Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Streng groen wintersprintje.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Livingstone, WELKOM in dit sprintje ! In 9 weken 3,5 kg afvallen is toch weer 3,5 kg ! Knap !Lachen En het is veel gezonder voor het lichaam ! Lachen (Wel elke week gewicht invullen, geel en rood is weg, ter motivatie om het vol te houden). Maar 0,1 kg per week is al groen, in principe gemakkelijk dus ! De combi gewichtsverlies en een gezin; best pittig, maar gaat je lukken ! En als het lukt, is het wel knap ! Zet hem op en heeeeel veel succes ! Erg blij Lachen cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 8:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Silvana en Slankie30, heb gisteren nog geprobeerd jullie over te halen een gewicht in te vullen in week 45, zeer helaas is dat niet gedaan en ik moet jullie dus in dit strenge sprintje schrappen, dat waren en zijn de regels, anders slaat het ''streng'' nergens op... Veel succes, ga absoluut door in de andere sprintjes en zet hem op ! Lachen cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Een klein groen vakje deze week, ik kruip verder richting de 62...
Hier ook in de wintermodus en merk dat ik minder drink en meer trek heb. Maar gewoon stug volhouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 9:56    
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou om maar verder te gaan net weer 40 minuten crosstrainer gedaan. Verder vandaag nog wat opruim werkzaamheden en motor sleutelen. En dan zit de dag er weer op Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 10:38    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jomar ! Nou ik vindt 0,3 keurig hoor ! Je gaat door ondanks je lagere calorieverbruik in rust; je zit dicht bij je streef, ik vindt het knap ! Erg blij Zet hem op voor de volgende week cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Motiveert toch wel dat strenge gedoe hier😂
Gisteravond zo n snaaidrang maar wist ook echt zeker dat ik dan dat kleine groentje niet zou halen maar iets van rood 0.3, ach je begint je lijf te kennen.
En heb het dus niet gedaan😂😂en dus groen, leuk!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 10:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heel goed Elizabeth01, dan kan je hier tenminste ook blijven Erg blij Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 10:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, ben nu alleen met mezelf aan het onderhandelen of ik toch iets extraas ga nemen, zo n zin in snoep en de winkels zijn zo open.

Ik heb dan immers een week om het weer goed te maken.
Maar bedenk me dan gelijk dat als ik het doe ik echt morgen weer een onweerstaanbare trek heb ik in extraas, zoet, zout,vet.
Eigenlijk elke dag wel😂

Pfffff, dom gedoe, pak effuh een bakje magere kwark😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 11:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zou er niet speciaal de deur voor uitgaan als ik jou was
Lach

Magere kwark is ook lekker!
Ik heb hier nog krentenbrood en suikerbrood liggen.... dat is ook wel een dingetje. Nou ja eerst maar koffie en daarna verder kijken (zorgen dat ik wat te doen heb)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 11:14    
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Nee en ook niet denken dat je nog een week hebt om het goed te maken. Zijn ondermijnende gedachten. Je wilt graag de 58 halen in 2017 en de marges qua kcal zijn klein bij jou. Ik zou het niet doen, je hebt zo'n mooie groene reeks staan! En je maakt het je morgen ook alleen maar lastiger, als je dan zin krijgt in meer.

Soms kan zin in chocola ook zijn dat je lichaam behoefte aan magnesium heeft. Kan het niet zoiets zijn bij jou? Dat je lichaam eigenlijk om bepaalde voedingsstoffen vraagt?

@pmponer, snap wel dat die grote getallen verslavend werken. Heb ik zelf ook. Maar gauw vergeten dat die 8 er nog staat en gewoon doorgaan. Ben je volgende week vast door je 1e plateau heen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 13:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 8 van 17