Sabotage:
Als je denkt:" Dit is te moeilijk, Ik wil mij nu niet aan mijn dieet houden" bedenk dan:
"Dit is gewoon een sabotage gedachte!
Ik kan niet zo blijven denken omdat ik dan nooit mijn doelen wat gewichtsverlies betreft haal.
Gewoon die gedachtes negeren en op het goede pad blijven. Het is het waard!".




Monday Motivation: Did you get off track at all this weekend? That??s okay! Everybody makes mistakes. The most important thing is to recover from your mistakes immediately and get right back on track. Don??t wait another minute/hour/day. Do it right now. You??ll be so happy you did.

Maandag Motivatie: Ben je van je pad afgegaan dit weekend?
Dat is ok! Iedereen maakt fouten. Het belangrijkste is dat je nu je fouten herstelt en dus weer meteen op het goede pad komt.


Tuesday Reality Check: Every bite of food you put in your mouth has calories, even if you eat it standing up in front of the refrigerator, as a free sample at the grocery store, or mindlessly in front on the TV or computer.

Dinsdag realiteits check:
Iedere hap voedsel die je in je mond stopt bevat calorien, zelfs als je staand voor de koelkast eet, of een vrij hapje bij de groente winkel eet of gedachteloos voor de tv of computer.



Wednesday Sabotage: "I've already blown it for the day, I'll start again tomorrow." Response: "If I got a ticket for running a red light, I wouldn??t run lights for the rest of day. I??d stop at the VERY NEXT one. Dieting is the same ?? one mistake does not rationalize continuing to eat out of hand the rest of the day. The calories (like the tickets) will keep adding up, so get back on track now!?

Woensdag Sabotage:
Ik heb het al verprutst voor vandaag. Ik zal morgen opnieuw beginnen.
Antwoord:" Als ik een bon zou krijgen omdat ik door het rode stoplicht zou rijden dan zou ik bij het volgende stoplicht stoppen en niet diezelfde dag nog door andere rode stoplichten rijden.
Op dieet zijn is het zelfde- een fout maken maakt het niet goed om voor de rest van de dag maar de fout in te gaan.
De kcal. ( bonnen) zullen zich blijven optellen, dus kom meteen weer op het goede pad!."


Think Thin Thursday Tip: Thinking too far into the future can be daunting and unhelpful. Instead of thinking, "Can I keep this up for life?" focus on what you have to do today. If tomorrow is hard, you'll figure out how to deal with it then.

Denk Dun Dinsdag Tip:
Te ver in de toekomst denken kan ......( weet niet wat daunting betekend, teleurstellend, moeilijk?)zijn en helpt je niet.
In plaats van dat je denkt" Kan ik dit mijn hele leven volhouden?
Focus je op wat je vandaag moet doen. Als morgen moeilijk is dan probeer je dan uit te zoeken hoe je daar mee om kan gaan.


Friday Weekend Warm-up: When dieters have a craving, they feel uncomfortable tension in their minds and bodies. This tension will go away either when they make the decision to eat OR when they definitively make the decision NOT to eat. This weekend make the decision to not give in to cravings.

Vrijdag weekend warming up:
Als mensen op dieet eetdrang krijgen, voelen ze een onconfortabele spanning in hun gedachtes en lichaam.
Deze spanning zal verdwijnen als ze de beslissing hebben gemaakt of ze gaan eten of als ze de definitieve beslissing hebben gemaakt om NIET te gaan eten.
Dit weekend maak je de beslissing om niet in te gaan op eetdrang.


Monday Motivation: Some of the smartest people we know are also those who struggle most with their weight. Being overweight has NOTHING to do with how smart, successful, or disciplined dieters may be in every other area of their lives because successful dieting requires specific cognitive and behavioral skills.

Maandag Motivatie:

Tuesday Reality Check: Every time you give in to a craving you make it more likely you'll give in the next time. Saying, "This one time doesn't matter," is simply just fooling yourself. Every SINGLE time matters. It??s not the calories, it??s the habit.

Wednesday Sabotaging Thought: ??It??s not fair that I can??t eat normally.? Response: ??Actually, I AM eating completely normally for someone who has the goal to lose weight and keep it off. I wasn??t eating ??normally?? before I started dieting because I was probably eating too much, too often, and too many unhealthy foods. This is my new normal, and most of the time it feels GREAT."

Think Thin Thursday Tip: When going out to eat, try to find the restaurant's menu online first. It is MUCH easier to decide ahead of time what healthy choices you should make then when you are actually in the restaurant, hungry, and tempted by other sights and smells.

Friday Weekend Warm-up: You definitely don't have to eat every time you're hungry, see other people eating, smell something good, etc. Just because you WANT to eat doesn't always mean you SHOULD.


Wie zich geroepen voelt tot vertalen, ga je gang...[/quote]

_________________
HET GAAT ONS LUKKEN


Laatst aangepast door Lunafloor op do 21 jul 2011 6:19, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jul 2011 6:14    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 24-9-2007
Berichten: 38469
Dieet: Weg m/d Weegschaal
Woonplaats: Gooise Meren


  Reageer met quote
Dank je L.

_________________
Februari challenge: punten voor oefeningen, Italiaans, wandelen, fietsen, yoga, tuinieren, klusjes en volgens plan eten. Punten totaal: 103/150
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 jul 2011 6:16    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 24-9-2007
Berichten: 38469
Dieet: Weg m/d Weegschaal
Woonplaats: Gooise Meren


  Reageer met quote
Judith Beck:

Think Thin Thursday Tip: Curbing your alcohol intake can make an enormous difference. Not only does alcohol have a lot of calories, but it can lower your inhibitions and cause you to eat more.

Denk dun donderdagtip: Je drankinname in toom houden kan een enorm verschil maken. Niet alleen heeft alcohol veel calorieën, het kan je drempel verlagen zodat je meer eet.

Waarheid als een koe met hoorns...

_________________
Februari challenge: punten voor oefeningen, Italiaans, wandelen, fietsen, yoga, tuinieren, klusjes en volgens plan eten. Punten totaal: 103/150
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 jul 2011 14:41    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 31-12-2007
Berichten: 14997
Dieet: 5:2 Vegetarisch


  Reageer met quote
[quote="Lunafloor"]Tuesday Reality Check: Dieters think they'll be happier if they can eat whatever, whenever, and in whatever quantity they want. In reality, once they start disciplining their eating and feel in control, invariably they feel so much better.

Dinsdag: Realiteits Check:
Mensen die op dieet zijn denken dat zij gelukkiger zullen zijn als zij alles kunnen eten wat zij willen, wanneer zij willen en elke hoeveelheid die zij willen.
In werkelijkheid is het zo dat als zij hun eten meer disciplineren en meer het gevoel hebben in controle te zijn, dat zij zich veel beter voelen.


Wednesday Sabotaging Thought: I'm upset, I need to eat to calm down. Response: If I eat when I'm upset, it will only make me feel better temporarily and then I will end up with two problems: the original one and now also the problem of getting off tack and feeling bad about myself. I deserve to be soothed but I don??t deserve to feel bad about going off my diet. It??s worth it to find other ways to calm down.

Woensdag Sabotage gedachte:
Ik ben gespannen, ik moet eten om te kalmeren.
Antwoord: Als ik eet wanneer ik gespannen ben, zal dat mij alleen even een beter gevoel geven en daarna zal ik met twee problemen zitten: Het oorspronkelijke probleem en nu ook nog het probleem dat ik van mijn pad afgegaan ben en mij slecht voel over mijzelf.
Ik verdien het om gekalmeerd te worden maar ik verdien het niet om mij slecht te voelen door mij niet aan mijn dieet te houden.
Het is de moeite waard om andere manieren te vinden om mijzelf te kalmeren.


Think Thin Thursday Tip: Make a list of all the reasons why it??s important to you to lose weight and read it every day, especially before meals and when you??re having cravings (and during holiday weekends!). It??s much easier to turn down unplanned food if you are reminded of exactly why it??s worth it to do so.

Denk Dun Dinsdag Tip:
Maak een lijst van alle redenen waarom het voor jou belangrijk is om gewicht te verliezen en lees deze elke dag, vooral voor de maaltijden en wanneer je een sterke eetdrang hebt ( en tijdens de vrije weekenden!)
Het is veel gemakkelijker om ongepland eten af te slaan als je er aan herinnerd wordt ,waarom het zo waard is om dat te doen.




Friday Weekend Warm-up: Make healthy choices this 4th of July weekend, like eating more fruits and vegetables and less fried foods and deserts. You absolutely, 100%, will not regret it when the holiday has passed.

Vrijdag: Weekend warming up:
Maak voor het komende 4e July weekend gezonde keuzes zoals meer fruit en groente eten en minder gefrituurd voedsel en desserts.
(4 juli is een feestdag in Amerika)
Je zal er absoluut, 100 procent zeker, geen spijt van hebben zodra de feestdagen over zijn.


Saturday Inspiration: Keep working on your healthy eating habits! Being thinner feels SO MUCH BETTER (for so much longer) than the momentary pleasure of any food or drink.

Zaterdag inspiratie:
Blijf werken aan gezonde eetgewoontes!.
Dunner zijn voelt ZO VEEL BETER ( en zoveel langer) goed dan het korte moment van het genot van welk voedsel of drank ook.


Sunday Sabotage: If you??re thinking ??This is too hard, I don??t want to stick to my diet right now,? remind yourself, ??This is just sabotaging thinking! I can??t keep giving into this type of thinking because then I will never reach my weight loss goals. Just ignore these thoughts and stay on track. It??s worth it!?

Zondag Sabotage:
Als je denkt:" Dit is te moeilijk, Ik wil mij nu niet aan mijn dieet houden" bedenk dan:
"Dit is gewoon een sabotage gedachte!
Ik kan niet zo blijven denken omdat ik dan nooit mijn doelen wat gewichtsverlies betreft haal.
Gewoon die gedachtes negeren en op het goede pad blijven. Het is het waard!".




Monday Motivation: Did you get off track at all this weekend? That??s okay! Everybody makes mistakes. The most important thing is to recover from your mistakes immediately and get right back on track. Don??t wait another minute/hour/day. Do it right now. You??ll be so happy you did.

Maandag Motivatie: Ben je van je pad afgegaan dit weekend?
Dat is ok! Iedereen maakt fouten. Het belangrijkste is dat je nu je fouten herstelt en dus weer meteen op het goede pad komt.


Tuesday Reality Check: Every bite of food you put in your mouth has calories, even if you eat it standing up in front of the refrigerator, as a free sample at the grocery store, or mindlessly in front on the TV or computer.

[b]Dinsdag realiteits check:
Iedere hap voedsel die je in je mond stopt bevat calorien, zelfs als je staand voor de koelkast eet, of een vrij hapje bij de groente winkel eet of gedachteloos voor de tv of computer.
[/b]


Wednesday Sabotage: "I've already blown it for the day, I'll start again tomorrow." Response: "If I got a ticket for running a red light, I wouldn??t run lights for the rest of day. I??d stop at the VERY NEXT one. Dieting is the same ?? one mistake does not rationalize continuing to eat out of hand the rest of the day. The calories (like the tickets) will keep adding up, so get back on track now!?

Woensdag Sabotage:
Ik heb het al verprutst voor vandaag. Ik zal morgen opnieuw beginnen.
Antwoord:" Als ik een bon zou krijgen omdat ik door het rode stoplicht zou rijden dan zou ik bij het volgende stoplicht stoppen en niet diezelfde dag nog door andere rode stoplichten rijden.
Op dieet zijn is het zelfde- een fout maken maakt het niet goed om voor de rest van de dag maar de fout in te gaan.
De kcal. ( bonnen) zullen zich blijven optellen, dus kom meteen weer op het goede pad!."


Think Thin Thursday Tip: Thinking too far into the future can be daunting and unhelpful. Instead of thinking, "Can I keep this up for life?" focus on what you have to do today. If tomorrow is hard, you'll figure out how to deal with it then.

Denk Dun Dinsdag Tip:
Te ver in de toekomst denken kan ......( weet niet wat daunting betekend, teleurstellend, moeilijk?)zijn en helpt je niet.
In plaats van dat je denkt" Kan ik dit mijn hele leven volhouden?
Focus je op wat je vandaag moet doen. Als morgen moeilijk is dan probeer je dan uit te zoeken hoe je daar mee om kan gaan.


Friday Weekend Warm-up: When dieters have a craving, they feel uncomfortable tension in their minds and bodies. This tension will go away either when they make the decision to eat OR when they definitively make the decision NOT to eat. This weekend make the decision to not give in to cravings.

Vrijdag weekend warming up:
Als mensen op dieet eetdrang krijgen, voelen ze een onconfortabele spanning in hun gedachtes en lichaam.
Deze spanning zal verdwijnen als ze de beslissing hebben gemaakt of ze gaan eten of als ze de definitieve beslissing hebben gemaakt om NIET te gaan eten.
Dit weekend maak je de beslissing om niet in te gaan op eetdrang.


Monday Motivation: Some of the smartest people we know are also those who struggle most with their weight. Being overweight has NOTHING to do with how smart, successful, or disciplined dieters may be in every other area of their lives because successful dieting requires specific cognitive and behavioral skills.

Maandag Motivatie: Sommige van de intelligentste mensen die we kennen zijn diegenen die het meest met hun gewicht vechten.
Overgewicht heeft NIETS te maken met hoe slim, succesvol of gediciplineerd je bent op elk ander vlak in hun leven omdat succesvol afvallen specifieke cognitieve en gedragsvaardigheden.


Tuesday Reality Check: Every time you give in to a craving you make it more likely you'll give in the next time. Saying, "This one time doesn't matter," is simply just fooling yourself. Every SINGLE time matters. It??s not the calories, it??s the habit.


Dinsdag Realiteits check:
Iedere keer dat je toegeeft aan je eetdrang wordt de kans groter dat je het de volgende keer ook doet.
Als je zegt:" Dit keer telt niet mee" hou je jezelf voor de gek.
Iedere ENKELE keer telt mee.
Het zijn niet de calorieen maar het is de gewoonte.

Wednesday Sabotaging Thought: ??It??s not fair that I can??t eat normally.? Response: ??Actually, I AM eating completely normally for someone who has the goal to lose weight and keep it off. I wasn??t eating ??normally?? before I started dieting because I was probably eating too much, too often, and too many unhealthy foods. This is my new normal, and most of the time it feels GREAT."

Woensdag Sabotage gedachte:
Het is niet eerlijk dat ik niet gewoon kan eten.
Antwoord: " Eigenlijk eet ik compleet normaal voor iemand die af wil vallen en het eraf wil houden.
Ik at niet normaal voordat ik begon met een dieet omdat ik waarschijnlijk te veel at, te vaak at en te veel ongezonde dingen at.
Dit is mijn nieuwe normale eetpatroon en de meeste tijd voelt het GEWELDIG.





Think Thin Thursday Tip: When going out to eat, try to find the restaurant's menu online first. It is MUCH easier to decide ahead of time what healthy choices you should make then when you are actually in the restaurant, hungry, and tempted by other sights and smells.

Denk DUN DONDERDAG TIP:
Als je uit eten gaat, probeer dat te kijken of je vooraf online het menu van het restaurant kan vinden.
Het is VEEL makkelijker om van te voren gezonde keuzes te maken dan wanneer je al in het restaurant bent, hongerig en verleid door wat je ziet en wat je ruik.


Friday Weekend Warm-up: You definitely don't have to eat every time you're hungry, see other people eating, smell something good, etc. Just because you WANT to eat doesn't always mean you SHOULD.


Vrijdag Weekend Warming up:
Je hoeft echt niet elke keer dat je honger hebt te eten, of als je andere mensen ziet eten, iets lekkers ruikt etc.
Gewoon omdat je WIL eten wil dat nog niet zeggen dat je ook MOET eten.

_________________
HET GAAT ONS LUKKEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jul 2011 17:54    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 24-9-2007
Berichten: 38469
Dieet: Weg m/d Weegschaal
Woonplaats: Gooise Meren


  Reageer met quote
Lunafloor, je bent een kei!!

_________________
Februari challenge: punten voor oefeningen, Italiaans, wandelen, fietsen, yoga, tuinieren, klusjes en volgens plan eten. Punten totaal: 103/150
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 jul 2011 20:57    
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 5-11-2007
Berichten: 2665
Dieet: Cohen
Woonplaats: Tegelen


  Reageer met quote
Fijn om te lezen en van te leren...de voor mij interessantste uitspraken print ik uit.

_________________
...

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013 9:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4