Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stok achter de deur sprintje

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil graag dit sprintje starten, ook om een stok achter de deur te hebben.
En zo nodig een schop voor mijn kont te krijgen.
Afvallen blijft lastig voor mij. Ik hoop dan ook op hulp van jullie en we kunnen elkaar steunen Cool.

Ik zal me voorstellen.
Ik ben scholliebollie, 31 jaar. Ik doe op het moment naast mijn werk een opleiding wat het afvallen ook niet altijd makkelijk maakt. ook doordat ik in de zorg werk en dus onregelmatige uren draai.
Daarom deze sprint.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2017 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
O ja hier hetzelfde, een enorme stok achter de deur nodig al gaat t maar om een paar kilo. Maar ik voel me niet lekker bij m'n passieve levensstijl. Moeder van drie kinderen, werkzaam in de zorg en bezig met een opleiding. Alle reden om s avonds uitgeblust op de bank te ploffen. Maar vol motivatie om t anders te doen. Succes, Scholliebollie! En ik zal je die trap geven als t nodig is ;-), als jij t dan ook maar doet Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 apr 2017 9:37    
Vrouw Weeggegevens   OceanSoul
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe graag mee.
Zoveelste poging.
En momenteel het zwaarste wat ik ooit ben geweest.

Ik zit op dit moment niet lekker in mijn vel. Dit komt o.a. door mijn lichamelijke situatie, ik ben hypermobiel. En dit geeft enorm veel overlast. Ik werk in de kinderopvang, en ben wekelijks te vinden bij de fysio therapie. Het hypermobiel syndroom geeft mij 24/7 pijn, en dit kost mij dan ook enorm veel energie, waardoor ik niet kan sporten. Ik hield ervan om savonds lekker 5 tot 8km te wandelen. Maar door een nieuw probleem wat betreft de flexibiliteit gaat dit ook niet meer.

Man, he took his time in the sun
Had a dream to understand
A single grain of sand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 apr 2017 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Karly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Yes, stok achter de deur! Die heb ik nodig!
Ik sprint mee..

Ik ben jaaaren geleden 25 kilo afgevallen met EGA dieet, maar inmiddels weer terug op het before-gewicht dus nu weer een poging.
Tussendoor nog geshaked en paleo gegeten, maar ik heb even wat meer een richtlijn nodig, en dat is EGA.

Sinds een jaar of 2 ben ik beperkt in mobiliteit, krukken/scootmobiel, dus ik beweeg stukken minder dan tijdens mijn eerdere afvalrace, dus ben benieuwd of het nu weer lukken gaat.

@oceansoul : herkenbaar! Hopelijk kom je wat beter in je vel te zitten!

@hester & scholliebollie : succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 apr 2017 21:05    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal.
Sorry voor mijn late reactie, maar vandaag was mijn schooldag.
Welkom!
Ook ik ben al een hoop afgevallen, maar ook weer aangekomen. weet je het is soms gewoon ontzettend moeilijk. En het is ook een kwestie van aanpassen.

@Hester, ook een opleiding knap zeg met 3 kinderen, ik heb geen kinderen maar het kan wel een opgave zijn. En vergt veel van je.
Ik hoop zelf in september klaar te zijn.

@OceanSoul, vreselijk dat je constant pijn moet hebben. Ik hoop dat je je weg erin kunt vinden.

@Karly, ik weet niet echt wat EGA precies inhoudt maar dit werkt voor jou prima! vervelend dat je beperkt word met bewegen.

Ik probeer zelf Sonja, of eigenlijk gezond eten. Het werkt in principe voor mij. Maar ja door de drukte sluipt dit er vaak bij in. Soms denk ik wel eens waarom doe ik zoveel moeite. en dat is nu precies mijn antwoord. omdat ik er zat van ben, dus afvallen. Ik voelde mij veel beter toen ik lichter was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 apr 2017 21:48    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
En hier nog iemand die een schop onder de kont en een stok achter de deur nodig heeft.
Ben in het verleden ook heel veel afgevallen, maar na vijf jaar geleden gestopt te zijn met roken inmiddels 26 kilo zwaarder en ik krijg het er maar niet af.
En dan komt er wéér een zomer aan... en wéér veel te zwaar, tis genoeg, ik wil er nu echt aan werken, dus sluit me heel graag bij jullie aan.
Ik ben een oudje, 61 jaar, getrouwd en heb twee volwassen kinderen. Ik ben sinds een jaar werkloos, en ben daar eigenlijk best tevreden mee, vloog er bij een reorganisatie (was werkzaam bij een bank) min of meer op eigen verzoek uit. Niet omdat ik het werk niet leuk meer vond of niet meer aankon maar meer omdat de opzet van alles zo ging veranderen dat ik wist dat ik daar niet gelukkig van zou worden. Sindsdien doe ik veel vrijwilligerswerk en volg ik een deeltijd opleiding. Én doe ik uiteraard mijn best om weer een betaalde baan te vinden.
En wat zou ik blij zijn als ik verlost zou worden van al die overtollige kilo's ....
Ik heb even zitten kijken bij jouw foto's Rianne... dat geeft me geloof ik net dat zetje dat ik nodig heb om nu echt weer van veel te dik naar 'slank' te gaan. ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 apr 2017 17:08    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook gezellig mee,kan ook wel weer even wat schoppen gebruiken. Al mag ik eigenlijk niet klagen. De laatste jaren redelijk stabiel,iets wat mij jaren niet is gelukt. Maar het wil even niet zoals het moet gaan. Gisteren wel 3,8km hard gelopen en vandaag 4km gewandeld naar huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 apr 2017 18:20    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom dames.

Nou @Kobie zoals op die foto's zie ik nu niet meer uit hoor Huil huil .
Mijn eigen schuld natuurlijk. Maar wel de realiteit, hier voelde ik mij beter.
En stoppen met roken is ontzettend knap, maar die kilo's vallen dan weer tegen he.

@Milly24, Ik geef met plezier wat schoppen hoor cheerleader als je dat ook bij mij doet Lachen
Jij loopt hard zie ik. doe je dat al lang?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 14:16    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Scholliebollie nou schop ik jouw lekker terug. Vandaag naar de ALV van de Vrienden van Blijdorp geweest, was ook afscheid van 2 bestuursleden met wat hapjes erbij. Ik heb best wat genomen,dus verder niet geluncht vandaag,dat was dit dan al. Verder nog een beetje door de dierentuin gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 19:32    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Nou Rianne, kijk maar vaak naar die foto's... moet je een enorme oppepper geven dat je er zo weer uit kunt gaan zien...
Ik zal ook weer eens in de 'oude' foto's duiken en er eentje uitprinten.. wie weet helpt het.
Ik heb achterin de klerenkast nog zoveel leuke kleren hangen van toen ik 70 woog... pffff, dat zou gewoon weer haalbaar moeten zijn.
Hardlopen in sportschool vond ik heerlijk, maar heb nu gewoon last van mijn knie door dat overgewicht... wandelen is al een opgave... daar maar mee beginnnen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 11:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10