Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Streng groen wintersprintje.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Dat ga je dus nakijken Micha? Je bent streng Lachen
Je kunt het sprintje ook in het verleden zetten, dan zie je het resultaat zondag gelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 15:54    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi LiesbethM, ik doe hier helemaal niets ! Het systeem doet dit. En ik neem aan, dat wanneer iemand op 26 oktober zich aanmeldde met 74 kilo (voorbeeld) , en op zondag 5 november vult deze zijn/haar gewicht in, en stel dat dat gewicht is: 74,2, dan, hoewel het de startdatum van de sprint is, reageert het systeem alsof er gewicht is bijgekomen en dat geeft dan dus een rood vakje...Ik weet het niet zeker maar dat zou zomaar kunnen. En rood is hier niet de bedoeling, dus moeten mensen daar zelf even op letten.
Veel succes dus , en dat geldt ook voor mij !...
Dus voor iedereen: zet hem op ! Erg blij cheerleader

(Overigens: in het verleden afstellen kan niet. Erg blij )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 20:07    

Reageer met quote
Waarschijnlijk gaat hij het zo doen, zie ander sprintje:http://www.weegclub.nl/forum/november-sprint-t55083-30.html#2601535
Daarom dacht ik dat je het na ging kijken in de profielen van de deelnemers Lach

Als het goed is zou je hem op een week eerder kunnen zetten. Ik weet alleen niet of dat nu nog kan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 20:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Liesbeth, het zou kunnen dat het programma waar deze site op draait, het probleem oplost, door het nieuw ingevoerde gewicht van week 45, te nemen als startgewicht, en ook tegelijk het al ingevulde ''huidige gewicht'' verandert naar dit startgewicht, dat wordt dan gelijk...Dan is het probleem gecorrigeerd. Dit zal wel het geval zijn.

Laatst aangepast door micha1 op do 02 nov 2017 20:35, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 20:26    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hij verandert dan ook het het begingewicht. Dus heb je 2 kolommen met hetzelfde gewicht. Lastig, maar zo werkt het. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 20:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We schreven hetzelfde. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 20:37    

Reageer met quote
Ik weet ook weer hoe het zit met dat terugzetten van de start. Dat is wanneer je dit sprintje een vervolg wilt geven dan laat je het vervolgsprintje starten in de laatste week van de voorgaande. Dan loopt het door.
We gaan het zien zondag Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 20:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Klopt wat Liesbeth zegt; komende week zullen we nog geen groene vakjes zien, omdat het sprintje dan pas start. Gewicht dat we komende week invullen wordt dus ons startgewicht (en huidige gewicht wordt aangepast naar het gewicht dat we komende week invullen). Maar ach.. ik ga toch al voor groen deze week hoor en de weken erna zien we de kleur van de vakjes wel! We moeten gewoon nog even geduld hebben Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 0:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat zei ik dus ook, Janna. Na wat heen en weer gemail kwamen Liesbeth en ik tot dezelfde conclusie. Erg blij Overigens is het beter geen delay te hebben, ik ga absoluut weer voor groen. Net als jij. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ben niet van het strenge, meer van het relaxe maar wil wel naar streef😊

Ga weer dagelijks mij houden aan mijn eetplan, schijf van vijf, gebruik zo n 1400 kcal en door mijn niet actieve leefstijl zou ik hier, volgens de diëtiste nog iets op af kunnen vallen.

Goede dagen gebruik ik mijn stappentellertje, probeer dan 8000 tot 10.000 te lopen.

Verder werk ik aan mijn denk en gedragstechnieken ( cgt Judith Beck) aangaande het minder eten.
Afvallen en opgewicht blijven is niet het simpele " minder in je mond stoppen maar vergt een hele andere leefstijl, niet voor even maar voor de rest van mijn leven!

Kortom, kleine vakjes groen tot in het nieuwe jaar😊!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 3 van 16