Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stok achter de deur sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wekenlang gevreten, want: heel veel stress. En nu een getal te zien wat ik nog nooit gezien heb.... zou dan nu eindelijk de knop om zijn? Dit gaat de verkeerde kant op. Bij deze beloof ik meldplicht voor elke dag... Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 11:10    
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hester, Wat jammer. tja stress kan veel doen zowel geestelijk als lichamelijk.
Voel je je nu wat beter?

Kijk dat zijn berichten, elke dag een meldplicht. Ik kijk elke dag bij dit sprintje, maar op de jezelf reageren is niet echt motiverend.
Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 18:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Snap ik, Scholliebollie, maar hier ben ik weer! Kunnen we mooi nog even 5 weken knallen Lach
Gelukkig gaat het hier weer beter ja. Ik weet dat ik af kan vallen, want heb t vaker gedaan. Alleen in combinatie met stress werkt t niet voor mij. Ik probeer nu koolhydraten te verminderen en verder zo normaal mogelijk te eten. Met uitzondering van m'n wijntje s avonds en t bakkie chips wat erbij hoort. Hoe doe jij t?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mooi resultaat deze keer , alleen de manier waarop was minder, weekje in ZH geweest met een acute darminfectie. Dus veel op de pot en weinig erin. Nu zien dat het niet opnieuw de hoogte ingaat dan is het toch nog voor iets goed geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 12:12    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@hester, Stress is inderdaad lastig met afvallen, ik merk het zelf ook.
Op het moment is het voor mij eigenlijk een kwestie van niet aan proberen te komen. Heb nog ontzettend veel te doen de laatste maand omdat ik bijna klaar met school ben, dan hoop ik mijn diploma te hebben. Daarna wil ik weer echt op 'dieet' het liefst zou ik dan met mijn diplomering 19 september een stuk lichter willen zijn.

@stofje, O dat is vervelend zeg, voel jij je nu wel beter dan? Het is geen leuk middel om zo af te vallen Geschokt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Stofje

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
ja scholliebollie, het gaat beter met me nu, dank u. Ik heb restenarm moeten eten en sinds maandag mag ik terug wat vezeltjes toevoegen onder de vorm van groentjes en fruit, ben tot nu toe voorzichtig want het telkens terug afwachten hoe ik erop re ageer. heb nog nooit zo gemakkelijk me aan een dieet kunnen houden. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 17:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat vervelend, Stofje! Echt geen leuke manier... Lekker, Scholliebollie, bijna je diploma op zak! Goed streven, kilo's eraf op de diploma-uitreiking! Hier volle dagen. Geen tijd om te snoepen, maar ook niet om te sporten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 21:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier deze week 400 gram eraf, vraag me niet hoe maar het is er wel af Lachen

Hoe gaat het met jullie verder?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 15:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag heb ik t warm, maar verder gaat het goed. De dalende lijn is weer ingezet, blij mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 13:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig @Hester.

Vanmorgen ben ik erg geschrokken van de weegschaal, ik lijk 2 kg gegroeid te zijn. Ik vermoed dat dit door het weer komt, en dat ik vocht vasthoud.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 13:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10