Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Summer bodies are made in the winter(deel 1 van 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Dankjewel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 10:06    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hooi, vandaag heb ik een vrije dag lekker hoor Cool
Eerst uitgeslapen en zo een heerlijke lunch, salade van tomaat, komkommer, ui, koriander + wat mayodressing en tonijn.
Daarna ga ik op mn fiets met een heeeele grote boog naar de supermarkt, dit wordt ca. 12 km Yes! (nederlands= Verder rustig aan.
Hoe gaat het bij jullie dames?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 13:41    
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik was heel erg teleurgesteld! Ik was maar 1 halve kilo afgevallen en ik heb nog zo mijn best gedaan Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 9:08    
Vrouw Weeggegevens   throwback
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik doe ook mee Surprise (Nederlands=Verassing) Surprise (Nederlands=Verassing)
Ik ben nu bijna 2 maanden bezig en zo'n 7 kilo afgevallen, maar ik merk dat resultaat nu wat langzamer begint te gaan. Opzich prima, maar ik heb wel een stok achter de deur nodig om gewoon lekker door te blijven gaan, ook als ik wat minder snel afval.
Ik eet 1x per week in het weekend een ongezonde snack en drink 1 glas wijn per week, verder eet ik gezond. Dit om het lang vol te houden en om eetbuien tegen te gaan. Verder sport ik nog niet, dit hoop ik binnekort op te pakken als ik helemaal gewend ben aan het eten (hiervoor ging ik alles tegelijk aanpakken en was ik binnen 2 weken terug gevallen in mijn oude gewoontes).
Heel veel succes allemaal!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 9:10    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mara123 schreef:
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik was heel erg teleurgesteld! Ik was maar 1 halve kilo afgevallen en ik heb nog zo mijn best gedaan Sip

Poe, ik zit in hetzelfde schuitje, alleen was ik maar 200 gram afgevallen terwijl ik vorige week nog ruim een kilo kwijt was Sip echt balen! Maar zullen we elkaar beloven om gewoon lekker door te gaan en volgende week een mooi resultaat behalen? Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 9:14    
Vrouw Weeggegevens   running Noa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Een paar jaar geleden heel veel afgevallen, maar doordat ik ziek ben geworden, kan ik niet meer bewegen. De naam Running Noa zou ik dus eigenlijk moeten vervangen, maar dan ben ik ook mijn grafiek kwijt, dus dat doe ik maar niet. Omdat ik een te traag werkende schildklier heb en een probleem met vetverbranding (ik blijk meteen koolhydraten te verbranden als ik beweeg), wordt het een moeilijke weg, maar ik hoop dat het in kleine stapjes wel gaat lukken. Door mijn ziekte (ME) weet ik niet of ik vaak kan posten, maar ik ga mijn best doen. Nu nog even een tussenstand-gewicht bedenken!

Groetjes Noa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 10:05    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom throwback en running noa Erg blij

Het wordt volgens mij een prima sprintje. Ik heb zojuist mn weeggegevens ingevuld, ook een tegenvaller , vet rood! ook al zie je het niet bovenaan Cool
Ik zal proberen regelmatig hier te schrijven. Ben eerlijk gezegd niet zo'n kletskous maar ik ga mn best doen.

Zojuist mn brunch op (smorgens eet ik niet Schaam Schaam ).
Was lekker: havermoutpannekoekjes met banaan en ei + 2 mandarijnen.
Vanavond een uur wandelen al het droog is tenminste.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 13:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net gewogen, en het viel toch erg mee! Vrijdag weeg ik altijd stiekem even voor, en meestal ben ik dan lichter dan zondag (wanneer ik weeg en het hier doorgeef). Gek genoeg was ik nu dus zondag lichter en ben ik alsnog 800 gram afgevallen Erg blij . Net toen ik dacht mijn lichaam een beetje te kennen, haha. Ach ja. Lekker door naar volgende week! Fijne zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Rosanne70
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: MKBM

Reageer met quote
Eerste week en bijna 3 kg afgevallen. Het was heel goed te doen!
Op naar de overige 12 kg Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017 8:46    
Vrouw Weeggegevens   running Noa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik begin meteen lekker.... Een kilo erbij! Dit weekend was heel vermoeiend en dat heb ik gecompenseerd met chocola, tsjaaaa. Nu ga ik er weer met frisse moed tegenaan. Gaat goed komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017 11:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4