Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

terug van weggeweest Clau

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Clau
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sleeve / GoK

Reageer met quote
Hoi hoi,

Heb hier bijna een jaar niet meer gescheven.
Het ging niet zo best.. mijn schoonmoeder is vorig jaar overleden.. en mijn gewicht ging de verkeerde kant weer op.
De maagband heeft helaas niet gebracht wat hij zou moeten brengen.
Heb hem sinds 2007, hij is div. keren bij gespoten.. voor 2 jaar geleden heb ik het poortje laten verplaatsen daar hij steeds kantelde.
Hij is toen naar mijn buik geplaatst.. de operatie was voor mij een ramp.
De arts had te veel bijgespoten en de verpleging geloofde me niet. Gevolg, meer dan een dag niet gegeten, bijna naar huis gestuurd en de volgende dag op de eerste hulp het poortje er weer uit, om er 1 cc uit te halen.
Maar helaas, ook dat bijspuiten had niets geholpen.. ik kon nog met gemak een hele pizza op en had dan nog honger. 1 cc erbij betekende dat er nog geen druppel water door kon.
Vorig jaar daarom gesmeekt om de band er uit te halen, maar dit wilde hij niet. (nu blijkt dat dit was omdat ik toen zeer emo was.)

Voor ca. 2 maand geleden, zat er een velletje los van het litteken bij het poortje.. ik wilde deze eraf trekken.. deed het voor de spiegel, in de veronderstelling dat het ergste wat kon gebeuren, een beetje bloed was, hij zat tenslotte maar aan een puntje meer vast.
Nou, dus niet.. de hele spiegel zat onder het pus..
direct de huisartsenpost gebeld.. ze wilden me direct opnemen, maar na overleg met Hoogeveen, heb ik anti biotica gekregen.
Na die tijd in 2 weken tijd 4 x in Hoogeveen geweest, de ontsteking ging niet weg.
Met de arts besproken wat ik wilde.. het poortje eruit.. en over 6 weken een nieuwe erin..(want dit poortje was de boosdoener) of. poortje eruit.. over 6 weken maagband eruit..en dan na de zomer vakantie en sleeve.
Heb voor het laatste gekozen.. Moest blijven.. en 2 uur later, na de poli van de arts, moest ik naar de spoedeisende hulp, daar is onder plaatselijke verdoving het poortje en het slangetje naar de band verwijderd. Twee weken later was ik ruim 2 kg. gegroeid, hier met de arts over gesproken, mocht van hem gaan gokken. (grip op koolhydraten) daar je ongeveer soortgelijk moet eten na de sleeve. (maar wel met een dieetiste..) Dit doe ik nu dus al sinds 28 mei, en het gaat goed.. van 139.4 kg.. nu naar 136.7 afgelopen vrijdag.
Heb voor het eerst in jaren geen honger gevoel meer.. en loop met gemak langs het snoep.. dit had ik een paar weken geleden niet hoeven te proberen.. en ik voel me bijzonder goed!

Maandag om 8.15 uur moet ik in Hoogeveen zijn, dan word de band zelf verwijderd.
Dan nog een paar weken voor ik mijn sleeve krijg.. kan bijna niet wachten.

(sorry voor het lange verhaal..)

Streef 1 = 99 kg; 1-4-'11; 2e = 80 kg 2-12-'11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Clau

Dat is allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt.
Fijn dat je nu een Sleeve gaat krijgen.
Vind het ook heel goed dat je straks ook minder koolhydraten en bewust en de goede koolhydraten gaat eten..
Maak dan een eetdagboekje hier aan. Je kunt er ook nu al mee beginnen dan heb je een houvast en steun van ons hier.
Laat me weten hoe het verder met je gaat. Heel veel succes!
groeten Greet

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010 21:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Greet.
Op de site van Yvonne houd ik al een eetdagboek bij... 2 x lijkt me onzin, dus als je het niet erg vind doe ik het hier niet.
Vandaag me weer gewogen.. gewicht 134.7.
2 kilo eraf.. yes.
Kan helaas mijn ticker niet aanpassen, want hij is dinsdag aangepast. Maar heb al aan het beheer gevraagd of zij dit voor me kunnen doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2010 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Clau

Dat wist ik niet.
Heel veel succes. groeten Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2010 7:59    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Je kunt gelukkig ook niet alles weten he Greet.

--------------------------------------------------------------------------------

Dank jullie allen voor de lieve reacties.

Gisteren geopereerd. De operatie was goed verlopen, op gynaecologisch gebied zag alles er (gelukkig) ook goed uit.
IK voelde me zo goed, dat ik alles veel te snel wilde. Om half 2 zat ik al de yoghurt en had ik al een glas water op.
(terwijl ik eigenlijk pas om 2 uur wat mocht drinken en om 3 uur wat eten)
Ook was ik toen al van bed af geweest. (sterker nog, ben er helemaal niet weer in gegaan.)
Om 3 uur mocht ik vaster voedsel proberen, heb toen 2 atkins crackers met kaas en kipfilet gegeten.
Om 5 uur weer 2 crackers gegeten, met snijworst en kaas.
Tussendoor 4 glazen water en 2 koppen thee gehad, naast de 2 liter infuus, waarin glucose en natrium zat.
Omdat ik moest wachten op de uitslag van de gynaecoloog, die de chirurg zou brengen, moest ik wachten tot 18 uur, want de chirurg moest tot 5 uur opereren, daarna nog een bespreking.
Frank is direct vanuit zijn werk mij gaan ophalen, die was er om 18.15 uur, dus toen afscheid nemen en richting huis.
Eenmaal thuis (om half lekker bloemkool met kaassaus, aardappels met jus en rundvlees gegeten.
(gelukkig hadden pa en ma met Aaron al gegeten en hadden Aaron al naar bed gebracht. Omdat ze wist dat ik laat thuis zou zijn, is ze naar ons huis gegaan om daar te koken en te zorgen dat Aaron op tijd in zijn bed lag.)

De pijn begon pas tegen de late avond te komen, lag om half 10 al in bed.

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan, deze was niet zo blij met mij en ik niet met hem.
Woog ik eergisteren 134.5, ben ik nu 1 kg aangekomen door het infuus.
Weeg nu 135.6 kg.. Hoezo niet goed tegen koolhydraten kunnen..

Balen, maar we laten ons niet kennen, gewoon er weer hartd tegen aan.
Heb nu wel veel meer pijn dan gisteren, als ik stil zit is er niets aan de hand, maar zodra ik opsta of beweeg, pfft. dan voel ik het best wel. Mag 4x daags 2 paracetamol, maar mijn eigen tramadol mag ik ook gebruiken, deze werkt toch iets beter... helaas zit hier ook zoetstof in.
Moet wel ontzettend veel boeren, bij elke boer proef ik nog de narcose.. getver...

Voor morgen de dieetiste afgezegd, want om Aaron vanmorgen naar school te brengen, was ik ruim een half uur bezig met mijn schoenen aan te trekken.
Verder morgen even kijken hoe het gaat, blijft het zo pijnlijk, dan mijn werk maar bellen om de rest van de week ook vrij te nemen. Anders donderdag gewoon schoonmaken.. Mijn collega heeft al aangeboden dat zij het bukwerk doet, zodat ik alleen hoef te dweilen.

Hoe en wat ik vandaag ga eten, weet ik nog niet precies, denk dat het wel wat makkelijks zal worden, pizza of zo, want moet er nu nog niet aan denken om in de keuken te staan..

Over 6 weken (12 augustus) voor controle en dan bespreken we ook de rest ivm. de sleeve.
Maar vast staat dat ik dan over 6 weken de sleeve ga krijgen.
(dus rond 20 september)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jun 2010 11:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
even een foto update.. voor de liefhebbers..

Laatst aangepast door Clau op do 02 jun 2011 21:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2011 20:46    
Vrouw Weeggegevens   jacquelined
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Heb je verhaal gelezen wel heftig zeg!

Maar....was natuurlijk ook wel nieuwsgierig naar je foto;s maar er staat onder de foto;s dat je ze kan vergroten maar helaas dit werkt niet.

Groetjes en je ziet er super uit!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2011 21:31    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je..
Heb het gelijk gewijzigd..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2011 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Didi3691
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja nu zie ik het ook. Echt een heel ander mens!
Wat een tegenslagen zeg, hopelijk komt er eens een eind aan.

Didi's dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2011 21:34    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed gedaan, Clau! Echt een heel ander mens!

groetjesss
Astrid

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2011 21:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10