Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Summer 2018.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miss-Amanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gezellig evi en hanjah

Wat doe je voor sport evi ?

Miranpeet,
Wat vervelend dat je nu al een slechte knie hebt.
Ik heb er ook wel last van maar denk dat dat meer door mn gewicht komt.
Fijn dat er in ieder geval iets gedaan is ermee, voelt t wel al wat beter ?
Je beweegt genoeg zo, op wat voor manier maakt niet uit.
Qua afvallen moet je doen waar jij gelukkig mee bent. Als jij vindt dat je moet doorgaan moet je dat zeker niet laten. Wel is t vaak dat men zichzelf dikker vindt dan ze werkelijk zijn. Ik heb juist andersom voel me dunner dan ik ben haha.
Een BMI vind ik meer een indicatie, een richtlijn, ik zou er wel in de buurt willen zitten, maar Nee ik hoef van mezelf echt geen 65 ofzo te wegen. Dat was al mn gewicht toen ik 11 a 12 jaar was.

Wouw dat is erg weinig 20 a 25kh per dag. Zou niks voor mij zijn. Maar zo heeft iedereen zijn eigen manier van aanpak.
Ik heb ook echt geen idee wat ik daaraan binnenkrijg op een dag.

Vanochtend een leuke les Zumba gehad, erna nog even 20 min de fitnesszaal in. Ben ik mn kluisjes sleutel verloren, hebben ze m opengebroken. Toch maar eens kijken voor eentje met een cijferslot.
Verder vandaag niks op de planning.

Met z'n allen lukt het ons wel !💪
Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 14:00    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
@hanjah..

jij ook welkom hier natuurlijk ;-) en veel succes en vergeet niet behoud je motivatie dan komt het vast goed..

@amanda

ja ik merk dat het wat beter gaat dus de operatie is niet voor niks geweest was een hele heftige tijd heb 8 weken bijna niks mogen doen en ik ben niet kleinzerig maar dit Nee nooit weer.. probleem momenteel is dat ik last heb van de plaat die ze der in gezet hebben, deze moet er ws in september as er weer uit.. maar dat was een peuleschilletjes zei de arts.. we gaan het mee maken..

oeii balen zeg van je kluisje, na ja sleuteltje.. wat fijn dat ze je je wel hebben kunnen helpen.. dalijk vind je je sleutel ergens terug op een plek waar je het niet verwacht hihi..

ja gezonde BMI zegt me ook niet zoveel hoor.. ben nu net zo blij met mijn gewicht.. maar ja idd ik voel me nog dik, niet zo erg meer als vorig jaar maar soms wel, maar heb ook aardig wat huid overschot en denk dat dat het probleem is op dat gebied.. ach daar is evt wat aan te doen, alleen nu nog niet ;-)..
Ik heb nu ook geen idee wat ik exact binnen krijg, maar heb aardig inzicht in voedingswaarde gekregen van producten en die houd ik wel in de gaten ;-)

hier vanmiddag een heerlijk rondje gefietst rondom het dorp, ik dacht ik zie wel waar ik uit kom en het was een rondje van 13 km geworden, wilde wel verder maar durfde vanwege mijn knie en de harde wind het niet aan, alleen rondje reeuwijkse plassen.. ach komt vast wel een keertje.. enorm trots dat dit me ff gelukt is.. 2 jaar terug werd ik al moe als ik naar mijn fiets keek en nu.. moet ook wel zeggen dat ik teveel energie heb momenteel ben de hele dag door aan het rennen en het vliegen, gun me niet echt tijd om rustig te gaan zitten helaas.. ach vanavond ff voor de luizenmoeder (serie) heerlijk vind ik dat ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 16:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat lijkt me moeilijk zo lange tijd niks doen. Ik geloof dat het niet niks is, maar t heeft toch de pijn verminderd. Zit die plaat wel goed aangezien je er last van hebt ?
Het huidoverschot kun je altijd nog laten weghalen. Als ik dat zo erg zou krijgen zou ik het wel doen, lijkt me vooral niet fijn in de zomer, wil je toch vaker gaan zwemmen, jurkjes aan etc..
Ik vraag me alleen af of zoiets (gedeeltelijk) vergoed wordt.

Je hebt lekker gefietst, je moet het opbouwen als je verder wilt gaan. Evt met een kleine rustmoment ergens.
Ik heb naast t sporten in de ochtend echt totaal niks gedaan. Lag al om 7 uur ofzo te slapen, wel wakker geweest even ondertussen.
Ook echt gewoon niks gegeten bijna;
Druiven, 2 kinder bananen, 2 x zelfgemaakte groentesoep en een warme appel met kaneel en beetje zoetstof. Om 11 uur werd ik even wakker, maar zag t niet zitten om dan nog te gaan koken, heb ik nog maar n klein blikje ananas opengemaakt, en handje lays tomaten ketchup gegeten 😑
Zometeen toch maar even een goed ontbijtje maken.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 6:23    

Reageer met quote
die plaat is standaard een probleem hoor ik her en der en 90% wordt ie na een jaar der weer uit gehaald omdat dan het bot voldoende is aangesterkt om weer zonder te kunnen functioneren...

wat betreft dat huidoverschot, het wordt helaas niet vergoed, voor mensen die op eigen houtje zijn afgevallen is het nog lastiger om het vergoed te krijgen dan mensen die door een hulpmiddel zijn afgevallen.. operatie kost tussen de 2500 en 8000 euro.. dat is me het momenteel nog niet waard.. ik heb gelukkig nog geen smet plekken of iets dus dat werkt helaas ook niet mee om enigszins in aanmerking te komen.. buiten dat om ga ik even goed naar de sauna's en strand ed en mensen die het niet willen zien kijken maar de andere kant op hoor.. ik weet wat er achter schuilt... maar het zou me wel een keer leuk lijken dus wie weet ooit als het wel vergoed gaat worden ben ik ws 1 van de eerste die in de rij staat misschien ;-).. btw ik ben geen jurkjes/rokjes dragen ben meer een broektype ;-) schaam me voor mijn dikke benen hihi.. Nee ik heb van kleins af aan nooit geen jurkjes gedragen dus dat zal ook nooit gaan worden..

dan had je je slaap vast nodig gehad zeg! soms is dat ook wel es lekker en heel niet erg alleen moet niet te vaak voor komen tuurlijk ik heb echt energie te over wordt er echt gek van moet gewoon bezig zijn.. ik was eerder van hele dagen films kijken ed maar nu gun ik me de tijd niet eens om rustig te zitten hihi..

iedereen een fijne dag en veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 10:18    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Poeh, dat kost veel geld dan. Echt rot dat de een het wel vergoed krijgt en de ander niet ook. Je maakt al geen kosten middels operatie, diëtist e.d., zou je eigenlijk verwachten dat het dan eerder vergoed zou worden. Wellicht is het in België een stuk goedkoper.
ja dat klopt ook wel idd, niets aantrekken van anderen. Je zal nu geen dikke benen meer hebben denk ik zo Lachen Maar als je het nooit gedaan hebt dan is t een ander verhaal. Ik draag nu ook meer broeken, of een legging/panty eronder, maar dat is ook niet altijd even fijn. Zonder dat schuren mn benen zo langs mekaar af, krijg ik wondjes e.d. geen zin in. Wie weet komt er een dag dat dat voorbij is.
Zovaak slaap ik niet zo vroeg, wel rond 7/8 uurtjes, maar dat is normaal. Dit was extreem Uitlachen Maar had de nacht ervoor heel slecht geslapen, waarschijnlijk daar door. Daarbij ook nog eens een hele lichte slaper, zodra ik ook maar iets hoor, wordt ik al wakker. Bv t lichtje van de telefoon, iemand loopt de trap op, maakt n deur open, als men beneden harder praat & ga zo maar door. Best vervelend, voor ik dan weer in slaap val, kan het zo een uur later zijn als het niet meezit.

Vanmorgen stond ik op de weegschaal, en hij gaf al een mooi resultaat aan. Hopelijk ben ik tegen zaterdag onder de 100.

Nu ben ik de vriezers aan het uitsoppen, bleh wat een werk zeg! Er ligt groente vlees en vis in voor het hele dorp volgens mij.
Straks nog even fitnesse, ik was vanochtend gegaan, maar na 10 minuten werd ik al gebeld dat ik terug naar huis moest.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee! Wij gaan binnenkort 3 weken naar Abu Dhabi, dus dit sprintje is ideaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 20:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk Saraa,
Wanneer ga je ?
Wij gaan 22 april naar Dubai, we waren aan t twijfelen waar we heen wilden dit of abu dhabi. Toch maar voor Dubai gekozen aangezien we dat hotel echt prachtig vinden. Niet dat we er veel zullen zijn maartoch.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 6:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Amanda:
Met Dubai in het vooruitzicht heb je wel een erg goeie motivatie om voor doel te gaan, lijkt me. Stiekem een beetje jaloers hier 😉. Ben zelf door omstandigheden heel lang niet meer op vakantie geweest. Dit jaar plannen we eindelijk terug een korte reis in.

@Miran:
Dat KHA dieet lijkt me niet te onderschatten. Een vriendin van me doet dat ook en heeft het er best zwaar mee. Super dat je al zo goed bent afgeslankt!

Zelf wil ik mijn streefgewicht bereiken tegen de zomer. In principe moet dat haalbaar zijn. Het zal echter het nodige doorzettingsvermogen vergen om me vanaf nu opnieuw aan het Weight Watchers programma te houden. Dadelijk eens naar mijn wekelijkse cursus vertrekken. Dan is het begin alvast gemaakt.

Succes allemaal, Karen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wij zijn al naar Dubai geweest, vandaar Abu Dhabi. Wij gaan eind maart ongeveer. Heerlijk! We gaan met onze kleine van 15 maanden, dus dan is t niet te warm.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 9:53    

Reageer met quote
@sara

welkom hier en wat een heerlijk vooruitzicht
ik wil ook naar warme verre landen Huil huil Huil huil maar helaas.. wie weet komt ooit mijn tijd wel weer..

@amanda

Ik ben zo benieuwd of je deze week de magische 2 getallen gata bereiken ik weet nog zo goed hoe dat voelde heerlijk.. en heb afgesproken met mij zelf nooit weer terug..

ja stom is dat he dat wanneer je geen operatie heb gehad en zoveel ben afgevallen je ook niet in aanmerking komt voor zo'n herstel operatie.. maar ach wie weet ooit ;-)

@karen

het kha leefstijl is ook niet zo maar ff te doen.. gelukkig had ik mezelf al goed ingelezen en wist ik "ongeveer" wat het inhield.. en ben der echt voor de volle 1000% gegaan.. ook omdat ik een doel voor ogen had en toen de onsjes der af vlogen was het alleen maar leuk.. ik heb de eerste 6 maanden echt heel streng derna geleefd, nam zelfs mijn eigen eten mee als we bij familie of vrienden gingen eten..

Maar daarnaast het is echt niet gemakkelijk.. ze zeggen allemaal wel zo mooi je hebt nooit geen honger nou ik heb vele (menig) avonden gehad dat ik echt met honger naar bed ging.. ik had en heb nog steeds altijd honger, maar dat zit echt tussen de oren want we waren natuurlijk niet voro niks zwaarlijvig.. en dna is het de kunst hoe ga je der mee om.. ik heb dat inmiddels wel geleerd maar tis erg lastig..

nu sta ik in het weekend mijn eigen wel es een pizza of iets of chipjes en nootjes toe.. maar ik weet dat ik die week erna weer keihard moet knokken om het weg te werken want als ik maar iets van dat soort ongein eet kom ik geheid echt 1 kilo of zelfs meer aan... mijn lichaam slaat gelijk weet ik niet hoeveel extra vocht erbij op en dat kan best frustrerend zijn.. nu weet ik het inmiddels dus kijk er niet meer van op maar eerder werd ik er echt down van.. Nee het kha leefstijl is niet makkelijk, hoe makkelijk ik er soms over praat.. alleen ik weet inmiddels wat mijn lichaam wel en niet kan en dat scheelt ;-)

ik heb mijn draakje ziek thuis.. ik heb hem zelden zo ziek gehad als nu.. ik had paar weken geleden beloofd om morgen te helpen bij een verkeers les op school wat over de dode hoek gaat.. ik ben zelf altijd vrachtwagen chauffeur geweest en mede daardoor hadden ze mij het gevraagd.. maar goed nu is draakje goed ziek en had ik gisteren al geappt dat ik er woensdag ws niet bij ben want ik laat hem niet alleen momenteel.. krijg ik vanmorgen apje terug maw dat dat mijn probleem was en dat ze me wel verwachten Rollende ogen Rollende ogen omdat ze het niet zo maar kunnen verzetten ed, echt sommige.. ik ben der altijd, ook omdat ze weten dat ik helaas thuis loop wordt ik echt overal voor gevraagd op school en nu dit.. wordt er echt niet goed van, ik kan het toch ook niet helpen.. zelfde geld lag ik hardstikke ziek op bed hadden ze dan ook zo gereageerd?.. het is liefdewerk oud papier.. vind dit zo onredelijk.. maar goed ziek is ziek dus ik ben der niet morgen.. ze zoeken het maar uit of niet..
Btw ik heb geen achterban in de zin van opa's, oma's, ooms, tantes, neef of nicht die ff kunnen oppassen want die wonen alemaal ruim een uur vandaan anders ha dik het zo opgelost maar dat is er ook niet

iedereen een fijne dag.. ik ga der maar wat van maken denk ik en ik wou vanmiddag nog ff op de cross trainer maar heb zo geen zin Boos heb uberhaupt nergens zin in vandaag Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 11:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5