Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Ik ben sinds 16/06/2010 gestart met Modifast Intensive onder begeleiding van een endocrinoloog en diëtiste. Dinsdag is mijn offciële weegdag en ondertussen ben ik aan week 6 bezig. Zoals je kan zien heb ik nog een lange weg te gaan.

Even de statistieken tot nu toe:

Eerste week: -6.5kg
Tweede week: -1.8kg
Derde week: -0.9kg
Vierde week: -1.2kg
Vijfde week: -3.2kg
Totaal: -13.6kg
Nog te gaan: 26.3kg

Aan dit tempo zal ik dus pas in februari 2011 mijn stabilisatiegewicht bereiken, dat is zo'n 5kg onder mijn ideale gewicht - 63kg, omdat je na het stoppen van Modifast in het begin toch rekening moet houden met gewichtsverhoging.

Het is de eerste keer dat ik probeer gewicht te verliezen met een maaltijdvervanger en het valt me goed mee. Heb eigenlijk nergens last van gehad en kamp ook niet met hongergevoel. Integendeel de laatste tijd moet ik 's avonds echt moeite doen om mijn pudding op te krijgen.

Additioneel eet ik 's middags een klein bordje rauwkost met lage glycemische index waarde, zonder dressing, en dit om het sociale aspect op het werk te onderhouden. Verder niets, fruit is sowieso uit den boze, omdat die teveel suikers (koolhydraten) bevatten.

Bij deze wens ik iedereen heel veel succes !

Mallepietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 jul 2010 13:29    
Vrouw Weeggegevens   lientjen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast (WW)

Reageer met quote
Hoi Talantha!

Ik wens je véél succes toe hoor! Ikzelf begon ongeveer 4 weken terug met Weight Care en ben sinds 6 dagen vergestapt op Modifast. Ik eet zowel de intensive als de control producten om wat afwisseling te hebben. Zo heb ik elke dag een shake-moment, een reepmoment en een puddingmoment :d! En rauwkost of roerbakgroenten (zonder vet). Op 5 dagen ben ik nu 1.9kg kwijt met Modifast,echt héél leuk. Heb ook nog een lange weg te gaan hoor meid! Maar samen lukt ons dat! succes x
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2010 16:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Lientjen!

Dank je wel Lach Ik wens jou ook heel veel succes toe! 1.9kg /week is super! Hoeveel kilootjes wil jij kwijtraken?

Ikzelf houd me enkel aan het intensive programma, daar was mijn diëtiste duidelijk over. De reden heb ik niet gevraagd, zolang het zijn vruchten afwerpt ben ik tevreden Erg blij

En je hebt gelijk, al is het nog een lange weg, samen lukt het ons wel!! cheerleader cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2010 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Talantha, welkom hier en succes.

Als je de pudding niet opkunt, overweeg dan om het niet, of later te eten. Nooit eten als je geen honger hebt. Vol=vol...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2010 9:15    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weeg momenteel 111.6kg, er was deze ochtend een kilo af. Ik had graag onder de 100kg overgeschakeld op Weight watchers, maar we zullen zien hoe het loopt. Mijn uiteindelijke doel is 68kg. Dus wss zal ik die maaltijdvervangers nog even uithouden tot een kilo of 90, omdat ik vermoed dat ik bij het overschakelen toch even wat zal bijkomen. Ik kom trouwens van 120, 4 weken geleden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2010 12:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Odette: Dank je wel!! Die pudding kan je niet echt lang laten staan, want dan wordt hij weer vloeibaar Lachen Al zou hij op die manier wel makkelijker weg te drinken zijn, he? In elk geval probeer ik toch minstens mijn drie maaltijden te behouden...500 kcal is dan ook wel erg weinig om daarop te gaan beknibbelen, he?

@Lientjen: Wauw, je hebt ook al een hele weg afgelegd!!! Super!! Yep, dat bijkomen na de overschakeling zit er echt wel in. Mijn diëtiste zei me toch rekening te houden tussen de 2 à 3kg. Maar daar maak ik me nu nog niet druk in, eerst nog 26kg eraf zien te krijgen ohhh. Ik stop pas met Modifast wanneer ik onder mijn streefdoel zit en ga dan stabiliseren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 jul 2010 7:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben gisteren echt stout geweest. Het was een vrije dag hier in belgie en ik had echt knagende honger en geen controle. Ik maakte pasta voor mijn man en heb er echt zitten in grabbelen in die pan, vervolgens 2 stukjes oud brugge kaas én nog een zakje modifast chips erbovenop. Ik voelde me echt dom maja, het resultaat: +1.2kg deze ochtend. Daar is wel een pak vocht bij want kreeg mijn ringen niet op deze ochtend, zo dik stonden mijn vingers. Maar kijk, deze ochtend terug aan het werk en dus opnieuw met véél goede moed mij herpakt. Ik reken dat mijn pastauitspatting me 200gram heeft gekost maarja, we leren eruit hé. Als we zo'n dieet volgen moeten we het ook echt volgen of we worden direct afgestraft!

Ik sluit mijn eerste 4 weken vandaag af met 7.8kg gewichtsverlies! Waarvan slechts 1 weekje modifast, dus hopelijk volgende maand nog een beetje meer ohhh!
Deze ochtend was ik wel hééél slecht, voelde me zo ziek van de honger en de lege maag maar met kleine slokjes water ging het beter en nu mag ik eindelijk mijn shake (na reeds 3u30 werken maja, komt ervan van zo lange uren te maken :d!)

véél succes nog meid!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2010 7:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoe gaat het trouwens bij jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2010 7:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Met mij gaat het prima, dank je wel Erg blij

Gisteren wel niet zo lang in de tuin kunnen werken als gehoopt, omdat het tegen 14u begon het te regenen. Daarna fris gedouched en de rest van de dag lekker lui voor de buis gehangen met de reeks Stargate Atlantis. Ach ja, dat mag ook wel eens, he?

Straks na het werk, trek ik dan richting Antwerpen, waar we iets gaan eten en drinken met collega's van mijn partner. Ik heb mijn shake bij, dus voor we hen ontmoeten drink ik in alle rust mijn shake en als we dan samen iets eten, zal het voor mij een slaatje zijn, zonder dressing of brood. Van training Rollende ogen zal er vandaag wel niets in huis komen, denk ik.

Oh ja, willen je eens iets weten? Ik heb vandaag weer 1 van mijn te kleine jeansbroeken aan , een wit exemplaar en hij zit lekker! Binnen een paar weken zou ik normaal gezien weer in al mijn te kleine kleding moeten kunnen en dan ga ik mijn kast helemaal uitruimen. Alle dan te grote spullen, hup eruit! Alle te oude, versleten spullen: wég!

En dat zijn er best wel veel. Want toen ik alsmaar dikker en dikker werd, durfde ik ook geen nieuwe kledij kopen: zo van: zonde van het geld, ik wil afvallen en dan passen ze me niet meer. Wacht nog even, deze keer zal het je wel lukken...Dat was al zo toen ik eind 70kg woog: wacht nog even tot je wat kwijt bent, anders is het weggegooid geld... Alleen begin vorig jaar was ik wel verplicht een aantal broeken bij te kopen. Een paar van mijn grote exemplaren waren begeven onder het gewicht en ik paste in geen enkele andere meer die ik nog in de kast had liggen. En die tenten, mag ik binnenkort ook uit mijn garderobe halen!!!

Oh, ja, deze keer is het me menens en zet ik door tot het bittere (Nee, maak dat: magere) eind! Gemeen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 jul 2010 9:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh zo herkenbaar meis!

Ik heb nog broeken en kledij van toen ik nog 68kg woog! Ik moet en zal er potverdikke inkunnen! Enkele maanden terug wel nog maar pas volledig in het nieuw gestoken met allemaal nieuwe (dikke) kledij maar heb nog zovéél oudere (magere) kledij!! De broeken (maat 52!) zitten al héél wat losser, kan al terug in 48 maar we gaan door tot 38-40! Het zal wel lukken! En dan keil ik die dikke kledij ook de deur uit! Jamais, never again wil ik nog zo zwaar worden als ik nu was!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2010 10:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende
Pagina 1 van 54