Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Streng groen wintersprintje.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Grappig dat we allemaal ongeveer even lang zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 23:13    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Liesbeth, we kennen elkaar al, welkom bij dit sprintje ! je bent een bewezen goede groene sprinter, als ik zo naar je staat van dienst kijk vanaf medio februari ! Je maakt echt wel een heel goede kans dit groene sprintje heel lang vol te houden, immers: een formidabele serie groene vakjes met maar heel af en toe 1 rood.

Het is maar een motivatiemiddel, he, meer niet. Maar het werkt wel denk ik ! Heel veel succes Erg blij en zet hem op ! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 23:37    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Dank je Micha Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 10:32    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil ook graag meedoen wat mijn lengte past wel in dit groepje Erg blij
Mijn streven op dit moment is onder de 70. Ik stel steeds kleine doelen. Dat werkt voor mij erg stimulerend. Het vorige groene sprintje heb ik helemaal uitgezeten. Ik ben zelf erg verbaast dat ik nog steeds alleen maar groen heb sinds ik de knop weer om heb. Hier wil ik natuurlijk graag mee doorgaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 23:37    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Els in aktie, WELKOM ! Wat heb JIJ een indrukwekkende reeks groen op je naam ! Vanaf 17 juli 7,7 kilo afgevallen in een geweldige groene reeks. Nou, een eer om jou erbij te hebben, haha. Je zult het dus vermoedelijk prima doen hier en het heel lang volhouden ! Je zit inderdaad op dezelfde lengte als de meesten hier, wat leuk is. Erg blij Wij hebben echt niet veel eten nodig om al genoeg te hebben. Fijn dat je meedoet, dat geeft inspiratie. Heel veel succes, zet hem op ! Erg blij cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Hopelijk blijven we toch met wat meer dan 1 persoon over aan het eind van dit sprintje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 10:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, dat was ook mijn gedachte Erg blij Dit is alleen maar een stimulans, meer niet. Het is leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 11:02    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Leuk al die positieve welkomstberichtjes, micha! Ik hoop ook dat we met meer dan 1 persoon overblijven Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 13:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Uiteraard hoop ik dat ook ! Laten we elkaar zo goed mogelijk op de rails houden door support. Het is best zwaar: afvallen, laten we eerlijk zijn En dan is het ook leuk ! Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 14:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mensen, zondag is het al een ''nieuwe week'' ! Wanneer je op zondag 5 november je gewicht invult (dan start het sprintje officieel) , en het is NIET minder dan het gewicht dat je bij aanmelding invulde, heb je meteen rood.

Je hebt dus nog drie dagen om te zorgen dat je onder dat aanmeldingsgewicht komt, OF je moet iets later in de week je gewicht melden op de site, zodat er wat af is.

Succes ! Zet hem op ! Iedereen kan het, en deze goede afvallers in dit sprintje zeker !!! Erg blij cheerleader cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 14:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 2 van 16